Mjaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:22 schreef RoGaM het volgende:
haha en meer verstand van geldwagens, toch alexxxxx
Geeft nietsquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef RoGaM het volgende:
haha ja, maar me baas gaat het leuk vinden als ik gewoon met me digi camera in de werkplaats geldauto's staat te fotograferen
U is 2 mb rijkerquote:
Ik zet geldwagens er altddj gewoon op...op straat... die mensen raken altidj zo heelrijk in de stressquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef RoGaM het volgende:
haha ja, maar me baas gaat het leuk vinden als ik gewoon met me digi camera in de werkplaats geldauto's staat te fotograferen
Renequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef RoGaM het volgende:
Goede zaak tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef RoGaM het volgende:
ik heb wel eens in moeten breken in zo'n ding, slot was kapot van de buitendeur, ben heel de dag bezig geweest
BATHROOMquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Fwnk het volgende:
Over de corrigerende tik
Sta ik daar te plassen in de PRIVATE room, staat me dochtertje van 8 naast me, ZOOOO, jij bent goed bezig? mag ik een hand?!
Yeah, die Honda gevallen werden wel HEEL erg ranzig..quote:
ach, t is een leuk klusje waar je gewoon lekker in je eigen tempo, op je eigen manier aan kunt lopen prutsenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef RoGaM het volgende:
ik heb wel eens in moeten breken in zo'n ding, slot was kapot van de buitendeur, ben heel de dag bezig geweest
Niet te veel doen... zeker niet wat fok! betreftquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef RoGaM het volgende:
[..]
a joh gun die gek ook een keer een luisterend oor![]()
Wat bedoel je met korter?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yeah, die Honda gevallen werden wel HEEL erg ranzig..
Maar echt grappig was hert eigenlijk niet, ik had er niet bij stil gestaan dat mijn wielmoeren dus een stuk groter zouden zijn, wilde eerst gisteren al wisselen, maar toen paste m'n wieldoppen niet, toen maar bij de dealer een paar (complete set van 16) open wielmoeren gehaald, die meer dan de helft korter zijn dan die glimmende gevallen van mij, en ja hoor, toen pasten de wieldoppen wel.. alleen de laatste heb ik kapot gemaakt, sloeg iets te hard op de dop dus die is gescheurd, dus ik heb er nu 1 waarbij tie-wraps zitten om m op z'n plek te houden..
Een statief heb ik niet, en op die camera valt ook geen sluitertijd oid in te stellen.. minder flitsen was het te donker voorquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:32 schreef lipje het volgende:
Eej Bazz minder flitsen man... krijg je meer van je auto te zien en minder sneeuw
En als je je handen niet lang genoeg stil kan houden dan leg je je camera ergens op, statief ofzo
Maar verder leuke foto's![]()
15quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef RoGaM het volgende:
van de week stond er 1 daar hadden ze het carter onderuit gereden, ding was 28000 km oud. 15 liter olie over de straat
wat voor een 12 cilinder ligt daar in?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef RoGaM het volgende:
van de week stond er 1 daar hadden ze het carter onderuit gereden, ding was 28000 km oud. 15 liter olie over de straat
Ohhh ik dacht een 106quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:36 schreef RoGaM het volgende:
jah das alvast voor t verbruik te corrigerennee hoor, tis een vrachtwagen, bij sommige modellen gaat zelfs 35 liter olie, en dan kost 1 liter vol synthetische olie 15 euro. dus 35x15 is 525 euro aan olie!!!
nou, men neme mijn oude wieldoppen.. die zijn ongeveer, als je deze rechtop neerzet zo'n 3cm (ruwe gok, heb ze niet bij de hand) diegene die ik heb gekocht bij de dealer zijn voor lm/sportvelgen, die zijn maar zo'n 1cm ongeveer als ik het goed heb, dus de helft korter.. Maar de schroefdraad komt er niet voorbij, dus gaat geheel goed.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Wat bedoel je met korter?En heb je foto's?
ik snap hem nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
nou, men neme mijn oude wieldoppen.. die zijn ongeveer, als je deze rechtop neerzet zo'n 3cm (ruwe gok, heb ze niet bij de hand) diegene die ik heb gekocht bij de dealer zijn voor lm/sportvelgen, die zijn maar zo'n 1cm ongeveer als ik het goed heb, dus de helft korter.. Maar de schroefdraad komt er niet voorbij, dus gaat geheel goed.
done.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
jongesn, help eens met het vullen van het dakar topic?
Ander gaat een of andere kneus dei niet de ebschikking heeft over de OP een brakke topic openen, zodat er verder word gepraat in PST
liggend voorbeeld:quote:
en de schroefdraad pakt nog wel genoeg in je naven?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
liggend voorbeeld:
====== <-- eigen wielmoeren
=== <-- nieuwe wielmoeren..
jezus, ik snap er werkelijk geen drol meer vanquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Schroefdraad komt niet verder dan het einde van de nieuwe moeren.. perfect fit..
nog 24 uur en 14 minutenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:43 schreef BazzoS het volgende:
[..]
jezus, ik snap er werkelijk geen drol meer van
OUD
------|||||
---|||||
NIEUW
?
misschien denk ik te moeilijk, maar maak maar ff in paint dan jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Moet ik nou echt een voorbeeld gaan maken in paint?
zo moeilijk is het toch niet?
NL3, lebbis en jansen, nu afgelopen helaasquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Naar wat dan? De volgende vakantie?
da's een mooi stukje natuurquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hier ook
Gek eh
Ik wil terug
[afbeelding]
Momentje, nog heel even van de rust genietenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
Slinger je msn ff aan dan kan ik je bijpraten
Block je die andere hoeren tochquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Momentje, nog heel even van de rust genieten
Ik ben ook wel een geile slet natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of al sMSN naam: Bezet, behalve voor SjoeweDie heb ik ook wel eens namelijk
Z3k@hZs!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een geile slet natuurlijk
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef Unimog het volgende:
[..]
Dan zet ik nog ff de drukspuit op de Mog
Als je te dicht op de auto staat wel ja...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
barbaar
We wassen m dinsdag wel ffsamen
met de hand. Van de drukspuit kun je krassen krijgen
van op een auto staan krijg je ook krassen hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je te dicht op de auto staat wel ja...
Hehehehe, op het laadbed vande mogquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik een suikerbrood meeneem, ga jij me dan swaffelen?![]()
Zou kunnen, wij raceten vet door stadsknaol, en gillen en schreeuwen enzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef Unimog het volgende:
[..]
Das in de hoofdstaat toch? Ik vin da maar een kinder tent.
Deezquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ow, nog 1 ding voor ik ga slapen.. ik zou je aan je pet herkennen.. maar welke ga je opzetten?
Weet je wie ik daarstraks een vuurtje heb gegeven?quote:
Jezus man mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Weet je wie ik daarstraks een vuurtje heb gegeven?
Bong-Ra
Lijstje. KOM MAAR OP MET EEN LIJSTJE!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:58 schreef hermandeperman het volgende:
Waar kan ik aangeven welke users ik graag eigenhandig de nek om zou willen draaien?
En als die persoon dan 10 stemmen heeft, is het dan legaal het idee werkelijk in uitvoering te brengen?
1. Fwnkquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jezus man mag ik je aanraken
Heb vanmiddag weer even zijn setje kei hard aan gezet hier
[..]
Lijstje. KOM MAAR OP MET EEN LIJSTJE!
Jammerquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:05 schreef ook_gek het volgende:
moeten wel verschillende mensen zijn he
ik zit nog op de dag te wachten dat jij gaat crashenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:09 schreef Fwnk het volgende:
Holy shit der is een schijf in me server gecrashed
hopen dat ik me complete website er nog vanaf kan halen
Alexxxxx is ok menquote:
Het interesseert niemand ene aarsch durf ik wel te stellenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:09 schreef Fwnk het volgende:
GAST je hebt bad drugs gebruikt. JE HEBT BAD DRUGS GEBRUIKTquote:
Bijna wel, maar nA een reboot LIJKT ie te werken...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zit nog op de dag te wachten dat jij gaat crashen
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:10 schreef hermandeperman het volgende:
Nee, ik wil Peu graag dood hebben, maar dan wel eigenhandig martelen!
Ik hoop dat je complete PC in de fik vliegt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:09 schreef Fwnk het volgende:
Donder echt een grafeind op bol scheitjong.quote:
nee jo pleur op dan komt er weer een stille toch. Heb je dat gezeik ook weerquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je complete PC in de fik vliegt!
Ga je bolle oma commanderenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gast, serieus, sterf aan een pijnlijke dood, en wel NU!
Is dat het beste dat je kon verzinnen?quote:
Voor die PC hoop ik dan welquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee jo pleur op dan komt er weer een stille toch. Heb je dat gezeik ook weer
nee voor dat pleuris jongquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor die PC hoop ik dan wel
Nee jou uitspraak trekt volle zalenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Deze uitspraak getuigd van geen enkele vorm van fantasie!
Donder op gek, een luidruchtige tocht wordt het. Denk jij dat iemand hem zal missen?quote:
Dat was derhalve ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee jou uitspraak trekt volle zalen
jouquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee jou uitspraak trekt volle zalen
Gedraag je dan ook niet zo zieligquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat was derhalve ook niet de bedoeling.
We mogen je gewoon niet graftak.quote:
Gozer, niemand hier mag je, ga een andere SC bevuilen met je nietszeggende posts.quote:
Dat is nog altijd meneer in jouw geval.quote:
of we neuken haar helemaal kapot?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donder op gek, een luidruchtige tocht wordt het. Denk jij dat iemand hem zal missen?
Ik zal zijn taak om z'n zusje iedere avond vol te blaffen wel van hem overnemen!
Totdat jij hier kwam heb ik hier anders met veel plezier gepost...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gozer, niemand hier mag je, ga een andere SC bevuilen met je nietszeggende posts.
Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank,
hermandeperman
Tijd voor je om je heil ergens anders te zoeken dus.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Totdat jij hier kwam heb ik hier anders met veel plezier gepost...
't rot me niets hoe het zit met dat vaderland, ik wil er gewoon overheenklappen terwijl die fwanker ligt af te koelen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
of we neuken haar helemaal kapot?
vlag er over en iets met het vaderland
En op zeker niet tot ons aller plezier.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier iets eerder was dan jijquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Voordat je uberhaupt naar haar kijkt lig jij al tandjes te tuffenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't rot me niets hoe het zit met dat vaderland, ik wil er gewoon overheenklappen terwijl die fwanker ligt af te koelen!
Je gaat op 'm zitten?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Voordat je uberhaupt naar haar kijkt lig jij al tandjes te tuffen
Dat blijkt ja, je lijkt meer een kip met een nest kuikens manquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier iets eerder was dan jij. Ik ben ook maar een dag of 8-9 weggeweest dus het lijkt me niet dat deze laatste dagen je leven hebben verbeterd.
De rest van de SC'ers heeft ook niet zo'n hoge pet van je op, ik verkondig hun mening.
Herman is onze fuhrerquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat blijkt ja, je lijkt meer een kip met een nest kuikens man
Ze praten ja allemaal na
Je wilde me toch niet gaan vertellen dat jij mij gaat "slaan" eh?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Voordat je uberhaupt naar haar kijkt lig jij al tandjes te tuffen
Zo zie jij het.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat blijkt ja, je lijkt meer een kip met een nest kuikens man
Ze praten ja allemaal na
Verschil van interpretatie waarschijnlijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo zie jij het.
Ik zie het meer als mijn harem.
De jaloezie druipt trouwens van je post af
Als je moeilijke woorden probeert te gebruiken om te laten zien hoe intellectueel aangelegd je bent; spel ze dan juistquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Verschil van intrepetatie waarschijnlijk
I stand corrected.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je moeilijke woorden probeert te gebruiken om te laten zien hoe intellectueel aangelegd je bent; spel ze dan juist
Ik zou niet meer durven lachen als ik jou wasquote:
Ik lach me kapotquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou niet meer durven lachen als ik jou was
Je hebt de tweede pagina met voorwaarden niet gezienquote:
Boehoequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt de tweede pagina met voorwaarden niet gezien
[afbeelding]
Bel jij de duivel?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:56 schreef Fwnk het volgende:
den hoeft er niet tussen btw.
Sterfquote:
Ga jij nu mijn prachtige pact afkraken op den oud Nederlandsche taal?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:56 schreef Fwnk het volgende:
den hoeft er niet tussen btw.
Word je nooit meer wakker?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:01 schreef hermandeperman het volgende:
Slapen
Net als jij mij op mijn modern-Nederlands.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ga jij nu mijn prachtige pact afkraken op den oud Nederlandsche taal?
06-666-88-666quote:
Knappe toko die nu nog bezorgt en ook in de helquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Knappe toko die nu nog bezorgt en ook in de hel
Out
nee ik geniet wel van het vuurwerk van de buurt en derest van Amsterdamquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
14.gif
Heb je nog vuurwerk voor vanavond gekocht?
mijn pa heeft 20 vlinders, ik ook, en mijn broertje HAD 20 vlindersquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik geniet wel van het vuurwerk van de buurt en derest van Amsterdam![]()
Tis hier altijd net of Herban uit de Hel komt stampen![]()
jullie hebben zijne al stiekem aangestoken ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mijn pa heeft 20 vlinders, ik ook, en mijn broertje HAD 20 vlinders
en een hele zooi nitraten natuurlijk
nee hij heeft 1 doosje verpatst en de andere al voor de helft aangestokenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
jullie hebben zijne al stiekem aangestoken ?![]()
waar was je dan ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:41 schreef Sjoewe het volgende:
Bin ich wieder
Huisje kijkenquote:
ik verwacht een heel verhaalquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:48 schreef BazzoS het volgende:
stilte voor de storm?
Boeiendquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:49 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk Draait: Propellor Heads & Shirley Bassey - History repeating @ 128kbps - 33s of 4m1s (2923/3866)
Ik zat te schijtenquote:
Nee het voelt alleen verrotquote:
Laatste denk ikquote:
herman is terugquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gast, serieus, sterf aan een pijnlijke dood, en wel NU!
wahahahahaquote:
Ola senora!quote:
heb je foto's gemaakt van je nieuwe crib?quote:
heyquote:
Nee, die komen wel als het schoon en ingricht isquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb je foto's gemaakt van je nieuwe crib?
ghihi ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, die komen wel als het schoon en ingricht is
Het was een hintquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:10 schreef Mukie het volgende:
volgens mij willen mn katten me wat aandoen, alle heksenboeken lagen op de grond
of ze willen me helpen bij sommige usersquote:
een pact met den duivel?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
of ze willen me helpen bij sommige users![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
note: Bo-rry niet mee nemen naar auto-gt![]()
dat zeiden ze vroeger jaquote:
Duidelijk dat jij niet weet hoe het werktquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:19 schreef Fwnk het volgende:
[..]
En wat is het nu? stuur je nu een emailtje?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:24 schreef M5 het volgende:
* nieuwe auto van m'n broer aan het testen is![]()
Nee ik doe niet vaak van dat soort dingenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij niet weet hoe het werkt
Maar dat maakt niet uit hoor, ieder heeft zo zijn zwakheden![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:30 schreef vlad het volgende:
het is weer duivelsgezellig hier![]()
hallow![]()
hoe bevalt de 155?quote:
Ja, toevallig kwam ik erachter dat het lampje voor ruitensproeier reservoir het deed in mijn Alfa control paneelquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:32 schreef vlad het volgende:
[..]
hoe bevalt de 155?
doen alle lampjes het nog?![]()
afgelopen week stond ik langs de snelweg met mijn auto. Ik had de auto net twee dagen en wou even kijken hoeveel km. ik op 1 tank kon rijden. 475 km zonder dat het lampje aanging, dus ik dacht: goh, zuinige wagen jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja, toevallig kwam ik erachter dat het lampje voor ruitensproeier reservoir het deed in mijn Alfa control paneel
Dat ding doet het vaak niet maar het eerste lampje dus wel![]()
jammer eigenlijk dat ik geen eigen wapen heb genomen toen ik kon... had ik vanavond lichtkogels kunnen gaan afvurenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:40 schreef ook_gek het volgende:
ik woon op een test terein van het leger lijkt het wel.
Ik verwacht elk moment een tank die om de hoek komt rijden
leuk he, dat nieuwe vuurwerkquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:40 schreef ook_gek het volgende:
ik woon op een test terein van het leger lijkt het wel.
Ik verwacht elk moment een tank die om de hoek komt rijden
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:41 schreef vlad het volgende:
[..]
afgelopen week stond ik langs de snelweg met mijn auto. Ik had de auto net twee dagen en wou even kijken hoeveel km. ik op 1 tank kon rijden. 475 km zonder dat het lampje aanging, dus ik dacht: goh, zuinige wagen ja. rij ik de snelweg op, houd de motor ermee op en kon ik terug lopen
![]()
ik aan m'n opa vragen of het lamkpje bij hem het wel deed (heb auto van oop) hij van: welk lampje? zit geen lampje in, je moet gewoon op de km's rijden![]()
LOL !!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:41 schreef vlad het volgende:
[..]
afgelopen week stond ik langs de snelweg met mijn auto. Ik had de auto net twee dagen en wou even kijken hoeveel km. ik op 1 tank kon rijden. 475 km zonder dat het lampje aanging, dus ik dacht: goh, zuinige wagen ja. rij ik de snelweg op, houd de motor ermee op en kon ik terug lopen
![]()
ik aan m'n opa vragen of het lamkpje bij hem het wel deed (heb auto van oop) hij van: welk lampje? zit geen lampje in, je moet gewoon op de km's rijden![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:41 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
je (r)Over gesloopt?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:43 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor Carbid schieten maar ik heb geen auto
je had de gezichten van de mensen moeten zien die zo vriendelijk waren om mij te helpen. We waren wat aan het praten en toen liet ik me ontvallen dat ik begin dit jaar afgestudeerd ben als autotechnisch ingenieurquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
LOL !!![]()
![]()
Bij Alfa gaat dat kreng al branden als je scherp een bocht instuurt en kan je nog wel een kmtje of 150 rijden zodra ie begint te branden![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:47 schreef Fwnk het volgende:
Nee hij werkt prima maar me ma moet werken
*verder spaart voor Lancia Delta HPE
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had het pact echt beter moeten doorlezen
echt geweldigquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ikke aan de appelbeignettenquote:
geweldigquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
tis maar 1 dag per jaar, gelukkig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef Mukie het volgende:
Joy nu naast de astronauten, de strijkers en de voetzoekers hebben ze de duizenklappers al gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |