Briljantquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
Oh, ze blijft nog even in Nederland een paar maandjes
'quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
Ondanks dat het een Limburger is vind ik 'm wel oké
Ik ben totaal nuchter en heb er flink over moeten nadenken maar dit is wat ik denk dat er gestemd gaat worden ...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef Cee het volgende:
Volgende keer niet in beschonken toestand je lijstje maken misschien?Of meen je 't!
![]()
(Je scoort in ieder geval vette punten als ie goed is, dat dan weer wel)
De stem heeft ze, maar haar uiterlijk en uitstraling doen me totaal niets...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vond Marescha er wel weer uitspringen nu ik het op een rijtje zag.
En daarnaast Christon en Raf en Harm natuurlijk ook
Ben ik het wel mee eens, ze ziet er wel mooi uit maar ze heeft niet echt een bijzondere persoonlijkheid ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De stem heeft ze, maar haar uiterlijk en uitstraling doen me totaal niets...
En ik voel al nattigheid vanwege dr ouders..dat word flink uitgemolken a la JKquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, ze ziet er wel mooi uit maar ze heeft niet echt een bijzondere persoonlijkheid ofzo.
Het zal toch niet..quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En ik voel al nattigheid vanwege dr ouders..dat word flink uitgemolken a la JK
We hebben een zielig meisje met 2 gescheiden ouders en een zwangere moeder...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Het zal toch niet..![]()
Ik denk / hoop dat het wel mee zal vallen
Eric moet wat mij betreft weer eens wat peper in zn reet krijgen zoals dat commentaar wat ie tijdens sommige audities gafquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En terecht!.
Erg leuke Story So Far, vond ik..
Erik staat bij mij vooral bekend om zijn nageaapte commentaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eric moet wat mij betreft weer eens wat peper in zn reet krijgen zoals dat commentaar wat ie tijdens sommige audities gaf![]()
mwjah vanaf t theater wel..maar vanavond zag je dat ie bij de audities soms best hard, vals en melig kan zijn...deed ie dat maar wat vakerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Erik staat bij mij vooral bekend om zijn nageaapte commentaar.
Kijk maar naar mijn ondertitelquote:
Zelfspot heet dat. Geweldige opmerking vond ik het, die kop van haar ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die Jerney opmerking over Cher was ook geweldig..alsof ze niet doorhad hoe ze er zelf bijloopt
Ik vond m ook goed hoor..daar niet vanquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zelfspot heet dat. Geweldige opmerking vond ik het, die kop van haar ook..
Mij juist wel, alleen wil goede kleding en make-up wel enorm helpen. Ik vind haar uitstraling best uniek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De stem heeft ze, maar haar uiterlijk en uitstraling doen me totaal niets...
Gaan we ook echt keihard rode kruizen zetten door de afvallersquote:
Nu, we doen het met eerbied en maken ze gewoon lichtgrijsquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaan we ook echt keihard rode kruizen zetten door de afvallers?
Zeg...als we t doen, doen we t goed!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nu, we doen het met eerbied en maken ze gewoon lichtgrijs.
Hebben ze daar al een favo dit jaar?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
De rode kruizen komen vast wel weer bij Life & Cooking.
Wouldnt mind..quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:48 schreef Yeahinho het volgende:
Dat gaat ongetwijfeld Christon worden. Irene krijgt volgens mij al een natte broek als ze zijn foto ziet.
Voor mij wel en voor C_A ook..quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, dat The Day After gedoe was ook geen groot succes..
Als daar af had gestaan in plaats van ui.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Met ontbloot bovenlijf uitrekkend voor dat raam![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als daar af had gestaan in plaats van ui..
Oh ..ja..die is ook een goeie kanshebber!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Angelique.
Het kan niet zijn dat ze echt zo saai is als ze overkomt..
Ik zie eerder HJ wel eens moves maken bij Renske (word ze nou de IDO running gag?)...quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
En zou Jerney, in navolging van Paula Abdul, een relatie aanknopen met een kandidaat?
Ja, dat wil ik wel doen. Maar ik vind dat er meer mensen moeten stemmen voor de finaleranglijstjes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaat er nog iemand trouwens de Finaleranglijstjes en stats topic. vergelijken met de IdolsProno Finaleshow 1 ?
Kheb mijne ingeleverd en besloten niet te veranderen tot volgende week vrijdag...quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik wel doen. Maar ik vind dat er meer mensen moeten stemmen voor de finaleranglijstjes..
Aktueelquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Niet waar ik aan dacht maar OK
Wie nomineren we dit jaar trouwens voor een schandaaltje?
Vorig jaar hadden we de sauna foto's van Ron..en de Passie-affaire met Marlies...
Ik zet mn geld op Marescha![]()
Nou, ik voel anders een boel Passie voor Sunny!quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:13 schreef Svensational het volgende:
Aktueel
Passie was met Sunnie... En dat was niet eens de Passie..
Laila heet ze toch tegenwoordig?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, ik voel anders een boel Passie voor Sunny!.
Sunny was die Emile Ratelbandquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, ik voel anders een boel Passie voor Sunny!.
Wat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik eis wel 1 ding van Idols dit jaar...
Vind je t erg als ik er niet over nadenk?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat vind ik heel goor..
Marescha heeft vast lieve, kleine, springerige tepeltjes..
Ik welquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vind je t erg als ik er niet over nadenk?
Voor deze ene keer dan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vind je t erg als ik er niet over nadenk?
Aangezien ze dit seizoen al genoeg jatten van Amerika (zie Theaterronde)..quote:
Nou, ik weet niet of ik daar soms nou wel zo'n zin in hebquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aangezien ze dit seizoen al genoeg jatten van Amerika (zie Theaterronde)..
Eis ik wel dat ze elke week de afvaller nog een keer laten optreden met het nummer van die avond aan het einde v/d uitslag...in Amerika is dat ook zo en vind ik echt heel tof.
EN bedankt voor de laatste nachtmerrie van 2005 ..quote:
Het levert meestal veel jankbuien op enzo bij de kandidaten die wel door zijn..quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik daar soms nou wel zo'n zin in heb.
Leedvermaakquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het levert meestal veel jankbuien op enzo bij de kandidaten die wel door zijn..![]()
Ben benieuwd hoe Martijn en (vooral) Chantal daarop zullen reagerenquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat Charissa weeën krijgt tijdens een liveshow.
Wel op 't eind graag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
OP het eind van de reeks? Ja, dat hoop ik ook voor de baby.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:23 schreef Svensational het volgende:
Wel op 't eind graag.
Nogal ja..quote:
Tijdens dr optreden?quote:
Er zijn er wel meerquote:
Ik heb nog 2 Christon fans bij me die avond..dus we willen het sowieso zienquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:02 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat ik het ga missen.
Dizer is werken, die kan vanavond pas z'n prono doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:08 schreef BVO het volgende:
Svurno en Dizer, doen jullie je prono ook eens, kan ik met de stats komen.
DIe vergeet het dan dus, nou ja, eigen schuldquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dizer is werken, die kan vanavond pas z'n prono doen.![]()
De een was mee naar de Workshops en de andere zag mn foto met Christon en was gelijk verkochtquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:07 schreef Cee het volgende:
Waren ze al Christon fans of heb je ze Christon-fans gemaakt zodat je vanavond kan kijken?
Dan kijk je naar een ander programma dan ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:33 schreef Scandalous het volgende:
TVP voor het geval ik het vanavond vergeet
Ik vind het alleen zo jammer dat er niemand meedoet die echt goed is
Misschien de Nix-factor?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan kijk je naar een ander programma dan ik.
Ik niet, want dat betekent dat ze er nog heel lang inzitquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan kijk je naar een ander programma dan ik.
Dus Sven is vanavond helemaal alleen?!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mensen, ik ben weg. Fijn uiteinde!
Tot kwart over negen, dan ben ik ook wegquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus Sven is vanavond helemaal alleen?!
Wie gaat al mijn baggertopics sluiten dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tot kwart over negen, dan ben ik ook weg
Een hele avond spammenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wie gaat al mijn baggertopics sluiten dan?
Ik heb wat FA's hierheen gestuurd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wie gaat al mijn baggertopics sluiten dan?
Ja, maar die vond hij teveel ingezoomdquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zeg, ik heb voor jou nog een icoontje gefixt!!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #51
Omdat er vanavond bijna niemand kan kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:06 schreef caradoc het volgende:
Ik heb gisteren niet gekeken ... het was toch alleen maar een terugblik van wat er tot nu toe gebeurd is bij idols? Vandaag is de eerste liveshow toch pas, waar er iemand afvalt? Hoe kunnen we dan al uitkijken naar de tweede liveshow?
Ik ben zo in de war
Daar zijn herhalingen voor uitgevondenquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat er vanavond bijna niemand kan kijken. Daarom kijk ik ook niet uit naar die van vanavond, maar die van volgende week
.
En videorecordersquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:09 schreef caradoc het volgende:
[..]
Daar zijn herhalingen voor uitgevonden
Zeg dat het niet waar isquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar die vond hij teveel ingezoomd.
Tijdens de reclames en na afloop wel denk ik. Ik ga vooral kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:37 schreef Svensational het volgende:
Ben jij vanavond online dan Vaduz?
Kun je het na afloop een beetje in de gaten houden dan hierquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tijdens de reclames en na afloop wel denk ik. Ik ga vooral kijken.
Kijk, met jou kan ik praten...quote:
Zat idd niet al te veel passie in...quote:
Yes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:10 schreef BVO het volgende:
Tweede afvaller wordt aangewezen door de jury?!
Ze wilden toch een 'matrix'effect. Misschien hoort dit erbijquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes.
Wat wel opvalt is het gegalm in die studio.
Doe maar andersom...quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:12 schreef BVO het volgende:
Gaan ze van jong naar oud dan?
spammert...quote:
Whehe, ja dat bedoelde ik ook.quote:
Nee van donker naar witquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:12 schreef BVO het volgende:
Gaan ze van jong naar oud dan?
En dan Ariel volgens mij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:11 schreef flugeltje het volgende:
Hierna dus I-jay en dan Harm?
quote:
Precies! er zat ook weinig power in.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Gaat niet goed, veel te slordig...
Is elke keer zo geweest, snap nooit wat over hun commentaar over hem.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:20 schreef flugeltje het volgende:
Huh???
Hebben zij dezelfde beelden als wij?
Mee eens. Geluid klopt inderdaad niet echt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:23 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk nummer maar ook te weinig power.Het geluid staat ook zo zacht afgesteld lijkt het wel.
Heel dik..... hahaha. Maar ja ze is al 5 maanden zwanger, over de helft dus. Logisch dat je het al ziet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:32 schreef flugeltje het volgende:
Zeheeft dus écht gewoon al een buikje.... Hoe gaat dat eruit zien als ze vér gaat komen?
Nee hoor. 'Een uitglijertje.' Dat vind ik nog superpositief.quote:
Was voor het eerst vanavond dat ze ook maar íets op te merken hadden...quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Negatief? Ik vond ze eigenlijk heel positief
Da's waar, maar ik vond ze nog heel mild, want het was imho gewoon slechtquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was voor het eerst vanavond dat ze ook maar íets op te merken hadden...
Hij moest z'n danspasjes onthouden gok ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:41 schreef Svensational het volgende:
En Harm stond een beetje onwennig op het podium vond ik.
Dat zeker.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:41 schreef Svensational het volgende:
Renske viel me 100% mee. Nog steeds niet top, maar beter dan in de workshops!
Slechter kon ook niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:41 schreef Svensational het volgende:
Renske viel me 100% mee. Nog steeds niet top, maar beter dan in de workshops!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:44 schreef BVO het volgende:
De jury zal Charissa wel naar huis sturen vanwege haar zwangerschap, het publiek I-Jay Renske.
Nu!quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
Wanneer komt die Limbo met die semi-geile blik eigenlijk?
Te laat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:47 schreef -Hans- het volgende:
WAAG HET NIET DIT NUMMER TE VERN**KEN!!!!!!
TOTO - Africa, mooi liedje !
hahahahha precies wat ik dacht!quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:48 schreef rashudo het volgende:
Kan ik ook voor die danseres stemmen?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
Wat zijn de toelatingseisen tegenwoordig van een conservatorium. Ik zal ook eens een kansje gaan wagen.
Het liedje is écht super!quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
Ik vind het ook niet fantastisch, wel een leuk liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |