Mij juist wel, alleen wil goede kleding en make-up wel enorm helpen. Ik vind haar uitstraling best uniek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De stem heeft ze, maar haar uiterlijk en uitstraling doen me totaal niets...
Gaan we ook echt keihard rode kruizen zetten door de afvallersquote:
Nu, we doen het met eerbied en maken ze gewoon lichtgrijsquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaan we ook echt keihard rode kruizen zetten door de afvallers?
Zeg...als we t doen, doen we t goed!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nu, we doen het met eerbied en maken ze gewoon lichtgrijs.
Hebben ze daar al een favo dit jaar?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
De rode kruizen komen vast wel weer bij Life & Cooking.
Wouldnt mind..quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:48 schreef Yeahinho het volgende:
Dat gaat ongetwijfeld Christon worden. Irene krijgt volgens mij al een natte broek als ze zijn foto ziet.
Voor mij wel en voor C_A ook..quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, dat The Day After gedoe was ook geen groot succes..
Als daar af had gestaan in plaats van ui.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Met ontbloot bovenlijf uitrekkend voor dat raam![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als daar af had gestaan in plaats van ui..
Oh ..ja..die is ook een goeie kanshebber!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Angelique.
Het kan niet zijn dat ze echt zo saai is als ze overkomt..
Ik zie eerder HJ wel eens moves maken bij Renske (word ze nou de IDO running gag?)...quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
En zou Jerney, in navolging van Paula Abdul, een relatie aanknopen met een kandidaat?
Ja, dat wil ik wel doen. Maar ik vind dat er meer mensen moeten stemmen voor de finaleranglijstjes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaat er nog iemand trouwens de Finaleranglijstjes en stats topic. vergelijken met de IdolsProno Finaleshow 1 ?
Kheb mijne ingeleverd en besloten niet te veranderen tot volgende week vrijdag...quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik wel doen. Maar ik vind dat er meer mensen moeten stemmen voor de finaleranglijstjes..
Aktueelquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Niet waar ik aan dacht maar OK
Wie nomineren we dit jaar trouwens voor een schandaaltje?
Vorig jaar hadden we de sauna foto's van Ron..en de Passie-affaire met Marlies...
Ik zet mn geld op Marescha![]()
Nou, ik voel anders een boel Passie voor Sunny!quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:13 schreef Svensational het volgende:
Aktueel
Passie was met Sunnie... En dat was niet eens de Passie..
Laila heet ze toch tegenwoordig?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, ik voel anders een boel Passie voor Sunny!.
Sunny was die Emile Ratelbandquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, ik voel anders een boel Passie voor Sunny!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |