Ja, dat wil ik wel doen. Maar ik vind dat er meer mensen moeten stemmen voor de finaleranglijstjes.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaat er nog iemand trouwens de Finaleranglijstjes en stats topic. vergelijken met de IdolsProno Finaleshow 1 ?
Kheb mijne ingeleverd en besloten niet te veranderen tot volgende week vrijdag...quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik wel doen. Maar ik vind dat er meer mensen moeten stemmen voor de finaleranglijstjes..
Aktueelquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Niet waar ik aan dacht maar OK
Wie nomineren we dit jaar trouwens voor een schandaaltje?
Vorig jaar hadden we de sauna foto's van Ron..en de Passie-affaire met Marlies...
Ik zet mn geld op Marescha![]()
Nou, ik voel anders een boel Passie voor Sunny!quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:13 schreef Svensational het volgende:
Aktueel
Passie was met Sunnie... En dat was niet eens de Passie..
Laila heet ze toch tegenwoordig?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, ik voel anders een boel Passie voor Sunny!.
Sunny was die Emile Ratelbandquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, ik voel anders een boel Passie voor Sunny!.
Wat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik eis wel 1 ding van Idols dit jaar...
Vind je t erg als ik er niet over nadenk?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat vind ik heel goor..
Marescha heeft vast lieve, kleine, springerige tepeltjes..
Ik welquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vind je t erg als ik er niet over nadenk?
Voor deze ene keer dan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vind je t erg als ik er niet over nadenk?
Aangezien ze dit seizoen al genoeg jatten van Amerika (zie Theaterronde)..quote:
Nou, ik weet niet of ik daar soms nou wel zo'n zin in hebquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aangezien ze dit seizoen al genoeg jatten van Amerika (zie Theaterronde)..
Eis ik wel dat ze elke week de afvaller nog een keer laten optreden met het nummer van die avond aan het einde v/d uitslag...in Amerika is dat ook zo en vind ik echt heel tof.
EN bedankt voor de laatste nachtmerrie van 2005 ..quote:
Het levert meestal veel jankbuien op enzo bij de kandidaten die wel door zijn..quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik daar soms nou wel zo'n zin in heb.
Leedvermaakquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het levert meestal veel jankbuien op enzo bij de kandidaten die wel door zijn..![]()
Ben benieuwd hoe Martijn en (vooral) Chantal daarop zullen reagerenquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat Charissa weeën krijgt tijdens een liveshow.
Wel op 't eind graag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
OP het eind van de reeks? Ja, dat hoop ik ook voor de baby.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:23 schreef Svensational het volgende:
Wel op 't eind graag.
Nogal ja..quote:
Tijdens dr optreden?quote:
Er zijn er wel meerquote:
Ik heb nog 2 Christon fans bij me die avond..dus we willen het sowieso zienquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:02 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat ik het ga missen.
Dizer is werken, die kan vanavond pas z'n prono doen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:08 schreef BVO het volgende:
Svurno en Dizer, doen jullie je prono ook eens, kan ik met de stats komen.
DIe vergeet het dan dus, nou ja, eigen schuldquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dizer is werken, die kan vanavond pas z'n prono doen.![]()
De een was mee naar de Workshops en de andere zag mn foto met Christon en was gelijk verkochtquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:07 schreef Cee het volgende:
Waren ze al Christon fans of heb je ze Christon-fans gemaakt zodat je vanavond kan kijken?
Dan kijk je naar een ander programma dan ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:33 schreef Scandalous het volgende:
TVP voor het geval ik het vanavond vergeet
Ik vind het alleen zo jammer dat er niemand meedoet die echt goed is
Misschien de Nix-factor?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan kijk je naar een ander programma dan ik.
Ik niet, want dat betekent dat ze er nog heel lang inzitquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan kijk je naar een ander programma dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |