Waarom moet dat met Modusquote:
*zwijmelt om dit GMTA-moment*quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef Modus het volgende:
Shmooooooooooooooooopy, danseeeeeeeeeeeeeen!
Ik wil volgend jaar op de Abbey Road-medley kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef MrBadGuy het volgende:
ze moesten eigenlijk gewoon het hele Sgt Pepper album draaien![]()
Omdat we dat elk jaar doen bij dit nummer.quote:
Dan doe je het toch als vrije keus . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef Jane het volgende:
Ik wil volgend jaar op de Abbey Road-medley kunnen stemmen.
Ik bedoel, als dat nummer van Yes ook kan...![]()
En mijn sneeuwplantjes?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mooi zo'n hofje.
En dit vind ik weer zo'n zeiknummer.
Ik hoor liever de Bee Gees dan Take That . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef Gatalin het volgende:
Ik vind deze bijna net zo erg als die van Take That![]()
Ja, maar die flapdrollen van Beatles hebben het allemaal als losse nummers aangeduid.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan doe je het toch als vrije keus . . .![]()
![]()
Sssssttt... laat de andere dames dat woord niet horen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:34 schreef djenneke het volgende:
Beetje jammer dat we dadelijk ABBA 2 keer krijgen... daar krijg ik nou echt jeuk van (en nee, daarmee bedoel ik niet zin in seks, maar de jeuk van een vervelende allergie, een brandnetelaanraking, een muggenbult, dat soort jeuk)
Ik ook...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik hoor liever de Bee Gees dan Take That . . .![]()
![]()
Als het maar enge bebaarde mannen zijn met een te strakke broek (niet groen).quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef Modus het volgende:
2 jaar geleden was het op Too Much Heaven, btw.. Selectief geheugen.
.
Doet er een schepje bovenop.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef shmoopy het volgende:
Zworld, jouw plaatje was ook mooi, hoor.
*zingt keihard mee met ABBA*
Ga je gang.quote:
nou voor het einde van dit uur zal t toch zeker wel vol zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
zoooo snel gaat het nou ook weer niet![]()
ben te druk met plaatjes zoeken... doe jij maar eens watquote:
Da's toevallig, hier ook . . .quote:
ok, dat moet te doen zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou voor het einde van dit uur zal t toch zeker wel vol zijn![]()
![]()
Nee dat zijn de buren...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's toevallig, hier ook . . .![]()
Shit! Het is hier begonnen met ijzelen, hoor het tegen de ramen aantikken . . .![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |