Mij dan weer wel .... pfoe....quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef nipeng het volgende:
Dit nummer van CCR komt me helemaal niet bekend voor.
1 van mijn meest favorietequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef Gatalin het volgende:
Een van mijn minder favoriete CCR nummers...
Mijn hofje:quote:
Zelfs ik kan het zonder de songtekst meezingenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef nipeng het volgende:
Dit nummer van CCR komt me helemaal niet bekend voor.
Ok, je bent best lief, maar dit nummer is dus gewoon geweldigquote:
En DAT zegt wat hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zelfs ik kan het zonder de songtekst meezingen
Deze heb ik ooit nog eens voor m'n moeder op CD moeten zetten jaren terug, staat inmiddels al op een eigen verzamelaar waar ook Tim Hardin op staat . . .quote:
Het spijt me...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ok, je bent best lief, maar dit nummer is dus gewoon geweldig![]()
Moet dat dan???quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef peaceman het volgende:
Hey het is na 10-en de dames hebben het nog NIET over sex gehad...
ssstquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef peaceman het volgende:
De laatste dagen moesten we gewoon dweilenquote:
Ik vond het net lekker rustigquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef peaceman het volgende:
Hmmm ik was er alleen gisteren bij en niet de voorgaande dagen, maar ik vond het wel meevallen hoor...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
De laatste dagen moesten we gewoon dweilen![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef djenneke het volgende:
En dit vind ik dan weer wel heel mooi...
En dat is dan weer wel een heel mooi schilderijquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:20 schreef Jane het volgende:
Het schilderij waar het net over ging bij Vincent.
[afbeelding]
Starry starry night...
poehee.... gelukkig....quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
![]()
het is je vergeven dan van Vincent
Oja dat is mooi.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:20 schreef Jane het volgende:
Het schilderij waar het net over ging bij Vincent.
[afbeelding]
Starry starry night...
Ik moet bij deze altijd denken aan die platenhoes . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
302 - Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts club band
Mijn moeder is de enige thuis die niet van de beatles houdt (vroegah wel trouwens, toen het nog "hip" wasquote:
En is dit de top 2001quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:25 schreef Jane het volgende:
Dus eigenlijk staan de Beatles er nu 56 keer in.![]()
I want to know what love is...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:18 schreef peaceman het volgende:
Mooi zo'n hofje.quote:
De liefde was voor mij 1 meter 80 lang en 55 kilogram wegend met het leukste snoetje wat ik ooit had gezien . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
301 - Foreigner - I want to know what love is
Alsof je dat niet weetquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
I wanna know what love is....
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef Gatalin het volgende:
Het minste van de drie vier Foreignernummers staat het hoogst van de drie
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef shmoopy het volgende:
Mooi zo'n hofje.
En dit vind ik weer zo'n zeiknummer.
Ik had het over de edit die ze dedenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn moeder is de enige thuis die niet van de beatles houdt (vroegah wel trouwens, toen het nog "hip" was)
Nou, dan weet jij het dus al....quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De liefde was voor mij 1 meter 80 lang en 55 kilogram wegend met het leukste snoetje wat ik ooit had gezien . . .![]()
![]()
quote:
O, sorry... (die grootheidswaan(zin) van me ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik had het over de edit die ze deden
Bij mij was het omgekeerd, me ma was van de Beatles en me pa een stonesman ( gelukkig rotte die snel op )
Waarom moet dat met Modusquote:
*zwijmelt om dit GMTA-moment*quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef Modus het volgende:
Shmooooooooooooooooopy, danseeeeeeeeeeeeeen!
Ik wil volgend jaar op de Abbey Road-medley kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef MrBadGuy het volgende:
ze moesten eigenlijk gewoon het hele Sgt Pepper album draaien![]()
Omdat we dat elk jaar doen bij dit nummer.quote:
Dan doe je het toch als vrije keus . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef Jane het volgende:
Ik wil volgend jaar op de Abbey Road-medley kunnen stemmen.
Ik bedoel, als dat nummer van Yes ook kan...![]()
En mijn sneeuwplantjes?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mooi zo'n hofje.
En dit vind ik weer zo'n zeiknummer.
Ik hoor liever de Bee Gees dan Take That . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef Gatalin het volgende:
Ik vind deze bijna net zo erg als die van Take That![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |