Ja, maar die flapdrollen van Beatles hebben het allemaal als losse nummers aangeduid.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan doe je het toch als vrije keus . . .![]()
![]()
Sssssttt... laat de andere dames dat woord niet horen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:34 schreef djenneke het volgende:
Beetje jammer dat we dadelijk ABBA 2 keer krijgen... daar krijg ik nou echt jeuk van (en nee, daarmee bedoel ik niet zin in seks, maar de jeuk van een vervelende allergie, een brandnetelaanraking, een muggenbult, dat soort jeuk)
Ik ook...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik hoor liever de Bee Gees dan Take That . . .![]()
![]()
Als het maar enge bebaarde mannen zijn met een te strakke broek (niet groen).quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef Modus het volgende:
2 jaar geleden was het op Too Much Heaven, btw.. Selectief geheugen.
.
Doet er een schepje bovenop.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef shmoopy het volgende:
Zworld, jouw plaatje was ook mooi, hoor.
*zingt keihard mee met ABBA*
Ga je gang.quote:
nou voor het einde van dit uur zal t toch zeker wel vol zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
zoooo snel gaat het nou ook weer niet![]()
ben te druk met plaatjes zoeken... doe jij maar eens watquote:
Da's toevallig, hier ook . . .quote:
ok, dat moet te doen zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou voor het einde van dit uur zal t toch zeker wel vol zijn![]()
![]()
Nee dat zijn de buren...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's toevallig, hier ook . . .![]()
Shit! Het is hier begonnen met ijzelen, hoor het tegen de ramen aantikken . . .![]()
![]()
Ik ken het ook niet, maar heb toch wel een beetje kippenvel eigenlijk...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef Annemiek78 het volgende:
Wat heeft die meid toch een goude strot.. Geweldig mooi.
Al ken ik deze van haar nog niet.
Mijn buren maken andere geluiden . . .quote:
Je begint mee te lallen, en hebt er spontaan een echte smartlap van gemaakt? En nu zijn je buren komen klagen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:41 schreef nipeng het volgende:
Die biertjes beginnen nu aan te tikken
ik viel bijna in slaap, ik blijf hier nog wel een tijdje hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga je slapen of val je bijna in slaap? ik ga nog maar een borrel pakken
Zover is het nog niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je begint mee te lallen, en hebt er spontaan een echte smartlap van gemaakt? En nu zijn je buren komen klagen?![]()
![]()
Tot dat je het voluit op je koptelefoon hebquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:43 schreef peaceman het volgende:
tja ik heb nooit zoveel gehad met Clapton, best leuk dit, maar zeker niet groots
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik viel bijna in slaap, ik blijf hier nog wel een tijdje hoor![]()
Hoe is de verstandhouding met de buren Vrouwe Shmoopsquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:43 schreef shmoopy het volgende:
En ook deze moet hard.
Heb ik niet...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tot dat je het voluit op je koptelefoon heb![]()
Clapton ?? Zat 'ie in Cream dan ??quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:43 schreef peaceman het volgende:
tja ik heb nooit zoveel gehad met Clapton, best leuk dit, maar zeker niet groots
o.a. jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Clapton ?? Zat 'ie in Cream dan ??
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Iemand trek in een banaan
noobquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Clapton ?? Zat 'ie in Cream dan ??
topquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef Gatalin het volgende:
Ik heb het nieuwe topic al vast klaar staan!
Kwartje viel eerst nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Iemand trek in een banaan
Ditoquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb hiervoor helemaal geen songtekst nodig, deze ken ik uit mn hoofd
Wist ik niet eens. Wist wel dat 'ie in "Derek & The Dominoes" zat . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef peaceman het volgende:
o.a. ja
Jij bent zo niet leuk . . .quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef Gatalin het volgende:
Ik heb het nieuwe topic al vast klaar staan!
dit valt ook onder popmuziek ja...maar ik geef mijn voorkeur aan andere popmuziekquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:48 schreef Modus het volgende:
Ja geef het maar toe alle haters, dit is popmuziek..
Komt door ab-BAHquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wist ik niet eens. Wist wel dat 'ie in "Derek & The Dominoes" zat . . .![]()
![]()
[..]
Jij bent zo niet leuk . . .![]()
![]()
![]()
![]()
Deal!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ookdan maak ik daar straks wel deel 32 van
Ik dacht dat je het tegen mij had, nu heb ik het geluid weer aangezetquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:50 schreef Radjesh het volgende:
nou
Voor mij ook. Mijn eerste singeltje was Dancing Queenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Jane het volgende:
ABBA is jeugdsentiment dus ik kan er geen hekel aan hebben.
Bovendien kan ik het allemaal woordelijk meezingen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het tegen mij had, nu heb ik het geluid weer aangezet![]()
![]()
Beetje te vroeg hiermee begonnen jongens...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |