quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef Olmo het volgende:
FINALE
A Day In The Life - Strawberry Fields Forever
Duel 3e/4e plaats
Eleanor Rigby - Come Together
Ik geef je wel gelijk hoor, maar zo gaat het bij het WK voetbal toch ook?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:21 schreef Mike het volgende:
Op dit paar stem ik niet, want je hebt bij dit stemsysteem geen 3e/4e plaats. De 3e plaats wil bv helemaal niet zeggen dat de stemmers dat nummer het 3e mooiste Beatles-nummer vinden. In dit systeem is er alleen een winnaar en over de andere plaatsen valt niks te zeggen.
Ja, dat klopt. Dat gaat ook nergens over.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik geef je wel gelijk hoor, maar zo gaat het bij het WK voetbal toch ook?![]()
Maar dat gaat zo te zien niet gebeuren...quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:19 schreef methodmich het volgende:
Dan moet Strawberry Fields Forever het toch winnen in de finale en verdient Eleanor Rigby uiteraard de derde plaats!
waarom die ->quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:25 schreef Olmo het volgende:
Tot nu toe gaat het voor de wind met A Day In The Life ja
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
FINALE
A Day In The Life - Strawberry Fields Forever
Duel 3e/4e plaats
Eleanor Rigby - Come Together
Mensen hebben geen smaak, dat weet iedereenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan is het wel gek dat er zo vaak op A day in the Life gestemd wordt
A Day In The Life is het Bohemian Rhapsody van The Beatles, dus ik stem:quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mensen hebben geen smaak, dat weet iedereen.
Dat is idd een goede vergelijkingquote:Op zondag 1 januari 2006 09:37 schreef Enzo500 het volgende:
[..]
A Day In The Life is het Bohemian Rhapsody van The Beatles, dus ik stem:
Nu ja, aan mijn stemmen ligt het niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:32 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar dat gaat zo te zien niet gebeuren...
Ik heb dan wel op Strawberry Fields gestemd, maar het 'simpele luisterpubliek' (ook al zal het als grap bedoeld zijn) slaat natuurlijk nergens op. Het zijn allebei juweeltjes van nummers die terecht in de finale staan. Ook al zou ik misschien wel twee totaal andere nummers hebben gekozen voor in de finale, ik vind het namelijk erg moeilijk om de beste van de Beatles te kiezen, het zijn vaak gewoon te verschillende nummers die moeilijk met elkaar te vergelijken zijn. Welke van de twee uiteindelijk ook gaat winnen, het blijven geniale nummers die zeker niet geschikt zijn voor 'het simpele luisterpubliek'quote:Op zondag 1 januari 2006 13:11 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat is idd een goede vergelijkingHet pompeuze operagebrul van the beatles...
Maar blijkbaar slaat dat aan bij het o zo simpele luisterpubliek.![]()
Nuja, the beatles zijn redelijk gemeengoed hoor, zo elitair hoef je het niet te benaderenquote:Op zondag 1 januari 2006 17:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb dan wel op Strawberry Fields gestemd, maar het 'simpele luisterpubliek' (ook al zal het als grap bedoeld zijn) slaat natuurlijk nergens op. Het zijn allebei juweeltjes van nummers die terecht in de finale staan. Ook al zou ik misschien wel twee totaal andere nummers hebben gekozen voor in de finale, ik vind het namelijk erg moeilijk om de beste van de Beatles te kiezen, het zijn vaak gewoon te verschillende nummers die moeilijk met elkaar te vergelijken zijn. Welke van de twee uiteindelijk ook gaat winnen, het blijven geniale nummers die zeker niet geschikt zijn voor 'het simpele luisterpubliek'![]()
Dat bedoelde ik er ook niet mee, maar de twee nummers zijn toch allebei wel geniaal (zowel volgens vele normale muziekliefhebbers als de zogenaamde "deskundigen"), zelfde geldt ook voor BohRhap.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:00 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nuja, the beatles zijn redelijk gemeengoed hoor, zo elitair hoef je het niet te benaderen
Laten we eerder stellen dat the beatles en bohrhap inmiddels heilig zijn verklaard door een groep mensenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik er ook niet mee, maar de twee nummers zijn toch allebei wel geniaal (zowel volgens vele normale muziekliefhebbers als de zogenaamde "deskundigen"), zelfde geldt ook voor BohRhap.
Het simpele publiek bedoel ik meer de skihut en tros mensen![]()
Ik heb niet voor niks ook op strawberry fields gestemdquote:Op maandag 2 januari 2006 00:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Laten we eerder stellen dat the beatles en bohrhap inmiddels heilig zijn verklaard door een groep mensen
Ik vind het overigens allebei wel mooie nummers hoor, maar ik geef toch de voorkeur aan de meer uitgebalanceerde opbouw en de frisheid van een strawberry fields dan de het mini-orkestje van a day in the life.
Kee dan!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks ook op strawberry fields gestemd![]()
Vanavond !quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef Olmo het volgende:
Laatste dag om te stemmen!
Maar niet heusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:51 schreef JelleS het volgende:
spannend hoor!!!!!!!!!!
ik doe het bijna in mijn broekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:32 schreef Olmo het volgende:
Ik zal jullie niet langer in spanning houdenOver enkele minuten volgt de uitslag!
Ik heb ook op Strawberry Fields gestemd, maar kan me hier ook wel in vinden. Over het algemeen wordt dit nummer toch wel beschouwd als het beste dat de Beatles hebben gemaakt. Hulde!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:49 schreef MrBadGuy het volgende:![]()
![]()
![]()
Olmo en Laurenzo85 bedankt voor de tijd die jullie er in hebben gestoken, het is weer een erg leuke tournament geworden![]()
![]()
En de winnaar is top natuurlijkook al had ik er niet op gestemd
![]()
Hmm, in veel lijsten scoort dit nummer dan niet erg hoog, zoals de top2000 ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:53 schreef Olmo het volgende:
[..]
Ik heb ook op Strawberry Fields gestemd, maar kan me hier ook wel in vinden. Over het algemeen wordt dit nummer toch wel beschouwd als het beste dat de Beatles hebben gemaakt. Hulde!![]()
Dit 'A Day In The Life' beste Britse song schoot me direct te binnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hmm, in veel lijsten scoort dit nummer dan niet erg hoog, zoals de top2000 ofzo
Maargoed, mooi nummer hoor al is strawberry fields een stuk beter![]()
OK...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dit 'A Day In The Life' beste Britse song schoot me direct te binnen![]()
De beste nummers staan dan ook meestal niet in de top van de lijstenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hmm, in veel lijsten scoort dit nummer dan niet erg hoog, zoals de top2000 ofzo
Maargoed, mooi nummer hoor al is strawberry fields een stuk beter![]()
(top) 2000% mee eensquote:Op zondag 8 januari 2006 20:45 schreef Olmo het volgende:
[..]
De beste nummers staan dan ook meestal niet in de top van de lijsten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |