abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 januari 2006 @ 03:08:27 #101
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_33596182
Mijn Dynasty Display Box -C- was ook echt om van te smullen

Alleen vond ik de grootste romeinse kaars iets minder, omdat deze in mijn hand ontplofte

Als ik hem 2 cm hoger vast had gehouden was ik zeker iets kwijt geweest, nu alleen een gekneusde hand

Verder echt genoten van het vuurwerk hier

Iedereen een voorspoedig 2006
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  zondag 1 januari 2006 @ 07:27:37 #102
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_33597437
Mijn vuurwerk was echt mega gaaf!~
Die bomberohrs waren geweldig en eik alles wel
Ik heb filmpjes alleen ik weet niet hoe crappie dei zijn want ze zijn niet door mij gefilmd.
maar goed gelukkig nieuwjaar enzo, ik ben naar de klote!
latel!
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zondag 1 januari 2006 @ 12:12:19 #103
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_33598582
De Rainbow Collectie is zeker aan te raden, 2 jaar terug proline, deze mislukte half, boeketten waren mooi maar eigelijk meer standard. Ook de pijlen vond ik wat mager, vooral die van Dimond collectie. Daarnaast nog een zooi andere spul, totale kosten: 275 euro.
Vorig jaar dus Rainbow gehaald, sjonge, ik stond verstelt van de kwaliteit, eerst een enorme knal, montier schiet de lucht in om vervolgens uitelkaar te knallen en de lucht te versieren en hoe, ook de pijlen waren enorm goed, ik dacht dat kleine pijltjes niks voor stelde maar had het verkeert, ze waren geweldig, eigenlijk die hele pijlen collectie was super, niks mislukte Hierbij was ik 150 euro kwijt!
Kortom:
Proline: totaal 275 euro. Duurtijd: 30 min, toen was ik al klaar
Rainbow: Totaal 150 euro. Duurtijd: Ander half uur kijk dat is pas tijd vol maken met prachtig vuurwerk.
Ik liet eerst iedereen in de wijk huin vuurwerk afknallen, ik begon iig alvast met de pijlen (30 tot 40 gram per stuk). Toen iedereen zo wat klaar was heb ik de potten gepakt. Ik begon met fontijnen, en iedereen zit je maar aan te kijken daarna de kleine potjes, die waren wel leuk, alleen hier had ik echter te veel van. Toen begon ik met de zware potten (150 tot 200 gram per stuk!) 1 pot afgestoken en iedereen komt weer naar buiten om deze vuurwerk show te bezichtigen ik had een flink aantal van die potten, ik heb gister nog snel een pakket erbij gekocht. Anyway, ruim 45 min plezier aan die potten gehad, er kwamen zelfs nog een aantal uit een andere wijk aanlopen. Na dit hebben we met de hele buurt nog wat gepraat en gedronken, hapjes erbij enzo nu hebben we al grote plannen voor dit jaar.
Vorig jaar ging de lawinepijlen en rookbommen niet door wegens te veel politie's op de weg, daarnaast ging die duizendklapper door de hele buurt heen (Stuk of 10) ook niet door...nu zijn we het volgende van plan: Iedereen koopt 1 pakket, ik ga iig weer voor Rainbow, de ander doet Proline, en de volgende doet Diamond etc etc, op deze manier gaan we de merken vergelijken, en zo kunnen we kijken welke de beste is. Ik ga iig kijken voor een videocamera om alles vast te leggen. Mochten we twijfelen dan kunnen we het terug bekijken

Maar dat duurd nog wel even, eerst de winter nog, dan de lente, zomer, herfst, winter en weer nieuw jaar mijn jaar begint iig super

[ Bericht 1% gewijzigd door SpeedyGJ op 01-01-2006 16:53:31 ]
pi_33598736
Zo dan ik had ook geslaagd spul 3 professional style potten, écht heel mooi
nog 1 pot waarvan ik het merk zo niet meer weet maar wel goed
en die pijlen! *fap fap*
Kan niet wachten tot 2007
pi_33600462
Opvallend rustig hier
pi_33600620
Onze buren hadden een weet-ik-veel-hoeveel-klapper, damn als je last van je oren wil hebben moet je daar bij gaan staan. Hierrr staat wel een filmpje. Dat was dan op 20 meter afstand .
  zondag 1 januari 2006 @ 14:31:34 #107
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_33601353
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
Onze buren hadden een weet-ik-veel-hoeveel-klapper, damn als je last van je oren wil hebben moet je daar bij gaan staan. Hierrr staat wel een filmpje. Dat was dan op 20 meter afstand .
Das nog niks: check dit Rijtje lawinepijlen bij mij een straat verder. En die fietser gewoon doorrijden
Maar toch niet helemaal.
pi_33601593
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Toen begon ik met de zware potten (40 gram per stuk!)
Wat ben jij gewend? Het lichtste blokje wat ik de lucht in schoot was 380 gram, 40 gram is werkelijk niets.

Het was hier wel een geslaagde avond. Begonnen met een 100.000 door de straat die lekker doorliep en alles blauw zette, vervolgens even een rondje door de straat gemaakt en andermans vuurwerk bewonderd. Erg gezellig. Toen het wat rustiger was heb ik zo'n grote buurt-vuilnisbak uit zijn hok gereden, waar ik vervolgens mijn blokken heb geschoten. Dit voor de veiligheid, mocht er onverhoopt een ontploffen of omvallen schieten de projectielen niet door de straat maar staat er een 15cm dikke grindbetonnen muur van 2 meter hoog omheen. Heel de straat stond te kijken
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  zondag 1 januari 2006 @ 15:00:41 #109
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_33602159
Heeft iemand nog een poging gedaan om weer zo'n bak met duizenden fluitpijltjes te maken?

Die was echt mooi imo.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_33602356
quote:
Op zondag 1 januari 2006 14:31 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Das nog niks: check dit Rijtje lawinepijlen bij mij een straat verder. En die fietser gewoon doorrijden
jammer dat er geen geluid bij zit, maar knallen die pijlen nou op de grond of wat gebeurd er?
  zondag 1 januari 2006 @ 15:17:18 #111
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_33602524
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:08 schreef MI55ILLE het volgende:

[..]

jammer dat er geen geluid bij zit, maar knallen die pijlen nou op de grond of wat gebeurd er?
Zit wel geluid bij hoor, maar alleen bij RealPlayer en converten van die zooi is me nog niet echt gelukt zeg maar
Maar goed, ze hadden die lawinepijlen een heel stuk in de grond gestoken zodat ze in de grond blijven zitten
Maar toch niet helemaal.
pi_33602967
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:17 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Zit wel geluid bij hoor, maar alleen bij RealPlayer en converten van die zooi is me nog niet echt gelukt zeg maar
Maar goed, ze hadden die lawinepijlen een heel stuk in de grond gestoken zodat ze in de grond blijven zitten
Ik hoor hier wel gewoon geluid hoor...
pi_33603054
quote:
Op zondag 1 januari 2006 12:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
De Rainbow Collectie is zeker aan te raden, 2 jaar terug proline, deze mislukte half, boeketten waren mooi maar eigelijk meer standard. Ook de pijlen vond ik wat mager, vooral die van Dimond collectie. Daarnaast nog een zooi andere spul, totale kosten: 275 euro.
Vorig jaar dus Rainbow gehaald, sjonge, ik stond verstelt van de kwaliteit, eerst een enorme knal, montier schiet de lucht in om vervolgens uitelkaar te knallen en de lucht te versieren en hoe, ook de pijlen waren enorm goed, ik dacht dat kleine pijltjes niks voor stelde maar had het verkeert, ze waren geweldig, eigenlijk die hele pijlen collectie was super, niks mislukte Hierbij was ik 150 euro kwijt!
Kortom:
Proline: totaal 275 euro. Duurtijd: 30 min, toen was ik al klaar
Rainbow: Totaal 150 euro. Duurtijd: Ander half uur kijk dat is pas tijd vol maken met prachtig vuurwerk.
Ik liet eerst iedereen in de wijk huin vuurwerk afknallen, ik begon iig alvast met de pijlen. Toen iedereen zo wat klaar was heb ik de potten gepakt. Ik begon met fontijnen, en iedereen zit je maar aan te kijken daarna de kleine potjes, die waren wel leuk, alleen hier had ik echter te veel van. Toen begon ik met de zware potten (40 gram per stuk!) 1 pot afgestoken en iedereen komt weer naar buiten om deze vuurwerk show te bezichtigen ik had een flink aantal van die potten, ik heb gister nog snel een pakket erbij gekocht. Anyway, ruim 45 min plezier aan die potten gehad, er kwamen zelfs nog een aantal uit een andere wijk aanlopen. Na dit hebben we met de hele buurt nog wat gepraat en gedronken, hapjes erbij enzo nu hebben we al grote plannen voor dit jaar.
Vorig jaar ging de lawinepijlen en rookbommen niet door wegens te veel politie's op de weg, daarnaast ging die duizendklapper door de hele buurt heen (Stuk of 10) ook niet door...nu zijn we het volgende van plan: Iedereen koopt 1 pakket, ik ga iig weer voor Rainbow, de ander doet Proline, en de volgende doet Diamond etc etc, op deze manier gaan we de merken vergelijken, en zo kunnen we kijken welke de beste is. Ik ga iig kijken voor een videocamera om alles vast te leggen. Mochten we twijfelen dan kunnen we het terug bekijken

Maar dat duurd nog wel even, eerst de winter nog, dan de lente, zomer, herfst, winter en weer nieuw jaar mijn jaar begint iig super
uhhh, 40 gram maar? 200 gram is het maximale in Nederland....
Of bedoel je je vuurpijlen die zijn wel zwaar als ze 40 gram zijn (lees 40 gram kruit) want dat is ' zwaarst'in Nederland.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_33603546
Bij ons was het redelijk geslaagd

in totaal hadden we voor zo'n 400 euro aan vuurwerk met de hele groep...
Ik ben natuurlijk begonnen met de hindoe rol, deze klapte lekker door alleen toch zachter dan een chinese rol, erg jammer....
daarna begon iedereen potte en pijle af te steken, gekkehuis... een vriend van me had de aller grootste potte die in NL te krijgen zijn gekocht. Dat waren er wel een stuk of 12
Toen de bomberohr's deze vielen mij toch iets tegen, de druk en knal die eraf komt is goed, alleen geen boeket... had denk ik een grotere inch moeten kopen.

Veder ware de trueno rockets erg leuk, de meeste werden vastgetaped aan verschillende palen.. de dreun die je dan voelt is toch enorm lekker

Een kilometer tegenover ons waren ze helemaal bruut bezig, die gast had voor zo'n 2000euro belgisch vuurwerk, enorm veel flowerbed's, echte mortieren en sierpijlen, enorm van genoten !!
Soms zag je boeketten die waren wel 5 tot 8 x zo breed als de grootste boeket die je met een nederlands product kan krijgen
Nothing to see here, carry on
  zondag 1 januari 2006 @ 16:14:41 #115
51748 H4ze
wait...what?
pi_33603691
Mijn god die 3 inch Flash Salute mortieren Wat een gigantisch diepe knallen zijn dat.
*BURP*
  zondag 1 januari 2006 @ 16:15:35 #116
51748 H4ze
wait...what?
pi_33603708
quote:
Op zondag 1 januari 2006 16:08 schreef RijstNatie het volgende:
Veder ware de trueno rockets erg leuk, de meeste werden vastgetaped aan verschillende palen.. de dreun die je dan voelt is toch enorm lekker
Ja waren idd erg cool! Ik vond de klap best hard, had ik niet verwacht
*BURP*
  zondag 1 januari 2006 @ 16:49:20 #117
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_33604371
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:43 schreef yosander het volgende:

[..]

uhhh, 40 gram maar? 200 gram is het maximale in Nederland....
Of bedoel je je vuurpijlen die zijn wel zwaar als ze 40 gram zijn (lees 40 gram kruit) want dat is ' zwaarst'in Nederland.
Dan ben ik iig met vuurpijlen van 40 gram in de war ik weet niet hoe zwaar deze potten waren, maar er zat zeker een behoorlijke gewicht in
Excuus

Bericht is aangepast
pi_33606314
Grappig om te lezen dat jullie shells mortieren noemen. De mortier is nog steeds de glasvezel buis waarin je een shell schiet, de shell is de 'bol' met de lading erin
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_33608256
Ik had vet weinig vuurwerk maar toch heb ik over gehouden. Was ook bezig met andermans vuurwerk af te steken.

Wel mooie pijlen gezien, maar hoofdzakelijk was het toch vooral het kleine spul zoals grondbloemen, rotjes en lilliputpijltjes die afgeschoten werden. Maar ja ik moest het zelf betalen, dus ik kon geen dure pakketten ofzo kopen. Volgend jaar is dat hopelijk anders.
Toch erg genoten.
pi_33614281
quote:
Op zondag 1 januari 2006 15:00 schreef MaxiTitan het volgende:
Heeft iemand nog een poging gedaan om weer zo'n bak met duizenden fluitpijltjes te maken?

Die was echt mooi imo.
Vorig jaar hadden we er dus 14400 (moet ik nog steeds filmpje van uploaden ) en dit jaar hadden we er 7500. Iets minder, maar volgend jaar willen we er zeker meer dan 20000 .
pi_33614306
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:29 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Tja als je er geen verstand van hebt kan je er moeilijk over praten.
pi_33614377
JIj stelt dat het met niet-illegaal vuurwerk per definitie niet fout kan gaan en dat het met illegaal vuurwerk waarschijnlijk is dat het wel fout gaat.
pi_33614600
Alle filmpjes in 1 zip bestand!

Al mijn filmpjes in 1 zip (112MB)
pi_33615711
File Transfer: Unavailable
Unfortunately, the link you have clicked is not available.
Nothing to see here, carry on
  maandag 2 januari 2006 @ 12:51:10 #125
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33622197
We hebben een hoop lol gehad voor ¤ 25.
Ik dacht eerst nog, dat is vast weer zo'n flutpakket. Maar nee hoor, echt mooi goed vuurwerk. Geen kat in de zak dus. In Hengelo werd er ook prachtig vuurwerk afgestoken, in ieder geval het gedeelte waar wij zaten. Toen we terugreden zagen we wel dat de straten echt volledig rood waren, geen stukje asfalt meer te bekennen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 2 januari 2006 @ 13:00:10 #126
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_33622493

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 2 januari 2006 @ 13:30:07 #127
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_33623274
Mooie foto's

Toch wel jammer dat het maar 1x per jaar is
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_33628571
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:56 schreef Tobbes het volgende:
JIj stelt dat het met niet-illegaal vuurwerk per definitie niet fout kan gaan en dat het met illegaal vuurwerk waarschijnlijk is dat het wel fout gaat.
Nee ik zeg alleen dat je er ook weinig gezeik met de politie gaat krijgen en er erg makkelijk aan kan komen.
pi_33631190
Klokslag 12 uur en jij steekt zo'n triest fluitdingetje af.
Verder ook erg weinig te zien om 12 uur bij jou in de buurt...
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_33638685
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:33 schreef Avalanche.. het volgende:
Klokslag 12 uur en jij steekt zo'n triest fluitdingetje af.
Verder ook erg weinig te zien om 12 uur bij jou in de buurt...
Inderdaad... Het was weinig vergeleken met vorig jaar. En me broertje stak dat af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')