Das nog niks: check ditquote:Op zondag 1 januari 2006 14:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
Onze buren hadden een weet-ik-veel-hoeveel-klapper, damn als je last van je oren wil hebben moet je daar bij gaan staan. Hierrr staat wel een filmpje. Dat was dan op 20 meter afstand.
quote:Op zondag 1 januari 2006 12:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Toen begon ik met de zware potten (40 gram per stuk!)
jammer dat er geen geluid bij zit, maar knallen die pijlen nou op de grond of wat gebeurd er?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das nog niks: check ditRijtje lawinepijlen bij mij een straat verder. En die fietser gewoon doorrijden
Zit wel geluid bij hoor, maar alleen bij RealPlayer en converten van die zooi is me nog niet echt gelukt zeg maarquote:Op zondag 1 januari 2006 15:08 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
jammer dat er geen geluid bij zit, maar knallen die pijlen nou op de grond of wat gebeurd er?
Ik hoor hier wel gewoon geluid hoor...quote:Op zondag 1 januari 2006 15:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zit wel geluid bij hoor, maar alleen bij RealPlayer en converten van die zooi is me nog niet echt gelukt zeg maar![]()
Maar goed, ze hadden die lawinepijlen een heel stuk in de grond gestoken zodat ze in de grond blijven zitten![]()
uhhh, 40 gram maar? 200 gram is het maximale in Nederland....quote:Op zondag 1 januari 2006 12:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
De Rainbow Collectie is zeker aan te raden, 2 jaar terug proline, deze mislukte half, boeketten waren mooi maar eigelijk meer standard. Ook de pijlen vond ik wat mager, vooral die van Dimond collectie. Daarnaast nog een zooi andere spul, totale kosten: 275 euro.
Vorig jaar dus Rainbow gehaald, sjonge, ik stond verstelt van de kwaliteit, eerst een enorme knal, montier schiet de lucht in om vervolgens uitelkaar te knallen en de lucht te versierenen hoe, ook de pijlen waren enorm goed, ik dacht dat kleine pijltjes niks voor stelde maar had het verkeert, ze waren geweldig, eigenlijk die hele pijlen collectie was super, niks mislukte
Hierbij was ik 150 euro kwijt!
Kortom:
Proline: totaal 275 euro. Duurtijd: 30 min, toen was ik al klaar
Rainbow: Totaal 150 euro. Duurtijd: Ander half uurkijk dat is pas tijd vol maken met prachtig vuurwerk.
Ik liet eerst iedereen in de wijk huin vuurwerk afknallen, ik begon iig alvast met de pijlen. Toen iedereen zo wat klaar was heb ik de potten gepakt. Ik begon met fontijnen, en iedereen zit je maar aan te kijkendaarna de kleine potjes, die waren wel leuk, alleen hier had ik echter te veel van. Toen begon ik met de zware potten (40 gram per stuk!) 1 pot afgestoken en iedereen komt weer naar buiten om deze vuurwerk show te bezichtigen
ik had een flink aantal van die potten, ik heb gister nog snel een pakket erbij gekocht. Anyway, ruim 45 min plezier aan die potten gehad, er kwamen zelfs nog een aantal uit een andere wijk aanlopen. Na dit hebben we met de hele buurt nog wat gepraat en gedronken, hapjes erbij enzo
nu hebben we al grote plannen voor dit jaar.
Vorig jaar ging de lawinepijlen en rookbommen niet door wegens te veel politie's op de weg, daarnaast ging die duizendklapper door de hele buurt heen (Stuk of 10) ook niet door...nu zijn we het volgende van plan: Iedereen koopt 1 pakket, ik ga iig weer voor Rainbow, de ander doet Proline, en de volgende doet Diamond etc etc, op deze manier gaan we de merken vergelijken, en zo kunnen we kijken welke de beste is. Ik ga iig kijken voor een videocamera om alles vast te leggen. Mochten we twijfelen dan kunnen we het terug bekijken![]()
Maar dat duurd nog wel even, eerst de winter nog, dan de lente, zomer, herfst, winter en weer nieuw jaar![]()
mijn jaar begint iig super
Ja waren idd erg cool! Ik vond de klap best hard, had ik niet verwachtquote:Op zondag 1 januari 2006 16:08 schreef RijstNatie het volgende:
Veder ware de trueno rockets erg leuk, de meeste werden vastgetaped aan verschillende palen.. de dreun die je dan voelt is toch enorm lekker
Dan ben ik iig met vuurpijlen van 40 gram in de warquote:Op zondag 1 januari 2006 15:43 schreef yosander het volgende:
[..]
uhhh, 40 gram maar? 200 gram is het maximale in Nederland....
Of bedoel je je vuurpijlen die zijn wel zwaar als ze 40 gram zijn (lees 40 gram kruit) want dat is ' zwaarst'in Nederland.
Vorig jaar hadden we er dus 14400 (moet ik nog steeds filmpje van uploadenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:00 schreef MaxiTitan het volgende:
Heeft iemand nog een poging gedaan om weer zo'n bak met duizenden fluitpijltjes te maken?
Die was echt mooi imo.
Nee ik zeg alleen dat je er ook weinig gezeik met de politie gaat krijgen en er erg makkelijk aan kan komen.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:56 schreef Tobbes het volgende:JIj stelt dat het met niet-illegaal vuurwerk per definitie niet fout kan gaan en dat het met illegaal vuurwerk waarschijnlijk is dat het wel fout gaat.
Hier de filmpjes los:quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef Qunix het volgende:
http://s63.yousendit.com/d.aspx?id=21H0K4WY7U5TH38QQSF88GIVAR
mirrortje
Inderdaad... Het was weinig vergeleken met vorig jaar. En me broertje stak dat af.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:33 schreef Avalanche.. het volgende:
Klokslag 12 uur en jij steekt zo'n triest fluitdingetje af.
Verder ook erg weinig te zien om 12 uur bij jou in de buurt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |