Moet je hier komen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:56 schreef Martijn85 het volgende:
Nee ben ook nog niet naar buiten geweest
Wel opvallend rustig hier trouwens
Ik had em vorig jaar ook, zeker een mooie pijl!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
dat wist ik dus niet
![]()
![]()
dat wordt kickeeeeeeeeeeee.
Ja precies hetzelfde hier, zat ik al vanaf 8 uur te wachten tot ik mochtquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:32 schreef Casparovvv het volgende:
mijn buurjongen begon vanochtend met een 20.000 rol en een betonstrijker, wat een knallen
Ik heb die tijd gehad, loop alleen af en toe ff naar buiten met wat harde knallers. Als het donker begint te worden is het mijn beurt
Aan elkaar maken, of voetzoekers van makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:57 schreef tonks het volgende:
Iemand bij de "vuurwerkwinkel" kocht 6 pakken babypijltjes (250) wat moet je er mee
tuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:06 schreef HassieBassie het volgende:
Net de buurt wakker gemaakt, en direct de politie in mn nekOf die knal die ze hoorden wel van legaal vuurwerk kwam
![]()
Godverdomme wat een homo's, 3 straten verderop gingen de autoalarmen af, ja, dat moet wel een astronautje zijn geweest![]()
Nee dus!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar 100 pakjes babypijltjes, dat maakt dus 14400 stuks. Tja wat moet je ermee. Als er interesse is naar een filmpje kan ik wel kijken of ik die kan uploaden, ziet er behoorlijk heftig uit.
In FEE ben ik 'm nog niet tegengekomen en dat wil ik graag zo houden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Is al vaker gepost op fok hoor dat filmpje
Ok, ik weet iig niet meer of het in FEE wasquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
In FEE ben ik 'm nog niet tegengekomen en dat wil ik graag zo houden.
Dat heeft toch niks met een beschrijving te maken hoe je het maakt? Alleen hoe het er uitziet uiteindelijk. Ik zie het probleem niet zo hoor...quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
In FEE ben ik 'm nog niet tegengekomen en dat wil ik graag zo houden.
Ik kon helaas niet meer aan vlinderbommen komen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:31 schreef frenkck het volgende:
[..]
Nitraat, ben je daar niet iets te oud voor? Kom op zeg.
Wordt er niet de breedste zijkant bedoeld?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:46 schreef SwiffMeister het volgende:
Hmmm komt mijn broertje net thuis met siervuurwerk. Staat er op de gebruiksaanwijzing van 1 van die dingen: "Richt de brede zijde riching de toeschouwers voor het beste effect" Dat ding is dus zon pot die van die boeketten de lucht in schiet...Denk niet dat dat een goed effect geef als ik die zo neerzet zoals de gebruiksaanwijzing vermeld aangezien de brede zijde de kant is waar het vuurwerk uit gaat komen
![]()
Het is een waaierpot. \ \ | | / / zoiets, waarbij de streepjes een buisje voorstellen waar een lading uit komt. Ze schieten dus deels schuin en deels recht omhoog. als je 'm met de brede zijde naar het publiek richt zie je het 't beste. Wanneer je de korte zijde naar het publiek richt komen de ladingen op het publiek af, wat het onveilig en minder mooi maakt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:46 schreef SwiffMeister het volgende:
Hmmm komt mijn broertje net thuis met siervuurwerk. Staat er op de gebruiksaanwijzing van 1 van die dingen: "Richt de brede zijde riching de toeschouwers voor het beste effect" Dat ding is dus zon pot die van die boeketten de lucht in schiet...Denk niet dat dat een goed effect geef als ik die zo neerzet zoals de gebruiksaanwijzing vermeld aangezien de brede zijde de kant is waar het vuurwerk uit gaat komen
![]()
Precies, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Het is een waaierpot. \ \ | | / / zoiets, waarbij de streepjes een buisje voorstellen waar een lading uit komt. Ze schieten dus deels schuin en deels recht omhoog. als je 'm met de brede zijde naar het publiek richt zie je het 't beste. Wanneer je de korte zijde naar het publiek richt komen de ladingen op het publiek af, wat het onveilig en minder mooi maakt.
wat zijn die bruine korte staven links op de foto?quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:11 schreef MOD het volgende:
KNALLLUHHHHH
[afbeelding]
[groter plaatje]
Ik ook niet, ben nog ff naar rotterdam gereden, blijgaarde daar wilde ze geen ook geen vlindersquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kon helaas niet meer aan vlinderbommen komen.
Snap niet wat hier gevaarlijk aan is, het is geen bom wat in één keer af gaat. Het is gewoon een bak met vuurpijltjes wat volstrekt veilig is gegaan en iedereen snapt wel dat enige afstand bij het kijken geboden is. Als het op de manier gaat hoe ik het heb gedaan kan en zal er niks fout gaan. Het is immers ook geen illegaal vuurwerk.quote:
Ga carbid schieten, trekt veel meer bekijks en knal is bovendien harder. Bovendien kost het niks (5 euro voor een kilo, waar je 20/25 keer mee kan schieten).quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kon helaas niet meer aan vlinderbommen komen.
Dat deden ze bij mij in de straat, die gasten met nitraten/patronen etc... waren meteen stilquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:25 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ga carbid schieten, trekt veel meer bekijks en knal is bovendien harder. Bovendien kost het niks (5 euro voor een kilo, waar je 20/25 keer mee kan schieten).
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:23 schreef frenkck het volgende:
[..]
Als het op de manier gaat hoe ik het heb gedaan kan en zal er niks fout gaan. Het is immers ook geen illegaal vuurwerk.
Zit geld soms fijn?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:29 schreef Dementor het volgende:
Ik koop lekker niets aan vuurwerk.
Dat geld stop ik wel in een mooie stoel.
Dat veel te dure karton met wat kruid en een lontje doet me niets meer.
Té serieus is niet leuk..quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Och moet ik het soms verduidelijken of wil je nog bedenktijd?
mortierbuizen uit een oude mortierbakquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:13 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
wat zijn die bruine korte staven links op de foto?
mortier pijpjes?
hoeveel shots?
welke winkel?
hoe duur p.s.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |