Wegens vervelende ervaringen met hun van collega's. Het probleem bij een kooi lassen is dat gedeelte waar alle buizen bij elkaar komen boven aan de B stijl. Daar kun je in principe niet bij dus bij remola hebben ze dat een aantal keer open gelaten/dichtgekit of tegen het dak aan gelast. De eerste twee manieren zijn niet veilig en de tweede is gewoon geen gezicht (bobbelend dak). We wilden dat risico niet lopen en bovendien was biesheuvel iets goedkoper geloof ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:19 schreef Five_Aces het volgende:
Waarom niet via Remola dan als ik vragen mag?
haha, tjah, dan kan die er net zo goed uit voor gewichtsbesparingquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:38 schreef Five_Aces het volgende:
Wiechers heeft kooien die je er in kan schroeven, hou je je achterbank. Je kan er alleen niet meer op zitten![]()
Valt goed mee hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:25 schreef Don_Tom het volgende:
Gewoon gladde schijven nemen, dan worden je blokken tenminste ook niet opgevreten
Jawel, maar niet voor dit project.quote:Op maandag 20 februari 2006 02:39 schreef Kolkie het volgende:
Je moet ook geen geboorde schijven nemen, is echt helemaal nergens goed voor!.
Afvoer van gas/stof die vrijkomen van de remblokken dacht ik. Countersinken helpt al aardig tegen scheurtjes en de scheurtjes mogen tot 4 mm zonder problemen "uitlopen" (bij een 911 iig)quote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Kolkie het volgende:
Waar is het wel goed voor dan?...
Klopt, maar mintex blokken vind ik dan persoonlijk echt weer waardeloos. Je moet echt eens carbon metallic blokken proberen, die dingen zijn briljant, heb ze ook onder mijn integrale gegooid...quote:Op maandag 20 februari 2006 17:46 schreef Kolkie het volgende:
Los van wat mag lijkt het mij op z'n zachtst gezegd geen prettig idee om met schijven rond te rijden waar scheuren inzitten. Daarbij: maak eens 4 mm tussen je vingers. Da's niet echt veel. En dat gas kan dus de slots in. Als het al ontstaat (er zijn ook blokken die geen gas produceren - mintex).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |