We gaan nog niet tunen aan onze BMW.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:20 schreef Tommeh het volgende:
Yes, en een m3 oliefilterhuis is de beste optie. Je hebt ook cap's voor het oliefilterhuis zelf maar die schijnen snel te lekken. Ebay in de gaten houden
Grappig, 10W60 wordt bij mij gewoon standaard in mijn auto gekwakt @ garagequote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:48 schreef Five_Aces het volgende:
Dat is wel een goed idee inderdaad. Oliefilter van een M3 past volgens mij, stond er gisteren nog 1 op ebay...
Beetje dikkere olie kan ook geen kwaad, ik rij met Castrol 10W60 olie, op circuit in de zomer zit ik rond 110 graden. Zal met die M50 wel iets minder zijn denk ik dus 10W60 is wat overdone, maar misschien iets ala 10W50.
Hmm, ik zal even kijken. Als je anders even je msn achterlaat laat ik je dat even weten.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:14 schreef Inorbit het volgende:
Tommeh, wil je je oude stuur kwijt of heb je daar andere plannen voor? Ik zit nog met een driespaaks scheepsrad van BMW.
En mag ik vragen wat die remschijven je kosten? dat staat echt bruut met die groeven, nu nog een beetje "open" velgen.
Die komt er waarschijnlijk wel weer inquote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef timmeeeh het volgende:
ik ben benieuwd wat de TS met zijn carbon pookje gaat doen!
oke mooi, "jur_is at o2.nl"quote:Op zondag 8 januari 2006 21:53 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Hmm, ik zal even kijken. Als je anders even je msn achterlaat laat ik je dat even weten.
Die schijven heb je in een hoop verschillende varianten. Diegene die we nu hebben staan op de site voor 103 euro voor en achter voor 65 euro.
[..]
Die komt er waarschijnlijk wel weer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |