stofhoesjes zijn idd een APK punt... en waarom ga je voor M3 rubbers en niet voor nóg stuggere?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:28 schreef daNpy het volgende:
gans geil
Wij hrbben vandaag ook weer lopen kloten met de voorste draagarmen. De stofhoesjes wilden we vervangen (APK punt?) maar die zitten conisch vast. Tevens komen er M3 rubbers in de achterste ophangpunten, geeft een véél betere wegligging
Ik kan ze leveren mocht je nog interesse hebbenquote:Op zondag 9 april 2006 11:01 schreef Tommeh het volgende:
Netjes hoor!
Ik las pas op een site in amerika trouwens dat er nu ook Hawk blokken bestaan voor achter voor de e30. Hier is er nog weinig over bekend, eens even opzoek naar info.
In de toekomst gaan we ze nodig hebben. Tegen de tijd dat de auto voor het eerst rijdt zullen we met een nieuw setje standaard blokken rijden. Deze had ik nog liggen en de eerste paar 100 kilometer zullen toch langzamere testkilometers worden.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:29 schreef t0n het volgende:
[..]
Ik kan ze leveren mocht je nog interesse hebben
waarom heeft bmw altijd zo'n "staand" gaspedaal?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:21 schreef Tommeh het volgende:
Pedaaltjes staan erin, stap voor stap wordt het een auto
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |