abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33560853
Trouwens gestemd op 'Ergens in 2007' (maart is mijn gok). En dan verwacht ik ook echt een flinke launch met een ruime hoeveelheid consoles beschikbaar (itt de Xbox 360 launch hier)
pi_33561507
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:45 schreef Retuobak het volgende:
Waarom in godsnaam de 'nooit' optie?
Trouwens, je zegt wel dat een hdd alleen werd gebruikt door FF XI, maar dacht je dat de Xbox 360/PS3 net zo weinig MMO's gaan krijgen als in de huidige generatie? Tuurlijk niet, maandelijks 10-15 euro incasseren (waarvan een paar euro winst ws.) is de natte droom van elke developer. En aangezien de Playstation 3 heus wel ruim over de 100 miljoen sales heen gaat is het een erg aantrekkelijk platform om een MMO op uit te brengen, ware het niet dat een HDD niet standaard is en je dus niet kunt rekenen op een HDD bij de volledige populatie. Zonde, zonde zonde......
Dus jij linkt MMO's direct aan HDD.......zonde zonde zonde.......zeker nog nooit gehoord van Everquest Adventures op de PS2?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_33562737
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Dus jij linkt MMO's direct aan HDD.......zonde zonde zonde.......zeker nog nooit gehoord van Everquest Adventures op de PS2?
Omdat iets mogelijk is met veel moeite wil niet zeggen dat het een goede oplossing is. Een HDD is vrijwel noodzakelijk voor een goede klassieke MMO, dat is vrijwel onmogelijk te ontkennen.
pi_33578392
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Omdat iets mogelijk is met veel moeite wil niet zeggen dat het een goede oplossing is. Een HDD is vrijwel noodzakelijk voor een goede klassieke MMO, dat is vrijwel onmogelijk te ontkennen.
Definieer eens "goede klassieke MMO"
pi_33579012
Tja ach, voor patches, expansions en dergelijke is het toch wel erg fijn om een HDD te hebben.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33579374
Wat peristilius zegt dus
pi_33579698
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:08 schreef peristilius het volgende:
Tja ach, voor patches, expansions en dergelijke is het toch wel erg fijn om een HDD te hebben.
Patches: YAY, geef devs een reden om een spel halfklaar af te leveren. Daar ben ik juist zo blij om op consoles; geen patches. Het spel is goed of kut. Patches zijn gewoon geen optie.

Expansions: kan me niet herinneren ooit een expansion gespeeld te hebben, omdat ze vaak alleen meer van hetzelfde bieden. Alleen Yuri's Revenge voor Red Alert 2 was de moeite waard.

Dergelijke: zoals?
pi_33579774
Downloadable content is toch wel erg leuk. Denk aan extra maps bij FPS, dingen als de Hurricane Pack bij Ninja Gaiden etc. etc.
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:31:37 #59
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33579816
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Patches: YAY, geef devs een reden om een spel halfklaar af te leveren. Daar ben ik juist zo blij om op consoles; geen patches. Het spel is goed of kut. Patches zijn gewoon geen optie.

Dacht je dat er ook maar 1 spel is tegenwoordig met geen bugs.
Daarnaast spelen developers ook in op wensen van de community en tweakt men de gameplay...
Dat is niet half af, maar luisteren naar de wensen van de eindgebruikers.
pi_33579899
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:31 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dacht je dat er ook maar 1 spel is tegenwoordig met geen bugs.
Daarnaast spelen developers ook in op wensen van de community en tweakt men de gameplay...
Dat is niet half af, maar luisteren naar de wensen van de eindgebruikers.
Als ik het gemiddelde PS2 of Gamecube-spel neem en dat qua bugs ga vergelijken met een gemiddeld PC-spel, dan kom ik op de console in elk geval minder bugs tegen. En dat vind ik fijn. Ik wil niet elke keer als ik een spelletje wil spelen, eerst op internet controleren of er misschien een update is. Of nog erger; het hele spel opnieuw moeten spelen, omdat je door een bug vast komt te zitten.
pi_33579966
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:34 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Als ik het gemiddelde PS2 of Gamecube-spel neem en dat qua bugs ga vergelijken met een gemiddeld PC-spel, dan kom ik op de console in elk geval minder bugs tegen. En dat vind ik fijn. Ik wil niet elke keer als ik een spelletje wil spelen, eerst op internet controleren of er misschien een update is. Of nog erger; het hele spel opnieuw moeten spelen, omdat je door een bug vast komt te zitten.
Wat dacht je van MMO's dan? Je kunt ongelofelijk veel testen bij een MMO, maar een community van tienduizenden vindt altijd wat bugs. En laat nou een van die bugs een ongelofelijke exploit zijn die je hele game verneukt. Zonder mogelijkheid tot patchen kun je daar niks aan doen......
Daarbij is het rebalancen en het toevoegen van nieuwe dungeons ed. altijd welkom bij MMO's en dergelijke dingen zorgen er voor dat je een MMO niet stop hoeft te zetten na 1 jaar omdat anderen net wat meer content bieden.
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:32:27 #62
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_33581963
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:34 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Hoewel ik het met je eens ben dat patches slechte releases aanmoedigen, is het wel zo dat de kans op bugs op een PC gewoon veel groter is. Iedere PC is weer anders, niet alleen qua hardware, maar ook hoe deze is geconfigureerd etc.
Het volgt dus zeker niet uit het feit dat je patches hebt op een PC dat dit dezelfde invloed en impact zal hebben op een console.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zaterdag 31 december 2005 @ 22:27:28 #63
106302 mustisuc
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_33592643
ik ga mee met kingmob ;p
pi_33621754
Voor de geïnteresseerden. Hier nog een leuk artikeltje over Cell.
pi_33628787
mensen gelukkig nieuwjaar, en als hij ook maar half zo goed is als het nieuwjaarsfeest waar ik zaterdag was, gaat het knallen worden
  dinsdag 3 januari 2006 @ 00:58:29 #66
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_33646680
Er gaan geruchten rond dat er echt iets goed mis is met de PS3.
Klik
Nog eens klikken

Tis maar een gerucht, maar waar rook is is meestal ook vuur.
Ben benieuwd.
-
pi_33646987
Mweh de Xbox 360 zou ook in een groot aantal van de gevallen oververhitten.
Ik moet de eerste nog horen op fok

Laat maar waaien dat soort vage geruchten, Sony heeft sowieso tijd zat nog om de kleine foutjes uit de PS3 te halen.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:16:59 #68
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_33647221
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef Retuobak het volgende:
Mweh de Xbox 360 zou ook in een groot aantal van de gevallen oververhitten.
Ik moet de eerste nog horen op fok

Laat maar waaien dat soort vage geruchten, Sony heeft sowieso tijd zat nog om de kleine foutjes uit de PS3 te halen.
Nou ja, het zou dus niet om kleine foutjes gaan als die gast een beetje te vetrouwen is. .
-
pi_33647370
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:16 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nou ja, het zou dus niet om kleine foutjes gaan als die gast een beetje te vetrouwen is. .
Zelfs grote fouten zijn in relatief korte tijd uit een product te halen (kijk naar het softground probleem dat ATi had bij de R520 en R580). Sony heeft nog tijd genoeg, de games zijn toch nog lang niet af als ik de geluiden mag geloven. Ik heb er wel vertrouwen in .

Het enige dat echt roet in het eten zou kunnen gooien is tegenvallende yields, en dat zou ik niet zo onwaarschijnlijk vinden met de RSX, daar nVidia nieuw is wat betreft 90nm. En voordat P-Style zegt dat Sony zelf produceert, nVidia heeft nog nooit een kaart geproduceerd, dat doet TSMC gewoonlijk. En toch hebben ze in het verleden veel problemen gehad met nieuwe procestechnologie, dat zou je wat moeten zeggen .
pi_33650205
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 01:22 schreef Retuobak het volgende:
En voordat P-Style zegt dat Sony zelf produceert, nVidia heeft nog nooit een kaart geproduceerd, dat doet TSMC gewoonlijk. En toch hebben ze in het verleden veel problemen gehad met nieuwe procestechnologie, dat zou je wat moeten zeggen .
Dat zegt me dat die lui bij TSMC een stelletje prutsers zijn!
pi_33650577
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 06:25 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat zegt me dat die lui bij TSMC een stelletje prutsers zijn!
pi_33655993
Weet je wat ik eigenlijk nog mis bij de PS3? Een afstandsbediening! Als dvd-speler, Blu-Ray-speler en all-round media-apparaat moet 'ie toch wel een afstandsbediening hebben. Nou hadden ze ook de PS2 ab compatible kunnen maken, maar... de PS3 heeft helemaal geen IR-poort, die op de PS2 gewoon standaard is geworden sinds de 50000-serie.

Een bluetooth ab dan maar?
pi_33656081
Wireless controller kan prima dienen als AB voor mij
M'n X360 AB zit ook nog in de verpakking
pi_33656107
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 12:57 schreef Retuobak het volgende:
Wireless controller kan prima dienen als AB voor mij
M'n X360 AB zit ook nog in de verpakking
Dat is toch niet handig. Dan mis je een hele hoop knopen voor media center functionaliteit.
pi_33656187
Inderdaad. Vind die dvd-ab voor m'n PS2 wel handig hoor. De PS2 werkt trouwens met iedere willekeurige sony-dvd afstandsbediening trouwens.

En ik denk dat ik vroeg of laat (nou ja... zodra ik een PS3 heb dus) de Blu-Ray functionaliteit wil uittesten, waarbij ik een normale ab prefereer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')