Dus jij linkt MMO's direct aan HDD.......zonde zonde zonde.......zeker nog nooit gehoord van Everquest Adventures op de PS2?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:45 schreef Retuobak het volgende:
Waarom in godsnaam de 'nooit' optie?
Trouwens, je zegt wel dat een hdd alleen werd gebruikt door FF XI, maar dacht je dat de Xbox 360/PS3 net zo weinig MMO's gaan krijgen als in de huidige generatie? Tuurlijk niet, maandelijks 10-15 euro incasseren (waarvan een paar euro winst ws.) is de natte droom van elke developer. En aangezien de Playstation 3 heus wel ruim over de 100 miljoen sales heen gaat is het een erg aantrekkelijk platform om een MMO op uit te brengen, ware het niet dat een HDD niet standaard is en je dus niet kunt rekenen op een HDD bij de volledige populatie. Zonde, zonde zonde......
Omdat iets mogelijk is met veel moeite wil niet zeggen dat het een goede oplossing is. Een HDD is vrijwel noodzakelijk voor een goede klassieke MMO, dat is vrijwel onmogelijk te ontkennen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dus jij linkt MMO's direct aan HDD.......zonde zonde zonde.......zeker nog nooit gehoord van Everquest Adventures op de PS2?
Definieer eens "goede klassieke MMO"quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Omdat iets mogelijk is met veel moeite wil niet zeggen dat het een goede oplossing is. Een HDD is vrijwel noodzakelijk voor een goede klassieke MMO, dat is vrijwel onmogelijk te ontkennen.
Patches: YAY, geef devs een reden om een spel halfklaar af te leveren. Daar ben ik juist zo blij om op consoles; geen patches. Het spel is goed of kut. Patches zijn gewoon geen optie.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:08 schreef peristilius het volgende:
Tja ach, voor patches, expansions en dergelijke is het toch wel erg fijn om een HDD te hebben.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Patches: YAY, geef devs een reden om een spel halfklaar af te leveren. Daar ben ik juist zo blij om op consoles; geen patches. Het spel is goed of kut. Patches zijn gewoon geen optie.
Als ik het gemiddelde PS2 of Gamecube-spel neem en dat qua bugs ga vergelijken met een gemiddeld PC-spel, dan kom ik op de console in elk geval minder bugs tegen. En dat vind ik fijn. Ik wil niet elke keer als ik een spelletje wil spelen, eerst op internet controleren of er misschien een update is. Of nog erger; het hele spel opnieuw moeten spelen, omdat je door een bug vast komt te zitten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:31 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dacht je dat er ook maar 1 spel is tegenwoordig met geen bugs.
Daarnaast spelen developers ook in op wensen van de community en tweakt men de gameplay...
Dat is niet half af, maar luisteren naar de wensen van de eindgebruikers.
Wat dacht je van MMO's dan? Je kunt ongelofelijk veel testen bij een MMO, maar een community van tienduizenden vindt altijd wat bugs. En laat nou een van die bugs een ongelofelijke exploit zijn die je hele game verneukt. Zonder mogelijkheid tot patchen kun je daar niks aan doen......quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als ik het gemiddelde PS2 of Gamecube-spel neem en dat qua bugs ga vergelijken met een gemiddeld PC-spel, dan kom ik op de console in elk geval minder bugs tegen. En dat vind ik fijn. Ik wil niet elke keer als ik een spelletje wil spelen, eerst op internet controleren of er misschien een update is. Of nog erger; het hele spel opnieuw moeten spelen, omdat je door een bug vast komt te zitten.
Hoewel ik het met je eens ben dat patches slechte releases aanmoedigen, is het wel zo dat de kans op bugs op een PC gewoon veel groter is. Iedere PC is weer anders, niet alleen qua hardware, maar ook hoe deze is geconfigureerd etc.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als ik het gemiddelde PS2 of Gamecube-spel neem en dat qua bugs ga vergelijken met een gemiddeld PC-spel, dan kom ik op de console in elk geval minder bugs tegen. En dat vind ik fijn. Ik wil niet elke keer als ik een spelletje wil spelen, eerst op internet controleren of er misschien een update is. Of nog erger; het hele spel opnieuw moeten spelen, omdat je door een bug vast komt te zitten.
Nou ja, het zou dus niet om kleine foutjes gaan als die gast een beetje te vetrouwen is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:08 schreef Retuobak het volgende:
Mweh de Xbox 360 zou ook in een groot aantal van de gevallen oververhitten.
Ik moet de eerste nog horen op fok
Laat maar waaien dat soort vage geruchten, Sony heeft sowieso tijd zat nog om de kleine foutjes uit de PS3 te halen.
Zelfs grote fouten zijn in relatief korte tijd uit een product te halen (kijk naar het softground probleem dat ATi had bij de R520 en R580). Sony heeft nog tijd genoeg, de games zijn toch nog lang niet af als ik de geluiden mag geloven. Ik heb er wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, het zou dus niet om kleine foutjes gaan als die gast een beetje te vetrouwen is..
Dat zegt me dat die lui bij TSMC een stelletje prutsers zijn!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:22 schreef Retuobak het volgende:
En voordat P-Style zegt dat Sony zelf produceert, nVidia heeft nog nooit een kaart geproduceerd, dat doet TSMC gewoonlijk. En toch hebben ze in het verleden veel problemen gehad met nieuwe procestechnologie, dat zou je wat moeten zeggen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat zegt me dat die lui bij TSMC een stelletje prutsers zijn!
Dat is toch niet handig. Dan mis je een hele hoop knopen voor media center functionaliteit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:57 schreef Retuobak het volgende:
Wireless controller kan prima dienen als AB voor mij
M'n X360 AB zit ook nog in de verpakking
Ja, daar gebruik ik hem dus ook voor. En via een menu op het scherm kan het natuurlijk wel, maar als je overal een knopje voor hebt is dat toch makkelijker.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:04 schreef Retuobak het volgende:
Och tis meer dat je met dat linkerknuppeltje op de controller naar de juiste functie moet H.Flick, en tis niet alsof dat uitdagend is. Maar ik kan me wel voorstellen dat het wel meer noodzaak wordt wanneer je het ding met je PC gelinked hebt en hem gebruikt voor TV opnemen enzo.
Dat is idd wat ik met voorgaande post wilde zeggen ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, daar gebruik ik hem dus ook voor. En via een menu op het scherm kan het natuurlijk wel, maar als je overal een knopje voor hebt is dat toch makkelijker.
quote:Sony: No PlayStation 3 announcement at CES 2006?
3 Jan 2006 16:31
TG Daily CES 2006 special coverageSan Mateo (California) - A spokesperson for Sony's PlayStation division denied to TG Daily this morning that the company would be making a PlayStation 3 related announcement at CES 2006.
"Although we are participating in many CES activities with Sony," said the spokesperson, "we have no new announcements on PlayStation 3 planned at this time." Sony Corporation has planned special announcements on Wednesday evening and Thursday morning, which had been presumed by many in the press and elsewhere to pertain to PS3.
bron
...wordt ook daar nergens vermeld dat de PS3 zèlf getoond of besproken gaat worden.quote:CES is coming...
The Consumer Electronics Show kicks off what promises to be a very memorable year for PlayStation fans - and PlayStation.com will be there.
If you're a keen gamer, then it's likely that you're already familiar with the Electronic Entertainment Expo, or E3, the huge event held in Los Angeles every May. But it's not the only event to factor in the industry's calendar. With gaming becoming ever more popular, the Consumer Electronics Show (CES) has become more important to companies like Sony Computer Entertainment, the company behind the PlayStation success story.
Held in Las Vegas each January, CES is enormous. As the name implies, the event isn't just about games - it's about all the devices that companies hope will excite us all over the next 12 months and beyond. The latest TVs, camcorders, MP3 players, speakers - the latest and greatest examples of all the gadgets you could possibly dream of, basically - vie for the attention of the thousands of attendees.
More than ever, CES is increasingly important to gamers. This year, it's arguably more important than ever, because the technology that's set to be showcased there will feature strongly in PLAYSTATION 3.
As announced at E3 last May, PS3 will make use of the new Blu-ray disc format, and exploit true high definition displays, all the way up to 1080p. What does this mean to you? Well, with the right equipment you'll soon be able to enjoy games and movies in astoundingly lifelike detail. Rest assured, we'll have plenty more information on this in the coming months.
We'll also be at CES when the show kicks off on the 4th January, and will be reporting back with all the news that matters to PlayStation gamers - so make sure you keep an eye on PlayStation.com bright and early in the New Year.
oud nieuwsquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:10 schreef mustisuc het volgende:
-knip-
Ach kom... als je dit soort onzin zou geloven, dan zouden alle xbox 360's ter wereld met bugs-volzittende crashmachines zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is nog maar de vraag.
Nou ja, de desbetreffende site had helemaal gelijk gekregen over de X360 en z'n design.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach kom... als je dit soort onzin zou geloven, dan zouden alle xbox 360's ter wereld met bugs-volzittende crashmachines zijn.
Nou, na een tijdje leer je de betrouwbaarheid van dit soort "insiders" echt wel kennen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Om het op voorhand al als onzin weg te wuiven is ook wel een beetje te voorbarig.
Tja... het wordt in ieder geval een leuke BD-speler.quote:Fully Software-decoded BD Player driven by Cell Processor High Quality Image Processing driven by RSX Graphic Processor 1080 60p 12bit color HDMI output 32Bit Floating Point Color Video Processing 32Bit Floating Point Audio Processing
Nou ja... vrijwel alle hardware (èn firmware) in dat ding moet kunnen functioneren wil je een BD-filmje kunnen afspelen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:03 schreef mustisuc het volgende:
of alleen de BD speler ;P
Omdat het ontwerp nog onderhevig is aan veranderingen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:09 schreef mustisuc het volgende:
das waar ;p
btw.. waarom staat er eigenlijk weer Conceptual design
Gelukkig zijn verhalen nog altijd een zéér betrouwbare bronquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:14 schreef mustisuc het volgende:
jah naja het zal vast niet grondig meer worden gewijzigd kost ze nog meer tijd en dat heeft sony in al die verhalen niet echt meer
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... vrijwel alle hardware (èn firmware) in dat ding moet kunnen functioneren wil je een BD-filmje kunnen afspelen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef Fliepke het volgende:
Wat een onzin
Voor hetzelfde geldt is het gewoon een omhulsel met een blu ray speler dr in
Of dacht je dat er wat in die rev zat tijdens de E3
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef P-Style het volgende:
...En als 'ie hier ècht in actie is, dan is de hardware in ieder geval al af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |