Jenever brander of iets buitenaards.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar het betekent toch niets? Genverbrander?
We zijn er nog steeds niet uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Deel 11?
Alsjeblieft, mensen.
Als-je-blieft...
Ik vind je wel lief als je je zo opwindt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik word hier toch zo kwaad over he! Vuile oplichters!
Goeie omschrijving voor in de Van Dale.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:11 schreef Stenny het volgende:
[..]
Jenever brander of iets buitenaards.![]()
quote:genverbran·der (de ~ (m.), ~s)
1 beroep uit de 18e eeuw waarbij middels een spelfout door een buitenruimtelijke entiteit jenever wordt gebrand
quote:genverbran·der (de ~ (m.), ~s)
1 beroep uit de 18e eeuw waarbij middels een spelfout door een buitenruimtelijke entiteit jenever wordt gebrand
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:12 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief als je je zo opwindt.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
let me visit your, so we can get excited together
.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Goeie omschrijving voor in de Van Dale.
[..]
Dat wel. Afwachten. Wat zal een gesprek met hem opleveren? Laten we al ons kruit nog niet verschieten, wie weet wat er nog uit de mouw komt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, maar ff serieus, Stenny, het is toch heel zuur om er uiteindelijk toch achter te moeten komen dat die oh zo lieve zachte jongeman uiteindelijk een leugenaar blijkt te zijn?
Nou ja, bij mij zijn dit soort dingen simpel. Ben je op één punt door de mand gevallen, dan verlies je wat mij betreft al je geloofwaardigheid. Ik zou namelijk niet weten waarom iemand met oprechte gaven het nodig vindt, om daarnaast ook mensen te gaan zitten oplichten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat wel. Afwachten. Wat zal een gesprek met hem opleveren? Laten we al ons kruit nog niet verschieten, wie weet wat er nog uit de mouw komt.
Indien hij een oprecht persoon zou zijn, had ik allang wat laten horen naar de media toe als ik hem was. Ik dacht dat het een oprecht persoon was, alleen ik begin nu ook te twijfelen. Je weet echt niet meer wat je nou moet geloven...quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat wel. Afwachten. Wat zal een gesprek met hem opleveren? Laten we al ons kruit nog niet verschieten, wie weet wat er nog uit de mouw komt.
Great charlatans think alikequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:59 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik heb mijn doelen, ik ben niet voor niets een Boogschutter.![]()
wat maakt het uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Deel 11?
Alsjeblieft, mensen.
Als-je-blieft...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[..]
Onzekerheid is soms goed, moet je kijken al 11 delen en vele gedachten en x-perimenten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Indien hij een oprecht persoon zou zijn, had ik allang wat laten horen naar de media toe als ik hem was. Ik dacht dat het een oprecht persoon was, alleen ik begin nu ook te twijfelen. Je weet echt niet meer wat je nou moet geloven...![]()
Char, Robbert, Stenny, je kent het lijstje vast wel...quote:
Zijn die ook Boogschutter van Sterrenbeeld?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Char, Robbert, Stenny, je kent het lijstje vast wel...![]()
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef Merisse het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat de foto's van Robbert z'n site zijn gehaald? Hmmmm
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |