Keep the faith. Ik weet, het is moeilijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:01 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zie ook geen reden om Char te geloven. Waarom zou zij wel die gaven hebben? Waarom is het altijd zo vaag en simpeltjes? In dat enorme bos met oplichters verwacht ik geen waardevolle boom meer te vinden hoor.
dat zegt genoeg over charquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:56 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik blijf erbij dat hij oprechter overkomt als Char.
Misschien is het een complot van * de geesten * om eerst enorme verwarring te stichten en dan opeens orde in de chaos te brengen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, maar alleen al die discussies hier... ook over Char. Het is zo´n onzekere toestand. De ene keer heeft ze goede hits, de andere keer zit ze maar wat te vissen. Ik vind het maar niets en ben ook niet meer van plan om mij erdoor te laten meeslepen. Als het allemaal zo gebrekkig moet, die communicatie met gene zijde, dan hoeft het van mij niet meer. Wat een stelletje amateurs, die geesten, dat ze het kennelijk er zo moeilijk mee hebben om zichzelf aan ons te openbaren.
haha ja..helemaal mee eens..alles in dat paranormale wereldje is overigens altijd "vaag".quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, maar alleen al die discussies hier... ook over Char. Het is zo´n onzekere toestand. De ene keer heeft ze goede hits, de andere keer zit ze maar wat te vissen. Ik vind het maar niets en ben ook niet meer van plan om mij erdoor te laten meeslepen. Als het allemaal zo gebrekkig moet, die communicatie met gene zijde, dan hoeft het van mij niet meer. Wat een stelletje amateurs, die geesten, dat ze het kennelijk er zo moeilijk mee hebben om zichzelf aan ons te openbaren.
Nou, als je dan niet zo thuis bent in de natuurkunde, dan kun je denk ik beter zulke uitspraken voor je houden. Het slaat namelijk nergens opquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef pikki het volgende:
a
[..]
De kwantumfysica, daar wordt ook al mee gelachen door sommige wetenschappelijke sceptici, ...omdat hier bewijzen zouden kunnen uit voortkomen dat hun zog. stabiele theorieeen aan het wankelen zouden kunnen gaan ....en dat er meerdere dimensies zouden kunnen zijn, en die verklaren heel véél ook dat van Robbert.....ahaaaa
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:56 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik blijf erbij dat hij oprechter overkomt als Char.
Ik denk zelf dat dit woord een redelijke kans van slagen heeft... Mede door de media aandacht eromheen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En dan wordt het alsnog afgewezen natuurlijk.
Ik heb mijn doelen, ik ben niet voor niets een Boogschutter.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:45 schreef NoSigar het volgende:
En natuurlijk probeert Sten een publicitair graantje mee te pikken-sommige dingen vernaderen gelukkig niet snel.
Zou je denken? Wat is dan die andere 'factor'? De toestemming van Beatrix?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En dan wordt het alsnog afgewezen natuurlijk.
Dat vond ik ook behoorlijk vreemd. Ik kreeg even het gevoel, dat hij dacht dat hij Jezus was ofzo, dat soort dingen moet hij inderdaad niet te vaak.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:59 schreef Stenny het volgende:
[..]
Bij Char heb ik niet dat sceptische gevoel; ik had al eerder gezegd dat ik haar, hoe dan ook, professioneler vind dan Robbert. Ik ben nog steeds verontwaardigd over zijn zin: "Ik heb een verrassing voor je. Je hoeft niet terug naar de aarde, en je man ook niet." Dit zei hij tegen Corrie, de vrouw van de RTL camera man die zelfmoord pleegde...
Dat het geen bestaand Nederlands woord is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:00 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zou je denken? Wat is dan die andere 'factor'? De toestemming van Beatrix?![]()
Ik denk niet dat dat de doorslag is, het gaat toch juist om 'nieuwe' woorden?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat het geen bestaand Nederlands woord is.
Ja, maar het betekent toch niets? Genverbrander?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:03 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de doorslag is, het gaat toch juist om 'nieuwe' woorden?
het kan wel...quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat het geen bestaand Nederlands woord is.
In 1730 wel blijkbaar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:05 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
het kan wel...
tenminste, genen kun je toch verbranden?
dan kan het nu nogquote:
Idd, kijk ik pretendeer niet te weten wat er buiten de grenzen van onze kennis is en ik sluit de mogelijkheid van het bestaan van entiteiten aan één of andere gene zijde niet uit. Het punt is alleen, de manier waarop mensen hun zogeheten gaven presenteren slaat gewoon nergens op. Of je doet het 100% goed en overtuigend dat nu eindelijk eens een keer de waarheid ervan wordt aangetoond, of je doet gewoon niets. Mensen als Char zijn in mijn ogen gewoon prutsers. Door hun vele missers vallen ze ongelofelijk door de mand, maar nee hoor, de gelovigen zien het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
haha ja..helemaal mee eens..alles in dat paranormale wereldje is overigens altijd "vaag".
"Ja zo werkt het niet" is een veelgehoorde uitspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |