Wordt nu volledig TNT. We krijgen binnenkort ook oranje brievenbussen i.p.v. rode als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dacht van niet
TPG > post
TNT (ofzo) pakjes en express post
klopt idd, schijn t dat een deel al wordt veranderd direct na jaarwisseling (omdat ze toch worden weggehaald, neem ik aan)quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wordt nu volledig TNT. We krijgen binnenkort ook oranje brievenbussen i.p.v. rode als ik het goed heb.
mijn pakjes worden al een tijdje door tpg bezorgd hoor?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dacht van niet
TPG > post
TNT (ofzo) pakjes en express post
En TPG/TNT gaat 't weer uitbesteden aan koeriers (althans hier in de regio)quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn pakjes worden al een tijdje door tpg bezorgd hoor?
maarja et zal wel maakt me nie zoveel uit...
Is dat hip ofzo met die stippeltjes?quote:
Lekker begin van 't nieuwe jaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef mschol het volgende:
*zucht* hoor net wat watergedrup doe licht aan in de kamer met nieuwe dakkapel, helemaal drijfnat..
blijkt het dak te lekken, komen we een jaar na aanleggen (ongveer dan) pas achter
die kamer wordt momenteel gebruikt als opslag dus al onze spullen werden nat...
gelukkig hadden we nog een flink stuk bouwplastic
fijn nieuwjaar
laten aanlaggen zijn we epres niet zelf aan begonnen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker begin van 't nieuwe jaar
Dakkabel zelf gebouwd of door een bedrijf?
Yup inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
laten aanlaggen zijn we epres niet zelf aan begonnen...
maar is goed kut want je kan ze pas maandag proberen te bellen...
mja laat me pa het allemaal maar regeleen... lijkt me het slimst, tis zijn huis en zijn geldquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yup inderdaad.
Denk dat er best wel schadeclaim naar dat bedrijf kan gaan, 't zou gewoon goed moeten zijn als je 't uitbesteed dunkt me
Helemaal gelijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mja laat me pa het allemaal maar regeleen... lijkt me het slimst, tis zijn huis en zijn geld
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:12 schreef Godlike02 het volgende:
Oudejaarsdag mensen!
het is zover!
Het laatste dagje van 2005!
Truste BCquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
de tijd gaat zo snel
weltrusten
Truste BCquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
de tijd gaat zo snel
weltrusten
Denk zelf van wel, als 't kabeltje meegeleverd is (en software om de camera aan te sturen)quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef Giem het volgende:
Giem gaat ook zo maar eens slapen, heeft net het f1 jaar overzicht gekeken.
Weet iemand trouwens of je een JVC video camara zo met een firewire verbinding op de pc kunt aansluiten? Er zit namelijk wel zo'n ingang op de camera
Nee zit niks bij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk zelf van wel, als 't kabeltje meegeleverd is (en software om de camera aan te sturen)
hier zag het er net zo uit vanaaf als bij jump op de foto's! nu bijna alles wel al weg omdat het de hele nacht al heeft gedooid volgens mij!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:35 schreef Sjowhan het volgende:
4 foto's van de shoot van vanmiddag:
[[url=http://img16.imagevenue.com/loc24/th_7169e_IMG_0009.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img125.imagevenue.com/loc24/th_038ce_IMG_0010_vert.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img128.imagevenue.com/loc24/th_f05da_IMG_0018.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img137.imagevenue.com/loc24/th_baa7f_IMG_0026.JPG]afbeelding][/URL]
wat betreft giem: dan weet ik het ook ff niet helaas
Ben jij een ganse nacht wakker gebleven of echt zo vroeg opgestaan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier zag het er net zo uit vanaaf als bij jump op de foto's! nu bijna alles wel al weg omdat het de hele nacht al heeft gedooid volgens mij!
kon van 4 tot 7 niet slapen dus maar ff zitten fokken, muziek geluisterd en toen het weder geprobeerdquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Ben jij een ganse nacht wakker gebleven of echt zo vroeg opgestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |