Denk zelf van wel, als 't kabeltje meegeleverd is (en software om de camera aan te sturen)quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef Giem het volgende:
Giem gaat ook zo maar eens slapen, heeft net het f1 jaar overzicht gekeken.
Weet iemand trouwens of je een JVC video camara zo met een firewire verbinding op de pc kunt aansluiten? Er zit namelijk wel zo'n ingang op de camera
Nee zit niks bij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk zelf van wel, als 't kabeltje meegeleverd is (en software om de camera aan te sturen)
hier zag het er net zo uit vanaaf als bij jump op de foto's! nu bijna alles wel al weg omdat het de hele nacht al heeft gedooid volgens mij!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:35 schreef Sjowhan het volgende:
4 foto's van de shoot van vanmiddag:
[[url=http://img16.imagevenue.com/loc24/th_7169e_IMG_0009.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img125.imagevenue.com/loc24/th_038ce_IMG_0010_vert.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img128.imagevenue.com/loc24/th_f05da_IMG_0018.JPG]afbeelding][/URL][[url=http://img137.imagevenue.com/loc24/th_baa7f_IMG_0026.JPG]afbeelding][/URL]
wat betreft giem: dan weet ik het ook ff niet helaas
Ben jij een ganse nacht wakker gebleven of echt zo vroeg opgestaan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 05:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier zag het er net zo uit vanaaf als bij jump op de foto's! nu bijna alles wel al weg omdat het de hele nacht al heeft gedooid volgens mij!
kon van 4 tot 7 niet slapen dus maar ff zitten fokken, muziek geluisterd en toen het weder geprobeerdquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Ben jij een ganse nacht wakker gebleven of echt zo vroeg opgestaan?
Ik lag goed te slapen toenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kon van 4 tot 7 niet slapen dus maar ff zitten fokken, muziek geluisterd en toen het weder geprobeerdtoen weer om half 11 me bed uitgegaan
quote:
Ik voor het eerst om 6.00 uur al. Had last van een hoestaanval.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:50 schreef mschol het volgende:
slaapt iedereen nog
was om 9.30 al wakker
quote:
En veel thee met honing drinken (ofzo)quote:Op zondag 1 januari 2006 13:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad vrij lastig. Heb er gelukkig wel tabletjes voor om het een beetje in te dammen.
Thee drinken doe ik wel, maar dan zonder honing. Ik vind die combinatie nou niet echt lekker. Maar volgens m'n huisarts is het naar alle waarschijnlijkheid een virus. Dus ik hoop dat het snel weg gaat.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En veel thee met honing drinken (ofzo)
Ik heb nog steeds last van de verkoudheid.. Als 't slecht weer is, word ik verkouden en krijg last van mijn keel, is 't weer wat beter weer, geen lastquote:Op zondag 1 januari 2006 13:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Thee drinken doe ik wel, maar dan zonder honing. Ik vind die combinatie nou niet echt lekker. Maar volgens m'n huisarts is het naar alle waarschijnlijkheid een virus. Dus ik hoop dat het snel weg gaat.
Is ook mooi klote.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds last van de verkoudheid.. Als 't slecht weer is, word ik verkouden en krijg last van mijn keel, is 't weer wat beter weer, geen last
Dat spul gebruik ik nog niet, aangezien ik weet dat 't alleen maar komt als 't weer slecht isquote:Op zondag 1 januari 2006 14:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is ook mooi klote.Ben zelf ook wel verkouden, maar gelukkig heb ik neusdruppels om de boel open te houden. Scheelt gelukkig heel wat. Al mag je dat spul niet al te lang gebruiken
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 18:45 schreef Jump het volgende:
Overschotje van ijstaart vergeten terugzetten, is nu zo'n brij geworden
In een bal kneden en weer invriezen hoor. Zonde om weg te gooienquote:Op zondag 1 januari 2006 18:45 schreef Jump het volgende:
Overschotje van ijstaart vergeten terugzetten, is nu zo'n brij geworden
Dan krijg je van die ijsresten op ijsquote:Op zondag 1 januari 2006 19:57 schreef devzero het volgende:
[..]
In een bal kneden en weer invriezen hoor. Zonde om weg te gooien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |