Scherpquote:
ik vergiste me even in het geslacht van de TSquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Scherp![]()
Krijg je nog aandacht van andere mokkels ook!!
Ow crapquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ik vergiste me even in het geslacht van de TS
Shut upquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:59 schreef the900 het volgende:
O nee, straks denken mensen nog rare dingen over je
Stel je niet aan mens.
Ja wat wil je dan horen?quote:
Nee zeker niet... maar het ziet gewoon niet fraai uit...dit heet een klaagbaak mag ik hier niet klagen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:02 schreef the900 het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan horen?
"Och meisje toch... misschien moest je maar thuisblijven"?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:05 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Nee zeker niet... maar het ziet gewoon niet fraai uit...dit heet een klaagbaak mag ik hier niet klagen?
![]()
Je slagader?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Frappelsien het volgende:
Shit... heb een jonge kater van nu 3 mnd. Hij heeft tijdens het spelen in mijn arm gekrabt over mijn slagader wel te verstaanHoe ziet dit uit
![]()
Mooie kleren gekocht voor morgen, kan ik morgen met een enorme snee over mijn arm naar een feest gaan![]()
Een gelijkgestemdequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dit is zo stom dat vraagt om uitgelachen te worden!!
Ga andere mensen afzeiken wil jequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dit is zo stom dat vraagt om uitgelachen te worden!!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:07 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ga andere mensen afzeiken wil je![]()
Dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:06 schreef Thomas B. het volgende:
ow ik heb ze wel over minder zien zeiken hier hor
Nee sorry... niet mijn dingquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef yvonne het volgende:
Zeg gewoon, hoi, ik ben een krasser, gegarandeerd de hele avond aandacht!
Zie dat je snel een gothic-jurk krijgt, dan kijkt niemand er vreemd van op!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
Mooie kleren gekocht voor morgen, kan ik morgen met een enorme snee over mijn arm naar een feest gaan![]()
Zucht... ik heb een kras over de hele lengte van mijn ader op mijn onderarm wie spreekt hier over een slagaderlijke bloeding?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:18 schreef -Lillith- het volgende:
nu wil ik wel een foto zien van je slagaderlijke bloeding natuurlijk...... Wat een lief beestje trouwens
En vraag geinteresseerd naar wat voor messenset de gastheer heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef yvonne het volgende:
Zeg gewoon, hoi, ik ben een krasser, gegarandeerd de hele avond aandacht!
Dus wel een lekker wijf..quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:25 schreef Roellio het volgende:
Ben je wel een lekker wijf?
Laat maar, userfoto topic al gezien!![]()
hehequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:25 schreef BlueEyed het volgende:
Ik geef die kat geen ongelijk, ik zou je ook opvreten!![]()
quote:
Herkenbaar.. Ik heb ook een jonge kater, en die haalt me ook bij vlagen mijn handen, armen en benen open. Ik ben zelfs ook wel bang geweest dat mijn psycholoog de indruk zou krijgen dat ik een krasser ben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
Shit... heb een jonge kater van nu 3 mnd. Hij heeft tijdens het spelen in mijn arm gekrabt over mijn slagader wel te verstaanHoe ziet dit uit
![]()
* Alicey kat ook wel eens op haar katten.. Maar da's dan vooral omdat ik moe en/of chagrijnig ben, iets wil dan niet lukken, en de katten gaan dan gezamelijk irritant doen ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:49 schreef buzzer het volgende:
TT aangepast
Ik denk eerder dat buzzer een beetje een kater had van de vele topics..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:52 schreef Razor21 het volgende:
Begin een beetje kattenrijnig te worden hier in Klaagbaak![]()
Hmmppff 't is anders wél een manier om 'n topic af te knijpenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat buzzer een beetje een kater had van de vele topics..
En dat terwijl een ander topic veel onderhoudender was, daar werd tenminste lekker gekibbeld ensowquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:01 schreef Frappelsien het volgende:
Mijn god... hier word zomaar mijn bericht aangepast zodat hier eindloos over door gezeikt kan worden.. domme actie van mij om hier een topic over te beginnen!!
Een beetje een kat in de zak gevoel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hmmppff 't is anders wél een manier om 'n topic af te knijpen![]()
psiesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een beetje een kat in de zak gevoel?
Ahw!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:16 schreef Frappelsien het volgende:
Nou als het topic toch zo actief blijft...zet ik nog maar een foto neer van mijn knapperd
[afbeelding]
Mooi, dan is het toch niet voor de kat zijn viool.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
psies![]()
'k ging nét lekker de katjes in het donker knijpen![]()
Neequote:
Maar wat Buzzer deed is wel een beetje de kat in de kelder metselen, ik hoef hier tenslotte niet als een kat om de hete brij te lopen. En tenslotte : een kat in nood maakt rare sprongen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi, dan is het toch niet voor de kat zijn viool.
We kunnen ook wachten tot de kat van huis is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar wat Buzzer deed is wel een beetje de kat in de kelder metselen, ik hoef hier tenslotte niet als een kat om de hete brij te lopen. En tenslotte : een kat in nood maakt rare sprongen.
Maar ik zal wel braaf zijn en eerst maar 'ns de kat uit de boom kijken![]()
We kunnen maar beter voorzichtig zijn want Buzzer is geen katje om zonder handschoenen aan te pakkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
We kunnen ook wachten tot de kat van huis is.![]()
Da's wel de kat op het spek binden hoor..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
We kunnen maar beter voorzichtig zijn want Buzzer is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken![]()
Maar gelukkig komen die altijd op hun pootjes terecht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef lpg het volgende:
Het is ook niet van de poes al die kattentopics.
Nee hoor, maar om der wille van de smeer likt de kat de kandeleerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel de kat op het spek binden hoor..
katten zijn lief!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:14 schreef B_BOY het volgende:
Danzeg ik het hier ook nog maar eens, katten zijn gewoon kut..
Hee, dit is tenslotte klaagbaak trut!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:07 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ga andere mensen afzeiken wil je![]()
Hee Kamagurka, -long time no see Kama - heeft je poes nou van de zomer een nestje gehad ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:24 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hee, dit is tenslotte klaagbaak trut!
Nee, we hebben r toch maar laten helpen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hee Kamagurka, -long time no see Kama - heeft je poes nou van de zomer een nestje gehad ?![]()
Hé jammer, 'k had me al verheugd op leuke foto's van de pluizebollenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, we hebben r toch maar laten helpen...![]()
Twerd te erg, en degenen met dekkater deden te moeilijk.
Ze is nog steeds wel erg speels gelukkig, en loopt hier alle planten aan te vreten of op fictieve lichjes op de muur te jagenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hé jammer, 'k had me al verheugd op leuke foto's van de pluizebollen![]()
Nou ja, kun jij ook niks aan doen. Poes zal nu wel lekker rustig zijn geworden.![]()
Volgende poes ? Heb je die al * op voorraad * of komt er nog een poes/kitten bij ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ze is nog steeds wel erg speels gelukkig, en loopt hier alle planten aan te vreten of op fictieve lichjes op de muur te jagen
Maar ze piest gelukkig nergens meer op nee, dat was echt vet irritant (en smerig).
Misschien bij de volgende poes een nesje pluizebollen![]()
Als mijn katten vinden dat ik wakker moet worden gaan ze vanaf een hoge kast op mijn buik springen enzo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:50 schreef lpg het volgende:
Ik had net even de kat op mijn kast gezet omdat hij vervelend deed. Op de kast vindt hij het altijd wel leuk kijkt hij een beetje rond en is lekker rustig. Nou wilde ik daarna iets uit de kast pakken springt de kat op mijn hoofd. Best wel pijnlijk...
Neuh.. maar als ik groter ga wonen wil ik best nog wel eentje bijquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Volgende poes ? Heb je die al * op voorraad * of komt er nog een poes/kitten bij ?![]()
Gelukkigquote:
Die eigenaanrdigheid maakt katten juist leuk. Mijn kat mauwt bijna altijd zachtjes. Altijd op zo'n zielige manier.quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
@ Kamagurka : als het zover is krijgen we wel een seintje in F&F hé ? Ik verheug me er al op![]()
Foto 's van alvast één zo'n gezellig rondepluizebol
![]()
d'r zit nu bij mij een kat op de bank te mekkeren omdat ie vogeltjes ziet bij het voederhuisje in de boom in m'n voortuin. Niet dat ie dan gewoon mauwt nee hij mekkert als een idioot. Zo van : * mehehehe miehie mééé * terwijl als meneer wat van mij moet hij er een stevige MAUW uit weet te gooien.
Zit je lekker te soezen op de bank......blért ie ineens aan je oor MAUWAUW zodat je van schrik bijna omvalt
Dan wil hij op schoot maar dat doet hij pas als je ff naar hem kijkt
![]()
Vind ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:30 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Die eigenaanrdigheid maakt katten juist leuk. Mijn kat mauwt bijna altijd zachtjes. Altijd op zo'n zielige manier.
lolquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vind ik ook
Ik heb vroeger een kater gehad die een heel raar * mieterig * mieuwtje produceerde en dat was komisch genoeg een dominante rakker![]()
De kater waar ik het net over had is zo zachtaardig als wat maar met een stemgeluid.......![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |