abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:37:54 #101
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33720206
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 22:48 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Dat ging niet over jou
Gelukkig

@ Kamagurka : als het zover is krijgen we wel een seintje in F&F hé ? Ik verheug me er al op
Foto 's van alvast één zo'n gezellig ronde pluizebol

d'r zit nu bij mij een kat op de bank te mekkeren omdat ie vogeltjes ziet bij het voederhuisje in de boom in m'n voortuin. Niet dat ie dan gewoon mauwt nee hij mekkert als een idioot. Zo van : * mehehehe miehie mééé * terwijl als meneer wat van mij moet hij er een stevige MAUW uit weet te gooien.
Zit je lekker te soezen op de bank...... blért ie ineens aan je oor MAUWAUW zodat je van schrik bijna omvalt Dan wil hij op schoot maar dat doet hij pas als je ff naar hem kijkt

[ Bericht 32% gewijzigd door deedeetee op 05-01-2006 08:44:35 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_33720692
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:37 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Gelukkig

@ Kamagurka : als het zover is krijgen we wel een seintje in F&F hé ? Ik verheug me er al op
Foto 's van alvast één zo'n gezellig ronde pluizebol

d'r zit nu bij mij een kat op de bank te mekkeren omdat ie vogeltjes ziet bij het voederhuisje in de boom in m'n voortuin. Niet dat ie dan gewoon mauwt nee hij mekkert als een idioot. Zo van : * mehehehe miehie mééé * terwijl als meneer wat van mij moet hij er een stevige MAUW uit weet te gooien.
Zit je lekker te soezen op de bank...... blért ie ineens aan je oor MAUWAUW zodat je van schrik bijna omvalt Dan wil hij op schoot maar dat doet hij pas als je ff naar hem kijkt
Die eigenaanrdigheid maakt katten juist leuk. Mijn kat mauwt bijna altijd zachtjes. Altijd op zo'n zielige manier.
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:36:52 #103
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33720762
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:30 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Die eigenaanrdigheid maakt katten juist leuk. Mijn kat mauwt bijna altijd zachtjes. Altijd op zo'n zielige manier.
Vind ik ook
Ik heb vroeger een kater gehad die een heel raar * mieterig * mieuwtje produceerde en dat was komisch genoeg een dominante rakker
De kater waar ik het net over had is zo zachtaardig als wat maar met een stemgeluid.......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_33720904
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:36 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Vind ik ook
Ik heb vroeger een kater gehad die een heel raar * mieterig * mieuwtje produceerde en dat was komisch genoeg een dominante rakker
De kater waar ik het net over had is zo zachtaardig als wat maar met een stemgeluid.......
lol

Mijn kater mauwt als een mietje en is een mietje. Hij is best groot, maar valt haast nooit andere katten aan. In de zomer waren er regelmatig katten van andere huizen bij mij binnen. Balou (mijn kat) vond dat niks. In plaats van de andere katten (jonge katjes, twee keer zo klein) te verjagen gaat ie bang in een hoekje zitten of bij mij zitten zeuren. En als ze dan zijn eten opeten, gaat hij op een afstand mauwen en heel soms blazen.
pi_33884582
1 van mijn 5 katten pist regelmatig in huis en toen ik op skivakantie was geweest had dat beest de gehele benedenverdieping ( = best groot) ondergepist inclusief de badkamer & mijn kamer en ik kan niet vinden waar dat beest heeft zitten zeiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')