Gelukkigquote:
Die eigenaanrdigheid maakt katten juist leuk. Mijn kat mauwt bijna altijd zachtjes. Altijd op zo'n zielige manier.quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
@ Kamagurka : als het zover is krijgen we wel een seintje in F&F hé ? Ik verheug me er al op![]()
Foto 's van alvast één zo'n gezellig rondepluizebol
![]()
d'r zit nu bij mij een kat op de bank te mekkeren omdat ie vogeltjes ziet bij het voederhuisje in de boom in m'n voortuin. Niet dat ie dan gewoon mauwt nee hij mekkert als een idioot. Zo van : * mehehehe miehie mééé * terwijl als meneer wat van mij moet hij er een stevige MAUW uit weet te gooien.
Zit je lekker te soezen op de bank......blért ie ineens aan je oor MAUWAUW zodat je van schrik bijna omvalt
Dan wil hij op schoot maar dat doet hij pas als je ff naar hem kijkt
![]()
Vind ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:30 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Die eigenaanrdigheid maakt katten juist leuk. Mijn kat mauwt bijna altijd zachtjes. Altijd op zo'n zielige manier.
lolquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vind ik ook
Ik heb vroeger een kater gehad die een heel raar * mieterig * mieuwtje produceerde en dat was komisch genoeg een dominante rakker![]()
De kater waar ik het net over had is zo zachtaardig als wat maar met een stemgeluid.......![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |