Waar blijven de foto'squote:Op vrijdag 30 december 2005 16:48 schreef Xenwolfie het volgende:
Tis echt heel hard gegaan. Begon om 16:00 en er ligt nu al zeker 10 cm.
Hier in Maastricht zelf ook he-le-maal niksquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef BretsiG het volgende:
[afbeelding]
Ik woon dus 6 km ten NO van Maastricht dan zou je toch denken de beer is los volgens het plaatje? Nou helemaal niks nada niente dus.
Dat plaatje klopt echt geen hout van....ik zit in Monster en het sneeuwt al de hele tijd en daar ziet het eruit alsof het nooit heb gesneeuwd en ook niet zal komen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef BretsiG het volgende:
Ik woon dus 6 km ten NO van Maastricht dan zou je toch denken de beer is los volgens het plaatje? Nou helemaal niks nada niente dus.
Volgens mij kloppen de radarbeelden van wetteronline niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef BretsiG het volgende:
[afbeelding]
Zelfde geldt voor Zandvoort... het sneeuwt/hagelt waait hier toch echt, alleen is dat niet op die kaart te zien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:58 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Dat plaatje klopt echt geen hout van....ik zit in Monster en het sneeuwt al de hele tijd en daar ziet het eruit alsof het nooit heb gesneeuwd en ook niet zal komen...
Volgens dat plaatje zou het hier ook moeten sneeuwen, maar ook helemaal niks....quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef BretsiG het volgende:
[afbeelding]
Mwoah, beetje lichte sneeuw met redelijk veel wind. Maar daar hield het dan ook mee opquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef firecow het volgende:
Amsterdam nog steeds niks........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |