Damn nou hopen dat hier nog iets valt danquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:33 schreef dolfg het volgende:
vannacht gaat het al dooien, morgen is alles weg.
Hier in Hilversum op mn werk nog helemaal niks aan de hand...
in rotterdam ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef Sehnsucht het volgende:
net onder rotterdam sneeuwt het flink.
als je goed tuurt zie je een soort van storing horizontaal voorbij vliegenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef firecow het volgende:
Amsterdam nog steeds niks........
Waar in Utrecht zie jij vlokjes dan????quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef DaafAzuil het volgende:
IK ZIE VLOKJES IN UTRECHTTTTT
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Hier nog altijd NIKS
Hoezo fijn voor het zuiden? Hier is ook niets aan de hand hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef i2Them2 het volgende:
Het lijkt wel of het neerslag gebied bijna niet meer opschuift. Dat is misschien fijn voor het zuiden, maar ik wacht hier nog steeds. En ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat hier wat valt.
Transwijk, moet goed kijken, maar ze zijn d'r wel!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
Waar in Utrecht zie jij vlokjes dan????
Idd, geloof die schijtradars toch niet, het zou hier al uren sneeuwen, ik zie nu zelfs donkerblauwe vlekken bij Maastricht en er is gewoon GEEN KLOTUH loos.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo fijn voor het zuiden? Hier is ook niets aan de hand hoor
Zoals gewoonlijk zal het allemaal weer reuze meevallen en word er van een mug een olifant gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:47 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Idd, geloof die schijtradars toch niet, het zou hier al uren sneeuwen, ik zie nu zelfs donkerblauwe vlekken bij Maastricht en er is gewoon GEEN KLOTUH loos.
Belachelijke teringzooi allemaal, mensen wat lekker maken en niks daar, as usual.
Waar blijven de foto'squote:Op vrijdag 30 december 2005 16:48 schreef Xenwolfie het volgende:
Tis echt heel hard gegaan. Begon om 16:00 en er ligt nu al zeker 10 cm.
Hier in Maastricht zelf ook he-le-maal niksquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef BretsiG het volgende:
[afbeelding]
Ik woon dus 6 km ten NO van Maastricht dan zou je toch denken de beer is los volgens het plaatje? Nou helemaal niks nada niente dus.
Dat plaatje klopt echt geen hout van....ik zit in Monster en het sneeuwt al de hele tijd en daar ziet het eruit alsof het nooit heb gesneeuwd en ook niet zal komen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef BretsiG het volgende:
Ik woon dus 6 km ten NO van Maastricht dan zou je toch denken de beer is los volgens het plaatje? Nou helemaal niks nada niente dus.
Volgens mij kloppen de radarbeelden van wetteronline niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef BretsiG het volgende:
[afbeelding]
Zelfde geldt voor Zandvoort... het sneeuwt/hagelt waait hier toch echt, alleen is dat niet op die kaart te zien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:58 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Dat plaatje klopt echt geen hout van....ik zit in Monster en het sneeuwt al de hele tijd en daar ziet het eruit alsof het nooit heb gesneeuwd en ook niet zal komen...
Volgens dat plaatje zou het hier ook moeten sneeuwen, maar ook helemaal niks....quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef BretsiG het volgende:
[afbeelding]
Mwoah, beetje lichte sneeuw met redelijk veel wind. Maar daar hield het dan ook mee opquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef firecow het volgende:
Amsterdam nog steeds niks........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |