Helaas..quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef Baleog het volgende:
stomme kleine lettertjes, daar gaat mijn snel bedachte slechte grap
Niet piepen, gewoon een paar dagen op bed liggen, aantal aspirientjes en warme thee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef Little_Angel het volgende:
Ik heb sinds gister moeite met slikken doordat ik een pijnlijk gevoel krijg aan de linkerkant van mijn keel wanneer ik slik. Eten gaat niet zo makkelijk (tenzij het heet/warm is) en drinken ook niet (ook tenzij het heet/warm is). Nu heb ik een vraagje;
Wat helpt een beetje om dit te verzachten? (Qua eten of drinken e.d.)
Dit is namelijk erg vervelend.
En dit topic staat niet voor niets in LIF, dus het lijkt me logisch dat het niets met seks heeft te maken (ja, je weet maar nooit).
Je dramatiseert het! Die gast heeft gewoon een kou'tje gevatquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef Biancavia het volgende:
Ach, dat had een vriend van mij ook.
Nu moeten zijn amandelen eruit!
En een ander. Die had Pfeiffer.
En de oom van een vriendin van mij ging met pijn in zijn keel naar de dokter.
Twee weken later was hij dood.![]()
Maar goed.
Neem een dropje, drink een kopje thee. Dat verzacht allicht.
Niet tegelijk natuurlijk. Dat dropje en die thee. Da's niet lekker. Tenzij je van dropthee houdt.![]()
Aargh, ik zie ze nu ook netquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef Baleog het volgende:
stomme kleine lettertjes, daar gaat mijn snel bedachte slechte grap
Done, maar het verzacht het maar voor zo'n 5 min. Ach ja, dan maar veel thee drinken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef echt het volgende:
Thee met honing.
Ik heb gister maar uit wanhoop paracetamol genomen, vandaag nog maar meer halen dan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
heb je keelpijn? daar heb je bij de drogist middeltjes voor om te verzachten.
Ik ben nu al twee weken niet zo lekker/verkouden, heb genoeg geslapen, en neem zat thee. Maarja, ik hoop hetquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Niet piepen, gewoon een paar dagen op bed liggen, aantal aspirientjes en warme thee.
Dan ben je over een week weer van je verkoudheid af.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:20 schreef Baleog het volgende:
het kan ook een spin zijn die er weer uit wil, een mens eet tenslotte een x aantal spinnen in zn slaap
Nooit van gehoord, zijn deze ook bij de apotheek te krijgen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik haal dan altijd "Diele" (reclame maken!) Lekkere honingsnoepjes waar je op kan zuigen.
En ik kan je verzekeren dat als het ook keelontsteking is, dat het morgen nog erger zal zijn!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef -Wolf- het volgende:
kijk in de spiegel. Als je witte dingetjes ziet op je amandelen, dan heb je keelontsteking! Meteen naar de dokter en antibiotika aanvragen! Heb het 2 keer gehad en het is ZWAAR klote.
Ik rook niet, maar thanks, zal ik doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef King_of_Kool het volgende:
verkoudheid heerst, kan soms lang duren. Wat ook wel wil helpen op lange termijn is iedere ochtend drie uitgeperste sinaasappels. En geen sigaretten meer roken
ja paracetamol helpt wel tegen de keelpijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:21 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik heb gister maar uit wanhoop paracetamol genomen, vandaag nog maar meer halen dan.
Lees je m'n posts eigenlijk wel?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:24 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik rook niet, maar thanks, zal ik doen.
Volgens mij niet. Gewoon bij de plaatselijke Kruidvat!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, zijn deze ook bij de apotheek te krijgen?.
Maar ik denk dat er niets ernstigs is, gewoon verkoudenquote:
hij hoeft alleen maar even naar z'n amandelen te kijken en dan weet je het meteen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:26 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar ik denk dat er niets ernstigs is, gewoon verkouden
Antibiotica.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef -Wolf- het volgende:
kijk in de spiegel. Als je witte dingetjes ziet op je amandelen, dan heb je keelontsteking! Meteen naar de dokter en antibiotika aanvragen! Heb het 2 keer gehad en het is ZWAAR klote.
Als je een chinese toko in de buurt hebt, zoek daar eens naar Nin Jiom Pei Pa Koa. Chinees kruidenmengsel, en het verzacht heerlijk de keelquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef Little_Angel het volgende:
Ik heb sinds gister moeite met slikken doordat ik een pijnlijk gevoel krijg aan de linkerkant van mijn keel wanneer ik slik. Eten gaat niet zo makkelijk (tenzij het heet/warm is) en drinken ook niet (ook tenzij het heet/warm is). Nu heb ik een vraagje;
Wat helpt een beetje om dit te verzachten? (Qua eten of drinken e.d.)
Dit is namelijk erg vervelend.
En dit topic staat niet voor niets in LIF, dus het lijkt me logisch dat het niets met seks heeft te maken (ja, je weet maar nooit).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |