ziet er wel rock 'n roll uitquote:Op zondag 1 januari 2006 19:20 schreef Svyatagor het volgende:
Coole gig gehad gisteren, hier wat pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was ook zeker rock 'n rollquote:
Als ik vragen mag, hoe kom je aan zo'n pak, ik zoek zoiets al jaaaren!quote:Op maandag 2 januari 2006 08:09 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het was ook zeker rock 'n roll![]()
Hoewel het een stuk minder r &r is dat ik nu alweer lekker achter een bureau in een of ander kantorencomplex zit...![]()
Dat mag je vragenquote:Op maandag 2 januari 2006 10:25 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, hoe kom je aan zo'n pak, ik zoek zoiets al jaaaren!
Veel noten leren, ritmiek, etc. Met een metronoom oefenen is ook geen slecht idee.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:17 schreef Casparovvv het volgende:
Ik zat ook met de vraag hoe goed het mogelijk is solo een goede basis op basgitaar te kunnen leren spelen, omdat het instrument toch vaak op de achtergrond staat.
Kijk danke voor de info!!quote:Op maandag 2 januari 2006 10:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat mag je vragenHelaas is het niet heel makkelijk om eraan te komen:
Ik heb het op reis in Vietnam laten maken bij een kleermaker in Hoi An, een klein dorpje dat bekend is om zijn kleermakers. Kostte geloof ik 30 dollar![]()
Wil je je gitaar via je amp opnemen, of acoekstisch, of wat? ik weet er opzich wel het een en het ander vanaf daar opnemen mijn hobby is.!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:57 schreef Djaser het volgende:
[..]
Veel noten leren, ritmiek, etc. Met een metronoom oefenen is ook geen slecht idee.
Probeer het anders hier:
Bassisten topic
Leer hier gitaar spelen! (Deel 3)
Weet iemand hier hoe je gitaar op je computer aan gesloten krijgt en dingen op kunt nemen? Ik heb er een speciaal snoertje voor en Adobe Audition software maar ik tast verder nogal in het duister.
Line 6 spider HD 75 of HD 150?????quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:35 schreef killmecesoir het volgende:
ibanez s 270, emg 81 en 85 icm de pa2...combineer die gitaar met de line 6 spider 2 top met de behringer B412s box en je hebt elk geluid wat je wil!!!
Voor de mindere herrie speel ik stratocaster icm een fender 85 versterker...
Maar line 6 is de bom!!!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:15 schreef Jorikjet het volgende:
ik via me webcam die ik op een meter afstand van me versterker zet. en het geeft wonder boven wonder nog een best redelijk geluid!
[afbeelding]
Net geprobeerd en ik heb contact, ik ga er straks eens wat uitgebreider voor zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik sluit versterker btw 'gewoon' aan op mic ingang en neem dan op met 'microsoft recorder' onder bureauaccesoires--->>Entertainment.
moet je met adobe audition werken, dan neem je iets op, en dan kun je daar weer bij opnemen op een andere track terwijl je de rest hoort, is echt cuwlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:42 schreef Djaser het volgende:
Is het ook mogelijk om tegelijkertijd af te spelen wat je opneemt?
Okay, ik kon het weten, het is een telecaster, zeik maar af!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:46 schreef Jorikjet het volgende:
wel een niet zo'n hele positieve mening over het uiterlijkgeen ervaring.
1 2 3 4 5 6 | ---9---- ---10---- ---11---- ---11---- ---9---- |
niet alles wat op een telecaster lijkt hoeft mooi te zijn hoor!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Okay, ik kon het weten, het is een telecaster, zeik maar af!![]()
![]()
oefenen tot je er bij neer valt. of je gebruikt de duim-over-de-hals truuk. dus dat je de E met je duim pakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:01 schreef cappp het volgende:
ik heb freaking moeite met barré-accoorden. Iemand tips voor mij? Bijvoorbeeld deze...
[ code verwijderd ]
Ik heb een volledig zwarte op het oog, erg mooi!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:11 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
niet alles wat op een telecaster lijkt hoeft mooi te zijn hoor!
mijn pink komt niet bij die laatste 11quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:12 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
oefenen tot je er bij neer valt. of je gebruikt de duim-over-de-hals truuk. dus dat je de E met je duim pakt.
Met een beetje hals (dus niet zo'n jaren '80 metalracemonster) en minder grote kolenschoppen dan een Hendrix gaat die truuk toch vrij rap minder worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:12 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
oefenen tot je er bij neer valt. of je gebruikt de duim-over-de-hals truuk. dus dat je de E met je duim pakt.
Ik vermoed dat er een piëzo element in de brug zit.quote:
dan heb ik blijkbaar grote kolenschoppenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met een beetje hals (dus niet zo'n jaren '80 metalracemonster) en minder grote kolenschoppen dan een Hendrix gaat die truuk toch vrij rap minder worden.
Oefenenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:01 schreef cappp het volgende:
ik heb freaking moeite met barré-accoorden. Iemand tips voor mij? Bijvoorbeeld deze...
[ code verwijderd ]
Met je wijsvinger een barree maken in vakje 9 (dat betekend dus je wijsvinger over alle 6 de snaren leggen en indrukken). Denk uiteraard ook aan de juiste positie van de duim van je 'akkoord-pakkende' hand, deze dient ongeveer achter vakje 10 te staan, ongeveer in het midden van de hals.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:01 schreef cappp het volgende:
[ code verwijderd ]
heb ik liever de telecousticquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb een volledig zwarte op het oog, erg mooi!
[afbeelding]
Ja, maar die schijnt kwalitatief wel weer een stuk minder te zijn (logisch, gezien het verschil in nieuwprijs / Land van herkomst!)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heb ik liever de telecoustic
[afbeelding]
Racistquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:22 schreef TeleluvR het volgende:
(logisch, gezien het verschil in nieuwprijs / Land van herkomst!)
Het lijkt wel neurolinguïstisch programmeren, want ik zit nu op marktplaats en gitaarmarkt ook de hele tijd stiekem te kijken naar Telesquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:02 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Racist![]()
Hierboven trouwens drie users met een Tele in hun avatar. Is er een club opgericht?![]()
Dan ben je definitief je lidmaatschap van de Teleclub kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef TeleluvR het volgende:
Dit gaat echt wel te ver nu. Als ik nu mijn avatar verander in een strat, doen jullie dan mee?
The horror!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:22 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Dan ben je definitief je lidmaatschap van de Teleclub kwijt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |