Is het niet te vroeg om deze ramp als film te exploiteren? Het zal wel afhangen van de uitvoering, maar ik heb er in ieder geval mijn twijfels bij.quote:World Trade Center:
Paramount Pictures
Starring: Nicholas Cage, Micael Pena, Maria Bello
Director: Oliver Stone
Opens: August 2006
The true story of the heroic survival and rescue of two Port Authority policemen who were trapped in the rubble of the World Trade Center on Sept. 11th 2001, after they went in to help people escape. The film also followed their families as they try to find out what happened to them.
Vette actiescenes?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:37 schreef MissBliss het volgende:
Wat ook wel raar is, is dat die hele ramp natuurlijk al uitgebreid op tv is geweest, met livebeelden en al. En daarna talloze verhalen van nabestaanden en slachtoffers. Dus ja, kan een film wel zoveel toevoegen?
Het lijkt me niet dat Oliver Stone zoiets zou maken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Nicolas Cage. Nee, dan weet ik al welke richting deze film opgaat. Weer zo'n nationalistische chauvinistische zie-hoe-geweldig-Amerika-toch-is heldenfilm met Cage in de hoofdrol.
Oh, dan word ik juist wanhopig. Ik heb een hekel aan al zijn films. Wat een pompeuse zak met paranoide complottheorieen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Als ik dan zie dat Stone 't gaat regisseren, word ik toch wel benieuwd.
Zoals?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:26 schreef Tuinkers het volgende:
Wat een pompeuse zak met paranoide complottheorieen.
JFK toch?quote:
Ja. En?quote:
Yeh, de mob had wat tegen de Kennedys omdat ze zwaar tegen hun optraden. Allebei zijn ze dus de pijp uit geholpen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja. En?
Lee Harvey Oswald heeft het alleen gedaan met magische kogels, aan zijn tenen uit het raam hangend?
Ik was er niet bij. Stone ook niet. Ik houd niet van uitgebreid speculeren en suggereren dat jouw theorie de waarheid onthult.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja. En?
Lee Harvey Oswald heeft het alleen gedaan met magische kogels, aan zijn tenen uit het raam hangend?
Dat beweert Stone volgens mij ook niet. Hij wil vooral laten zien dat de "officiële" theorie nogal lachwekkend onwaarschijnlijk, zoniet onmogelijk is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:36 schreef Tuinkers het volgende:
Ik was er niet bij. Stone ook niet. Ik houd niet van uitgebreid speculeren en suggereren dat jouw theorie de waarheid onthult.
Ja maar, dat gaf mijn zo'n gevoel van, 'wat moet ik er verder mee?' Ik wist voor ik die film zag al dat JFK was vermoord, en het nevelig was door wie en onder welke omstandigheden precies. Na de film wist ik niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat beweert Stone volgens mij ook niet. Hij wil vooral laten zien dat de "officiële" theorie nogal lachwekkend onwaarschijnlijk, zoniet onmogelijk is.
Net of dat uitmaakt bij een film. Dan kijk je toch lekker een documentaire?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:45 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
Ja maar, dat gaf mijn zo'n gevoel van, 'wat moet ik er verder mee?' Ik wist voor ik die film zag al dat JFK was vermoord, en het nevelig was door wie en onder welke omstandigheden precies. Na de film wist ik niet meer.
dat dus...quote:Op zondag 12 februari 2006 16:51 schreef __Saviour__ het volgende:
lijkt me zwaar kut.
Hoe ken je het einde al?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Walgelijke kutfilm![]()
. Vooral dat melodramatische einde
![]()
. Typisch Oliver Stone ook, dat enorm commerciële gedoe
![]()
. Net als Platoon, JFK, Natural Born Killers, Wall Street en Born on the 4th of July weer zo'n USA-adoratiefilm
![]()
. Laffe regisseur
![]()
.
Dus?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe ken je het einde al?![]()
De film is nog niet eens af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neen. Mis ik ietsquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:31 schreef nietzman het volgende:
Heb jij ooit eerder eens een film van Stone gezien, Fir3fly?
In ieder geval een gezonde basis om de uitspraak dat dit een hersenloze "America the great!" film gaat worden op te baseren.quote:
Misschien heb je gelijk en was ik iets te vlug met mijn oordeel, maar die ondertitel in combinatie met het plaatje geeft mij wel een bepaalde indruk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
In ieder geval een gezonde basis om de uitspraak dat dit een hersenloze "America the great!" film gaat worden op te baseren.
Thx voor de tip!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:27 schreef derek0905 het volgende:
Wie trouwens gek is op Soundtracks en de muziek in de trailer, zou eens moeten zoeken naar Craig Armstrong, is zeer zeker de moeite.
Nee, het was een voorpremière in België. 20/09 gaat de film daar pas echt draaien.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:28 schreef dapluiz het volgende:
Hmm eergister premiere in belgie ? Heb net op overzicht van metropolis antwerpen gekeken en daar staat ie nu niet (meer) issie zo slecht ontvangen daar ?
Ik twijfel of ie beter gaat zijn dan United 93. Dat was voor mij sowieso de film van het jaar, maar bij deze film ben ik toch wel "bang" voor oversentimenteel gedoe. Ach ja, we zullen zien woensdagquote:Op donderdag 7 september 2006 02:40 schreef RijstNatie het volgende:
ik ben benieuwd of hij beter is dan United 93, dat was echt een dijk van een film !
Er wordt sowieso een heel blik 24 acteurs opengetrokken in deze filmquote:Op maandag 11 september 2006 19:06 schreef Arcee het volgende:
Zag net een voorstukje en ik dacht: wie is dat... dat is... ja, dat is Mike Novick!
Uit '24' dus, gespeeld door Jude Ciccolella.
..want...?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef RuneRose het volgende:
Nou, het was helemaal niets dus.
Want ik zeg dat.quote:
Heb dit in recenties ook gelezen. Die gesprekken die ze voeren schijnen echt nergens over te gaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:57 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Want ik zeg dat.Nee, het begon op zich nog best aardig, mooie stadsmontage. Maar daarna volgde veel teneknkrommende slow-motion effection en doorzichtig vals sentiment. En dat kan je natuurlijk niet maken, zeker niet bij een film als deze. Cage vond ik echt om te huilen. Maar ik moet zeggen dat Pena niet slecht speelde. Hoewel zijn Jezus scènes vreselijk waren. Ook de momenten over de namen van de kinderen waren VRESELIJK.
Heb ik toch maar mooi gelijk gekregenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
In ieder geval een gezonde basis om de uitspraak dat dit een hersenloze "America the great!" film gaat worden op te baseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 september 2006 13:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Het zijn politieagenten. Toen ze naar binnen gingen deden ze brandweer jassen aan en zuurstof flessen om.quote:Op zondag 17 december 2006 01:32 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik me afvroeg, het zijn toch helemaal geen brandweermannen, maar politieagenten?
Ik ben het daar mee eens. De film viel me zwaar tegen en ik had toch iets meer verwacht van Oliver Stone.quote:Op zondag 17 december 2006 01:30 schreef SunChaser het volgende:
Staat nu op, maar ben maar gaan internetten, Wat een saaie filmEerste 20 minuten zijn veelbelovend, daarna is het een sentimentele saaie film vol Amerika propoganda met flashbacks, visioenen en irriterende pianomuziek terwijl je weet dat zij er gewoon uitkomen.
Kijk liever een ware woensdagavondfilm.
Nou daar gaat 'ie danquote:» Er is al 845 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |