abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held dinsdag 7 november 2006 @ 22:50:36 #66
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_43342912
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Frontpage zondag 17 december 2006 @ 01:30:07 #67
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44497788
Staat nu op, maar ben maar gaan internetten, Wat een saaie film Eerste 20 minuten zijn veelbelovend, daarna is het een sentimentele saaie film vol Amerika propoganda met flashbacks, visioenen en irriterende pianomuziek terwijl je weet dat zij er gewoon uitkomen.

Kijk liever een ware woensdagavondfilm.
  Redactie Frontpage zondag 17 december 2006 @ 01:32:34 #68
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44497840
Wat ik me afvroeg, het zijn toch helemaal geen brandweermannen, maar politieagenten?
pi_44498502
quote:
Op zondag 17 december 2006 01:32 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik me afvroeg, het zijn toch helemaal geen brandweermannen, maar politieagenten?
Het zijn politieagenten. Toen ze naar binnen gingen deden ze brandweer jassen aan en zuurstof flessen om.
  Moderator zondag 17 december 2006 @ 11:05:51 #70
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_44501510
quote:
Op zondag 17 december 2006 01:30 schreef SunChaser het volgende:
Staat nu op, maar ben maar gaan internetten, Wat een saaie film Eerste 20 minuten zijn veelbelovend, daarna is het een sentimentele saaie film vol Amerika propoganda met flashbacks, visioenen en irriterende pianomuziek terwijl je weet dat zij er gewoon uitkomen.

Kijk liever een ware woensdagavondfilm.
Ik ben het daar mee eens. De film viel me zwaar tegen en ik had toch iets meer verwacht van Oliver Stone.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Redactie Frontpage zondag 17 december 2006 @ 11:06:14 #71
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44501518
Er wordt namelijk overal gezegd dat ze brandweermannen zijn.
pi_44542371
Saaie sentimentele kutfilm.
Cage wat een drama , wat een verschil met bv Lord of War.
Wel humor dat hij het grootste gedeelte tussen het puin mag acteren, alleen dat hoofd steeds in beeld
Ik snapte dat heroism niet zo, die ploeg agenten die zo heldhaftig naar de rampplek snelde, deed eenmaal ter plaatse geen hol, behalve wat sjouwen met flessen in dat karretje, angstig om zich heen kijkend, respect hebbend voor baas Cage, maar verder vooral NIETS doen

Nee, doe mij maar United 93, nergens sentimenteel, spannend, geloofwaardig, terroristen menselijk neergezet, goed dus gewoon.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_44546318
Gelukkig ben ik niet de enige die het een kutfilm vond. M'n moeder vindt dat ik dat niet mag zeggen omdat het waargebeurd is, maar het is allemaal gewoon te kut voor woorden en de slechtste film die ik dit jaar in de bios heb gezien. Bij United 93 trok ik het op een gegeven moment niet meer zo heel erg, die was zo intens en heftig .
Tap tap tap
  zondag 7 januari 2007 @ 15:53:11 #74
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_45110824
Oke gezien. Begin ging eigenlijk nog wel, maar al gauw als Cage en die andere dude onder het puin liggen, gaat het nergens over. Er blijken ook veel stupide fouten in de film te zitten, zoals een zwarte reddingswerker die door een witte man gespeeld wordt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_68578200
quote:
» Er is al 845 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Nou daar gaat 'ie dan

Daarnet een half jaar oude opname van Film1 ( ) zitten kijken van deze film. Ik vond hem wel amusant. Zag wel aankomen dat die 2 gasten gered gingen worden op zich. Ik wist niet dat er "maar" 20 mensen uit de puinhopen gered waren

Tevens leuk om Mike Novick uit 24 en Ethan Rom uit Lost te zien in deze film

Ik geef deze film een 7+
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')