quote:Op maandag 25 september 2006 13:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Het zijn politieagenten. Toen ze naar binnen gingen deden ze brandweer jassen aan en zuurstof flessen om.quote:Op zondag 17 december 2006 01:32 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik me afvroeg, het zijn toch helemaal geen brandweermannen, maar politieagenten?
Ik ben het daar mee eens. De film viel me zwaar tegen en ik had toch iets meer verwacht van Oliver Stone.quote:Op zondag 17 december 2006 01:30 schreef SunChaser het volgende:
Staat nu op, maar ben maar gaan internetten, Wat een saaie filmEerste 20 minuten zijn veelbelovend, daarna is het een sentimentele saaie film vol Amerika propoganda met flashbacks, visioenen en irriterende pianomuziek terwijl je weet dat zij er gewoon uitkomen.
Kijk liever een ware woensdagavondfilm.
Nou daar gaat 'ie danquote:» Er is al 845 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |