hehe zo kijkt die vis iddquote:Op maandag 2 januari 2006 23:40 schreef Olio het volgende:
Offy die depressieve goudvis is geweldig.
Fotowedstrijd Mooiste Foto van 2005! [centraal topic]quote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef MmadviewW het volgende:
Tot wanneer kunnen we een foto insturen?
thanksquote:Op maandag 2 januari 2006 23:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fotowedstrijd Mooiste Foto van 2005! [centraal topic]
Met heel veel geduld, 2 ikea-spotjes en een vel wit papierquote:Op maandag 2 januari 2006 23:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe heb jij die vissen zo gefotografeerd?
Dit onthoud ik hoor!quote:
Dankjewel!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:40 schreef Olio het volgende:
Offy die depressieve goudvis is geweldig.
Dankjequote:Op maandag 2 januari 2006 23:58 schreef Offy het volgende:
[..]
Met heel veel geduld, 2 ikea-spotjes en een vel wit papierHier staat het hele verhaal
[..]
Dit onthou ik hoor!
[..]
Dankjewel!
Nu staat het dus 1-1, weet ik het nog niet
MmadviewW, ziet er goed uitDe kleurtjes is deze vind ik ook mooi!
Geloof het of niet, maar dit is de achtergrond. De tegels weerkaatsen de zon zo erg dat bij een beetje overbelichting je het high-key effect krijgt. De zon staat dus achter het meisje maar zeer hoog zodat je geen last van tegenlicht hebt. Eerlijk gezegd, is de foto een heel klein beetje bijgewerkt omdat er toch nog enkele "donkere" plekken te zien waren. Dit stelde echter niet zoveel voor. Op je vraag waarom een schuin standpunt. Schuin vind ik het beeld wat spannender.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:14 schreef Schanulleke het volgende:
De uitdrukking is mooi vastgelegd.
Waarom heb je ervoor gekozen haar wel centraal maar schuin in beeld te brengen?
Waar is de achtergrond? Het geeft een leuk effect hoor, maar komt tegelijk wat onnatuurlijk over.
Te breed..... ( als je 'm in wilt zenden )quote:
De zielige moet je doenquote:
2-3quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De zielige moet je doen. Krijgen mensen medelijden en dat werkt goed in de punten
.
Ik vind het een betere foto, misschien niet fototechnisch, maar qua uitdrukking. Een vis is al zo bekend met een mondje open, zo'n zielig mondje is origineel en heel erg zielig![]()
.
2-2 is het nu toch?
1 vind ik een beetje saai, als het een echt mens was geweest was hij denk ik (voor mij) een stuk beter geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:17 schreef k_man het volgende:
Ik heb ook een selectie gemaakt van vier stuks. Wat vinden jullie?![]()
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Nope, dit is bij de haringvlietsluizenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:04 schreef coach4all het volgende:
[..]
Te breed..... ( als je 'm in wilt zenden )
Toevallig in de buurt van Zijpe of 't Zand?
Fotowedstrijd Mooiste Foto van 2005! [centraal topic]quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:41 schreef Bond het volgende:
(moet hij nog ene bepaald formaat hebben? deze zijn door de uploader lukraak verkleind de uiteindelijke zal ik dan het goede formaat geven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |