Welke bedoel je? Ik zie er wel 66 van Subhuman?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:32 schreef Sandahdamastah het volgende:
Die foto van subhuman is extreem![]()
Hij ziet er wel erg gesoept uit hoor.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef unreal het volgende:
Geweldige foto, alleen zal hij niet winnen (denk ik) omdat hij teveel wegheeft van de winnaar van vorig jaar (2004 nu al weer).
[afbeelding]
[afbeelding]
Die van vanDaalquote:Op maandag 2 januari 2006 17:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Hij ziet er wel erg gesoept uit hoor.
perspectief?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef k_man het volgende:
Ik lees net dattie niet gesoept is, maar ik vind 'm er erg onnatuurlijk uitzien.
Waarom dat is, is echter lastig aan te geven.
Sommige mensen bewerken hun foto voordat ze hem laten zien hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef k_man het volgende:
Dat kan meespelen, maar er is wel meer geks aan die foto. De kleuren zijn me bijv ook net wat te intens in combinatie met die mist.
Woeiquote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef Jelleee het volgende:
Nja, ik vind juist portret of macro mooier dan een landschap..![]()
Zit ik al dat werk voor niets te doenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:27 schreef PdeHoog het volgende:
Niemand gaat echt meer naar vorig jaar kijkenDan moet je nl. het overzicht van Offy ernaast gaan leggen en vermoedelijk hebben maar heel weinig fokkers zin om dat te gaan doen
Jouw foto is helemaal geen portret- of macrofotoquote:
hehe zo kijkt die vis iddquote:Op maandag 2 januari 2006 23:40 schreef Olio het volgende:
Offy die depressieve goudvis is geweldig.
Fotowedstrijd Mooiste Foto van 2005! [centraal topic]quote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef MmadviewW het volgende:
Tot wanneer kunnen we een foto insturen?
thanksquote:Op maandag 2 januari 2006 23:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fotowedstrijd Mooiste Foto van 2005! [centraal topic]
Met heel veel geduld, 2 ikea-spotjes en een vel wit papierquote:Op maandag 2 januari 2006 23:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe heb jij die vissen zo gefotografeerd?
Dit onthoud ik hoor!quote:
Dankjewel!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:40 schreef Olio het volgende:
Offy die depressieve goudvis is geweldig.
Dankjequote:Op maandag 2 januari 2006 23:58 schreef Offy het volgende:
[..]
Met heel veel geduld, 2 ikea-spotjes en een vel wit papierHier staat het hele verhaal
[..]
Dit onthou ik hoor!
[..]
Dankjewel!
Nu staat het dus 1-1, weet ik het nog niet
MmadviewW, ziet er goed uitDe kleurtjes is deze vind ik ook mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |