abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 mei 2007 @ 15:17:38 #251
26788 SilentRimmer
Geniet in stilte ..
pi_49403082
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef Pumatje het volgende:

[..]

ik heb ook genoeg tests van de autoweek gelezen betreft de Type R, daar kwam hij als leukste hatch uit.

mgoed, honda heeft de lat van 120 pk ongeblazen per liter..
In de S2000 ja ......
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:12:45 #252
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_49417604
[quote]Op dinsdag 15 mei 2007 15:17 schreef SilentRimmer het volgende:

[..]

Oeps, je hebt gelijik

Ik bedoel 130 pk de liter ongeblazen.. is de top van honda geplaatst in de nieuwe civic.

10pk boven die van de s2000.. per liter natuurlijk.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zondag 3 juni 2007 @ 16:24:07 #253
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_50063053
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:14 schreef dyna18 het volgende:
Kwijl.... in maart komt de Type R dan echt uit, dit keer de echte foto's zoals hij te krijgen is. Al moet ik zeggen dat hij nauwelijks afwijkt van de eerder geposte concept versie.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier nog wat meer informatie:
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=5293
Gister in gereden. Wat een beest Prachtige bak.
X
X
X
  zondag 3 juni 2007 @ 23:05:00 #254
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_50075167
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:12 schreef Pumatje het volgende:
Ik bedoel 130 pk de liter ongeblazen.. is de top van honda geplaatst in de nieuwe civic.
10pk boven die van de s2000.. per liter natuurlijk.
Bron?
pi_50075349
Ik moest even "wennen" toen ik hem zag, maar het is wel een pracht autotje
pi_50075424
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Bron?
http://www.autoexpress.co(...)ssie_blasts_off.html

260pk uit een 2.0...ongeblazen ja
K20
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zondag 3 juni 2007 @ 23:26:14 #257
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_50075838
Apart.
Is die 260pk alleen voor de JDM?
Daar heeft de S2000 ook 250pk ipv 240pk
pi_50075932
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:26 schreef Supra_Turbo het volgende:
Apart.
Is die 260pk alleen voor de JDM?
Daar heeft de S2000 ook 250pk ipv 240pk
Engelse pk's worden op een andere manier gedaan dan DIN-pk's.

Bij DIN-pk's zitten nog wat onderdelen aan de motor, die ook wat vermogen wegnemen. Bij de Engelsen is dat niet zo.

Engelsen gebruiken SAE-pk

http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower

SAE = mechanische pk
DIN = metrische manier.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_50079192
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:26 schreef Supra_Turbo het volgende:
Apart.
Is die 260pk alleen voor de JDM?
Daar heeft de S2000 ook 250pk ipv 240pk
JDM blokjes hebben altijd meer vermogen...in Japan dan. Komt oa door het octaan gehalte in de benzine daar (heb ik begrepen tenminste)

de 260PK versie is alleen voor de Type R-R, gelimiteerde oplage, de nomale Type R heeft maar 201 pk uit 2 liter
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_50084098
quote:
Op maandag 4 juni 2007 01:21 schreef ArTiC het volgende:

[..]


de 260PK versie is alleen voor de Type R-R, gelimiteerde oplage, de nomale Type R heeft maar 201 pk uit 2 liter
Maar
  maandag 4 juni 2007 @ 12:35:19 #261
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_50087951
Mijn leswagen, 1.4 diesel. Ruimte achterin viel me trouwens alles mee, ik ben 1,93 m en ik kon gewoon goed zitten
pi_50089393
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:35 schreef dubidub het volgende:
Mijn leswagen, 1.4 diesel. Ruimte achterin viel me trouwens alles mee, ik ben 1,93 m en ik kon gewoon goed zitten
Het is geen diesel hoor, wij rijden gewoon de benzine.

Ik vind het qua ruimte achterin wel meevallen, maar hij schokt zo achterin.
  maandag 4 juni 2007 @ 18:36:39 #263
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_50099338
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:22 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Het is geen diesel hoor, wij rijden gewoon de benzine.

Ik vind het qua ruimte achterin wel meevallen, maar hij schokt zo achterin.
't scheelde denkik wel dat jarl na mij ging lessen, die's niet zo groot . Hoe bedoel je dat achterin schokken?
pi_50100261
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:36 schreef dubidub het volgende:

[..]

't scheelde denkik wel dat jarl na mij ging lessen, die's niet zo groot . Hoe bedoel je dat achterin schokken?
Ik vind hem niet comfortabel zitten achterin, ik moet er niet aan denken dat er bijvoorbeeld met mn ouders mee op vakantie zou moeten.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:00:06 #265
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_50102553
Dan moet je van honda afblijven als je niet van die schokken houdt.
Je komt er vast nog wel meer tegen die zo schokken, maar eerst dat papiertje maar eens halen.

Wel een leuke leswagen, ik moest het doen met zo'n gare Astra.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_50102978
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan moet je van honda afblijven als je niet van die schokken houdt.
Je komt er vast nog wel meer tegen die zo schokken, maar eerst dat papiertje maar eens halen.

Wel een leuke leswagen, ik moest het doen met zo'n gare Astra.
Het is ook een prima auto....als je voorin zit.
pi_50103217
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:16 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Maar
voor een Type R mager...de EK9 trekt ongeblazen 185pk uit een 1.6, dat is 115pk per liter.
De EP3 heeft 200pk uit 2 liter: 100pk per liter dus, de nieuwe heeft dus 100,5pk per liter.
Een Civic VTI (EG6/EK4) heeft al 100pk per liter (160pk uit een 1.6).

valt toch tegen dan...maar 130pk per liter maakt voor de Type R-R veel goed natuurlijk
En het is allemaal nog stock...er zijn mensen in NL die 100pk/l uit een SOHC blok halen N/A
en volgend jaar ben ik er daar ook 1 van
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  maandag 4 juni 2007 @ 21:38:28 #268
24313 Gremen
Eindbaas
pi_50106891
hmmm, best mooi

* is opzoek naar een nieuwe auto
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_50145558
Die nieuwe Civic Sedan is echt prachtig..

Dat ze die niet op de markt brengen in Europa.. die lsaat gegarandeerd aan.. prachtig model..
Brett Holman
  woensdag 6 juni 2007 @ 00:40:50 #270
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_50149847
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef endr0me het volgende:

Die nieuwe Civic Sedan is echt prachtig..

Dat ze die niet op de markt brengen in Europa.. die lsaat gegarandeerd aan.. prachtig model..
In Nederland zal die niet zo aanslaan. De sedans waar nederlanders gek op zijn, zijn vaak net een klasse groter, zoals de Passat en de Mondeo.

Maar de Civic Sedan is wel mooi
Drugs are good mkay?
pi_50151063
Ik zag de Sedan anders staan vandaag vlakbij m'n universiteit? (gewoon op NL kenteken)
pi_50151143
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef ArTiC het volgende:

[..]

voor een Type R mager...de EK9 trekt ongeblazen 185pk uit een 1.6, dat is 115pk per liter.
En koppel van een dronken borrelnoot. Das helaas het jammer eraan. Ze halen net 150 Nm.

Vorig model Civic Type R was de eerste die wel meekwam op de ring. Eindelijk een 2.0. Vandaar.

Enige nadeel van die motoren, ook o.a. in de S2000, is dat eigenaren (met een heel ander budget dan wij) er bij 80.000 km vanaf willen.

Dat is het nadeel ervan. Slijtage is simpelweg vol belast vrij groot.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_50151189
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 02:04 schreef PNG het volgende:

[..]

En koppel van een dronken borrelnoot. Das helaas het jammer eraan. Ze halen net 150 Nm.

Vorig model Civic Type R was de eerste die wel meekwam op de ring. Eindelijk een 2.0. Vandaar.

Enige nadeel van die motoren, ook o.a. in de S2000, is dat eigenaren (met een heel ander budget dan wij) er bij 80.000 km vanaf willen.

Dat is het nadeel ervan. Slijtage is simpelweg vol belast vrij groot.
Rij je op een krukas dan? Het koppel aan de wielen is even groot als een andere willekeurige auto met zo'n specifiek vermogen.

Dat de motor iets minder lang mee zal gaan dankzij de hogere toeren kan ik me wel enigsinds in vinden. Maar dat limiet is nog lang niet bereikt bij de door jou aangehaalde 80k.
pi_50151318
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 02:04 schreef PNG het volgende:

[..]

En koppel van een dronken borrelnoot. Das helaas het jammer eraan. Ze halen net 150 Nm.

Vorig model Civic Type R was de eerste die wel meekwam op de ring. Eindelijk een 2.0. Vandaar.

Enige nadeel van die motoren, ook o.a. in de S2000, is dat eigenaren (met een heel ander budget dan wij) er bij 80.000 km vanaf willen.

Dat is het nadeel ervan. Slijtage is simpelweg vol belast vrij groot.
Koppel is nooit super in een Honda...de B16B uit een EK9 heeft 160Nm...hoogtoerige blokjes he.
Die overigens veel langer dan 80.000km meegaan, ook bij heel hoge belasting. Zie genoeg blokjes met boost draaien die al 3x zoveel km gereden hebben. Als ik genoeg budget had zou ik ook een nieuwe auto kopen bij 80.000km...niet vanwege de slijtage

Het zegt trouwens genoeg dat tijdens Time Attack afgelopen zondag er 2 ITR's in de semi Pro finale zaten, maar wel met slechts 210pk (op 1 na minste van de 15) in de top 6 geëindigd.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:14:12 #275
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_50156672
Tjeem Integra met "maar" 210pk toch een stukkie sneller (2sec) dan een 430PK Skyline. Laat wel zien hoe goed de wegligging van de type-R series van Honda is.

Maar het grote verschil wordt gemaakt door degene die achter het stuur zit.
Drugs are good mkay?
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:21:04 #276
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50156949
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:14 schreef Party_P het volgende:
Tjeem Integra met "maar" 210pk toch een stukkie sneller (2sec) dan een 430PK Skyline. Laat wel zien hoe goed de wegligging van de type-R series van Honda is.

Maar het grote verschil wordt gemaakt door degene die achter het stuur zit.
Wegligging van de auto zelf heeft hiet niet veel mee te maken, vrees ik. Meer verkeerd tunen of inderdaad niet kunnen rijden.

Gaat om een Skyline he betere wegligging is er geloof ik niet op een coupe.
quote:
Er zijn tal van varianten van de Nissan Skyline uitgebracht, waaronder het vlaggenschip GT-R die in de jaren 60 werd geïntroduceerd. Deze was technisch gezien voor zijn tijd geavanceerd. Anno 2005 kunnen de R33/R34 GT-R vergeleken worden met de hedendaagse exoten zoals E60 M5 S85. Echter, de huidige 4WD-wereldrecords in alle categorieën zijn nog steeds bezet door de Skyline's (onder andere b.v. de 4WD-topsnelheid van 387 km/h en dragaccerlatie van 0 naar 300 km/h in 7,94 seconden).

Desbetreffende records daarvan worden geleverd door (gn.) RB26DETT ("The engine of the year 1995, 1996, 1997"), welke van origine voor de rally/racerij ontwikkeld was. Dat blijkt ook uit het feit dat de Skylines 50 keer achter elkaar de JGTC-kampioenschappen domineerden (1ste, 2ste, 3ste plaatsen). De JGTC gelden in Japan als de belangrijkste racetoernooi. In 1989 debuteerde de GT-R in de Japan Touring Car Groep A en was reeds tijdens het eerste seizoen onverslaanbaar. Gedurende vier jaar won de Skyline het kampioenschap, met 29 zeges uit 29 races. In 1991 deed de R32 GT-R voor het eerst mee aan de 24-uursrace op de Nürburgring in de Groep N klasse, en ging meteen met de zege aan de haal. In hetzelfde jaar werd ook onverwijld de 24-uursrace op het Spa-Francorchamps circuit voor Groep A en N1 gewonnen. Daarna namen ze niet meer deel aan de races, onder meer omdat Nissan besloot te stoppen met de fabrieksproductie van Skylines. Het merk wou zich richten op 'de gewone burger', zo bepaalde de voormalige bedrijfsleiding. Dit bleek een misstap van formaat. Niet veel later werden ze opgeslokt door Renault Groep.

...

Ook het onderstel en de aandrijving waren toentertijd opmerkelijk, daar deze auto onder andere beschikt over vierwielbesturing (S-HICAS) en computergestuurde aandrijvingsverdeling (de door Nismo vervaardigde ATTESA-ETS Pro), deels afhankelijk van omstandigheden. Hiermee was het niet alleen mogelijk om enkel voor/achterzijde onafhankelijk te bepalen. Sterker: het werd per wiel geregeld, wat vooral het bochtengedrag en grip ten goede komt.
Calm down, please!
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:37:29 #277
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_50159636
In m'n woonplaats rijd zo'n hypride civic rond. Hele aparte velgen Wel lelijk
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:48:51 #278
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_50162055
Gok dat de 4wd top ondertussen is afgepakt door de veyron... Misschien nog wel wat andere records ook... Bericht lijkt me dus wat oud...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:30:44 #279
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_50179319
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:21 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Wegligging van de auto zelf heeft hiet niet veel mee te maken, vrees ik. Meer verkeerd tunen of inderdaad niet kunnen rijden.
Nee ok, skyline gaat harder de hoek om, maar de integra kan er ook heel wat van, maja drempels ermee nemen

Volgens mij was het vooral de coureur. Hij was een stuk sneller dan de andere integra's
Drugs are good mkay?
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:05:13 #280
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_50183782

CRX VTEC

Honda
Calm down, please!
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:15:51 #281
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_50186413
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 02:04 schreef PNG het volgende:

[..]

En koppel van een dronken borrelnoot. Das helaas het jammer eraan. Ze halen net 150 Nm.

Vorig model Civic Type R was de eerste die wel meekwam op de ring. Eindelijk een 2.0. Vandaar.

Enige nadeel van die motoren, ook o.a. in de S2000, is dat eigenaren (met een heel ander budget dan wij) er bij 80.000 km vanaf willen.

Dat is het nadeel ervan. Slijtage is simpelweg vol belast vrij groot.
Dude.. weet je hoe de amerikanen de B serie's van honda noemen?


The Torqueless miracles..

Bij honda moet je ook niet koppel gaan zoeken.
Gewoon vermogen in hoge toeren..


Heb ondanks lage koppel toch al menigeen auto met v8 ( amerikaan zoals dodges ) zien stilstaan in vergelijking met een simpele B18.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_50186495
Honda civic
r.e.d.h.e.a.d.
ready, erotic, desirable, horny, excellent, attractive, damn good
pi_50190950
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
CRX VTEC

Honda
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:44:52 #284
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_50206488
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:15 schreef Pumatje het volgende:
Bij honda moet je ook niet koppel gaan zoeken.
Gewoon vermogen in hoge toeren..
Idd!
Ondanks hun lage koppel trekken ze als een mongool (hoog in de toeren)
Als je aan het scheuren bent zit je toch hoog in de toeren.
Boeiend hoeveel koppel je onderin heb.

Mijn 4A-GE is, vooral nu het T-VIS eraf is, ook weak onderin.,
Hij moet echt ver boven de 4000rpm blijven.
T-VIS is fijn voor als je rustig rijd.
Bovenin de toeren heb je er alleen maar weerstand van.
pi_50207164
in een woord gewoon SEXY voor al in het zwart..
pi_50212867
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:44 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Idd!
Ondanks hun lage koppel trekken ze als een mongool (hoog in de toeren)
Als je aan het scheuren bent zit je toch hoog in de toeren.
Boeiend hoeveel koppel je onderin heb.

Mijn 4A-GE is, vooral nu het T-VIS eraf is, ook weak onderin.,
Hij moet echt ver boven de 4000rpm blijven.
T-VIS is fijn voor als je rustig rijd.
Bovenin de toeren heb je er alleen maar weerstand van.
Jij snapt hem! Koppel onderin heb je alleen maar nodig voor relax rijden etc.. maar een honda heeft juist onderin ook nog relatief veel koppel door de variable kleppentiming.

Maar toch vind ik het wel chill dat ik bij de 120 hem gewoon in z'n 5 kan laten staan en de 275Nm benzinemotor z'n werk kan laten doen
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:57:41 #287
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_50214702
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:08 schreef 1299 het volgende:
Maar toch vind ik het wel chill dat ik bij de 120 hem gewoon in z'n 5 kan laten staan en de 400Nm Supra-motor z'n werk kan laten doen
pi_50215755
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:57 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]
Foei

Al weegt mijn auto wel weer wat minder Maar een Supra Turbo is toch echt te hoog gegrepen voor mij
  zaterdag 9 juni 2007 @ 20:46:59 #289
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_50279853
het is ook de hele opzet geweest van honda een motor te creeëren die gebruikt kan worden om te cruisen en te rijden met weinig benzine verbruik, en zeer sportief te gebruiken... hele filosofie erachter


een "ferrari" voor de niet-button zeg maar
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_55019021
*kick*

Deze wil ik hebben! Afgelopen weekend bij de dealer gezien, ziet er echt tof uit.

Alleen ik wil de 1.8 Sport en die zit net boven mijn leasebudget, en de 1.4 zit er ruim onder. Heeft iemand hier ervaring met onderhandelen? Misschien kan ik de dealer zodanig omlullen dat die 1.8 alsnog binnen m'n budget valt.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  maandag 3 december 2007 @ 20:54:01 #291
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55020515
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 17:02 schreef babbaloekoe het volgende:
in een woord gewoon SEXY voor al in het zwart..
Vond ik ook, daarom heb ik hem nu ook, nog geen moment spijt van gehad!
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:44 schreef klnvntrbyt het volgende:
*kick*

Deze wil ik hebben! Afgelopen weekend bij de dealer gezien, ziet er echt tof uit.

Alleen ik wil de 1.8 Sport en die zit net boven mijn leasebudget, en de 1.4 zit er ruim onder. Heeft iemand hier ervaring met onderhandelen? Misschien kan ik de dealer zodanig omlullen dat die 1.8 alsnog binnen m'n budget valt.
Bij een leasewagen valt volgens mij weinig te onderhandelen.... De aankoop gaat namelijk via de leasemaatschappij. Misschien de situatie voorleggen? Ik heb in beide gereden en die 1.8 Sport is toch echt wel een aanrader
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_55022046
Volgens mijn werkgever kan ik wel onderhandelen met een dealer, maar volgens mij gaat dan voornamelijk over accessoires e.d.
Hmm.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  maandag 3 december 2007 @ 23:03:53 #293
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_55023415
volgens miiiij is er niet veel accesoire keus op honda's, nooit zo geweest.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:48:32 #294
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55031786
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:03 schreef Pumatje het volgende:
volgens miiiij is er niet veel accesoire keus op honda's, nooit zo geweest.
Bij de 1800 Sport kon je nog kiezen uit een Navigatie met xenon (aan elkaar verbonden), achteruitrijsensoren en stoelverwarming... Misschien dat ik nu nog wat vergeet maar de rest zit er zo wat allemaal al standaard in. Ik heb helaas de folder nu niet bij me anders had ik het na kunnen checken. De sensoren heb ik wel in laten bouwen, valt toch buiten de BPM dus je betaald er jaarlijks niets meer door.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:52:56 #295
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_55043624
Ondertussen is gebleken in Top Gear dat de oude Type R beter is als de nieuwe...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:14:51 #296
168121 retuow82
Het is friet!
pi_55045690
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:52 schreef fathank het volgende:
Ondertussen is gebleken in Top Gear dat de oude Type R beter is als de nieuwe...
Boeiend, das bij de golf al jaren dat de vorige GTI de ander niet overtreft....

De civic is er tenminste nog mooier op geworden
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  donderdag 6 december 2007 @ 15:21:13 #297
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_55079474
Hoezo boeiend? Ik vind dat je als fabrikant dan behoorlijk de plank mis slaat...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 6 december 2007 @ 15:29:29 #298
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_55079671
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:52 schreef fathank het volgende:
Ondertussen is gebleken in Top Gear dat de oude Type R beter is als de nieuwe...
de hatch?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  donderdag 6 december 2007 @ 15:55:00 #299
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_55080237
Jep, aflevering 6 van seizoen 10 was het. De oude ging vooral een stuk lekkerder de bocht door, door de betere achterwielophanging.

Edit: Youtube linkje

[ Bericht 28% gewijzigd door fathank op 06-12-2007 16:01:21 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_55080631
precies "like an old fashiond peugeot" zoals jeremy het beschreef de ep3 bedoelde hij daarmee .

de achterophanging van de nieuwe civic is zo enorm star en hard dat deze geen "turn in" creerd wat de sleutel is voor een fwd om overstuur te krijgen en onderstuur de verminderen.

[ Bericht 16% gewijzigd door _Drake_ op 06-12-2007 16:22:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')