Ja, gut. Guttegut. Gutver.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
De vorige keer zaten ze er naast en nu kloppen ze het enorm op. Vanwege een beetje ijzel.
![]()
De vorige keer stond ik in 90km filequote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
De vorige keer zaten ze er naast en nu kloppen ze het enorm op. Vanwege een beetje ijzel.
![]()
hier ging net iemand onderuit met z'n fiets, 5 meter doorgegleden kep me dood gelachenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:11 schreef veldmuis het volgende:
Ja flauw, nog niemand onderuit zien gaan hier in de straat!!
Dat heet dan weeralarm!
Toen ben ik gestopt. Twee andere goede websites geven duidelijk aan dat er morgen een zuidwestenwind staat van ongeveer 6bft. KNMI je kan me watquote:Tevens staat er daarbij een krachtige, langs de kust zelfs harde, zuidoostenwind die sneeuwstormen kan veroorzaken.
Alarm! het is weer weer!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:13 schreef popolon het volgende:
Weeralaram.
Voor die paar vlokjes sneeuw.
Ja, het is treurig popo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:13 schreef popolon het volgende:
Weeralaram.
Sneeuw is leuk, ook om te rijden. IJzel is daarentegen echt listig, terecht dat ze daarvoor waarschuwen. Nu blijven de opa's en omaatjes tenminste lekker binnen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:13 schreef popolon het volgende:
Weeralaram.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
![]()
Ernaast? Vorige keer was er ook weeralarm en terecht. Extreme gladheid kan voor veel ellende zorgen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
![]()
en lolquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ernaast? Vorige keer was er ook weeralarm en terecht. Extreme gladheid kan voor veel ellende zorgen.
Je bent een azijnzeiker.
Ik ben een hartstikke vrolijk type manquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ernaast? Vorige keer was er ook weeralarm en terecht. Extreme gladheid kan voor veel ellende zorgen.
Je bent een azijnzeiker.
Poenani weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:21 schreef Rasje het volgende:
D'r komt volgens mij echt wel kutweer aan, maar da's pas aan het eind van de middag.
Je bent helemaal niet vrolijk. Je bent een vieze linkse klaagnicht die altijd maar zit te zeiken op het kapitalisme. Nou komt het bericht van het KNMI, een typisch instituut van onze verzorgingsstaat met het doel om mensen te behoeden voor onheil, ja ook de paupers, en dan ga je lopen zeiken dat we er niks aan hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben een hartstikke vrolijk type man
Kijk maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze je lekker laten liggen daar in die sloot.quote:
Wauw, wat een mooie zinnen - het KNMI is een typisch instituut van onze verzorgingsstaatquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet vrolijk. Je bent een vieze linkse klaagnicht die altijd maar zit te zeiken op het kapitalisme. Nou komt het bericht van het KNMI, een typisch instituut van onze verzorgingsstaat met het doel om mensen te behoeden voor onheil, ja ook de paupers, en dan ga je lopen zeiken dat we er niks aan hebben.
Ja het weeralarm is echt het parade-paardje van het kapitalisme..quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet vrolijk. Je bent een vieze linkse klaagnicht die altijd maar zit te zeiken op het kapitalisme. Nou komt het bericht van het KNMI, een typisch instituut van onze verzorgingsstaat met het doel om mensen te behoeden voor onheil, ja ook de paupers, en dan ga je lopen zeiken dat we er niks aan hebben.
Ja daar moest je even vandale.nl bijpakken he.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Wauw, wat een mooie zinnen - het KNMI is een typisch instituut van onze verzorgingsstaat![]()
zolaat pasquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Toen ben ik gestopt. Twee andere goede websites geven duidelijk aan dat er morgen een zuidwestenwind staat van ongeveer 6bft. KNMI je kan me wat
Overigens zullen de sneeuwbuien al rond 16:00 Zeeland bereiken en het ergste zal het in Zeeland zijn rond 20:00/21:00 waarna het weer heel snel droog zal worden, maar goed dat ter zijde
Leer eerst es lezen kneus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:31 schreef Baleog het volgende:
[..]
Ja het weeralarm is echt het parade-paardje van het kapitalisme..![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:31 schreef Baleog het volgende:
[..]
Ja het weeralarm is echt het parade-paardje van het kapitalisme..![]()
doe es ff vrolijk, gefrustreerd knaapje, ga een mooie sneeuwpop maken ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Leer eerst es lezen kneus.
daar hebben ze bjork voor met haar nare stemmetje..quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:37 schreef _Liquid_ het volgende:
Hoe doen ze dat in IJsland dan bijv, is daar altijd weeralarm.. hysterischkutland hierzo
Daar hebben ze een goed weer alarmquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:37 schreef _Liquid_ het volgende:
Hoe doen ze dat in IJsland dan bijv, is daar altijd weeralarm.. hysterischkutland hierzo
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:40 schreef Lariekoek het volgende:
Dan ga je toch lekker de weg op straks.
Ik hoop dat jij je auto dan tegen een boom parkeert.
Kan je die mooi gelijk gaan knuffelen!
![]()
Richting parkeerplaats?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:42 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik zal inderdaad wel de weg op moeten ja.
http://theyr.net/cg/cny/I21c843/F=js*v*051230*10*BL*nl_Amsterdamquote:
ja en daar te gaan bingo-en en klaverjassenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:39 schreef SlaadjeBla het volgende:
Het weer is uitgevonden door linkse rakkers zodat mensen een reden hebben om het buurthuisje in te vluchten
Thee drinkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:52 schreef Baleog het volgende:
[..]
ja en daar te gaan bingo-en en klaverjassen![]()
Je bent wel een echte Nederlander.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
![]()
eerder een hoop bier, maargoed dan is het lekker rustig overal als die lelijke mensen daar zittenquote:
Bóh!, dat wordt hendig sjiek slippen gek!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:05 schreef Jasperaldo het volgende:
moet vanavond rijden voor mijn werk, oeeh
Hier altijd tegenwind, maar das de SP dus ook links.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:04 schreef SCH het volgende:
Het weer is sowieso links, altijd linkse wind
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
De vorigeVIJFTIG keer zaten ze er naast en nu kloppen ze het enorm op. Vanwege een beetje ijzel.
![]()
het is een virusquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:08 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Bóh!, dat wordt hendig sjiek slippen gek!
waarom zeg ik dit?
uhmm, uitzondering moet kunnenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:11 schreef Baleog het volgende:
[..]
ik heb die woorden ook wel eens gebruikt![]()
Precies, hier, Renkum, ook niks aan de hand. Maar ben wel thuis gebeleven gezien ik in het westen werk... maar ik hoorde dat ze iedereen naar huis gestuurd haddenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:04 schreef Barcelona het volgende:Hier, arnhem, schijnt de zon.. superlekkerweer!!
Ja hier hetzelfdequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef Baleog het volgende:
weet je wat pas matig is? een heel tof pre oud en nieuw feest organiseren, bier+booze+voer in huis gehaald, bellen er een aantal mensen af, ja word afgeraden om te reizen blablabla
daar zit ik dan met mn ranzige chips
schrale troost, morgen is het oud en nieuw gewoon die hapjes meenemen als je ergens naar toe gaatquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde. Mijn vriend viert zijn verjaardag vandaag en er hebben meerdere mensen afgezegd!
Zit ik hier met alle lekkere hapjes die nu gaan verpieteren omdat ik ze no way allemaal zelf opkrijg
En wij wonen verdorie in Twente, het is hier nu nog stralend weer! Voordat het hier noodweer wordt is het wel morgen ofzo.
Een vlokje sneeuw kan al dodelijk zijn voor de gemiddelde bovenleiding.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:13 schreef popolon het volgende:
Weeralaram.
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef Baleog het volgende:
[..]
schrale troost, morgen is het oud en nieuw gewoon die hapjes meenemen als je ergens naar toe gaat![]()
Ik wil ook wel langs komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:46 schreef Baleog het volgende:
ik heb nou alleen een voorraad bier staan, terwijl ik amper alcohol drink![]()
Zou een optie kunnen zijn, moet ik alleen even overleggen!!quote:
whoei!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef space-kees het volgende:
[..]
Zou een optie kunnen zijn, moet ik alleen even overleggen!!
waar woon je?quote:
Dat ik nog eens met jou zou kunnen lachen om een ander, niet te geloven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Wauw, wat een mooie zinnen - het KNMI is een typisch instituut van onze verzorgingsstaat![]()
ik neem aan dat je niet die gast bent van die liedjes?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef space-kees het volgende:
[..]
waar woon je?
wil je dit verder int topic bespreken of via mail?
ENquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef Toeps het volgende:
Sowieso vind ik het verbazend wat voor pauperland dit eigenlijk is. Het hoeft maar een klein beetje te sneeuwen of te vriezen, en de treinen rijden niet, huishoudens zitten zonder stroom, mensen raken vast in de sneeuw... Kom op zeg! Alsof er meters sneeuw vallen! Hier moeten we toch gewoon tegen kunnen?
Inderdaad, helaas. Anders had het teminste wel allemaal goed gelopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:14 schreef zatoichi het volgende:
Altijd maar weer stuurlui aan wal. Ik neem aan dat geen van jullie iets bij de NS doet, of bijvoorbeeld beheerder is van de hoogspanningskabels in Duitsland die het onder de sneeuw begaven? Verantwoordelijk voor de doorvoer van de auto's in Nederland? Nee?
ik vind het altijd zo gemakkelijk van de mensen die verantwoordelijk zijn om meteen te bitchen dat anderen dat niet zijn, je krijgt er toch betaald voor?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:14 schreef zatoichi het volgende:
Altijd maar weer stuurlui aan wal. Ik neem aan dat geen van jullie iets bij de NS doet, of bijvoorbeeld beheerder is van de hoogspanningskabels in Duitsland die het onder de sneeuw begaven? Verantwoordelijk voor de doorvoer van de auto's in Nederland? Nee? Dacht ik al.
Die waarshuwingen zijn er enkel omdat mensen zo enorm lopen te zeiken altijd als er iets mis gaat. Ik vind het niet raar dat de NS met zulke waarschuwingen komt, omdat mensen tegenwoordig dom genoeg zijn om te denken dat alles altijd goed gaat.
Dat lukt vast wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:16 schreef fratsman het volgende:
Het enige wat ik me afvraag is of ik veilig en wel de kroeg bereik vanavond...![]()
![]()
![]()
Jup maar ja sneeuwval is hier incidenteel dus bereiden we ons er niet op voor met alle ellende vandien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef Toeps het volgende:
Sowieso vind ik het verbazend wat voor pauperland dit eigenlijk is. Het hoeft maar een klein beetje te sneeuwen of te vriezen, en de treinen rijden niet, huishoudens zitten zonder stroom, mensen raken vast in de sneeuw... Kom op zeg! Alsof er meters sneeuw vallen! Hier moeten we toch gewoon tegen kunnen?
en dat is best dom, want het is nou ook niet alsof het een wonder is dat het sneeuwtquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup maar ja sneeuwval is hier incidenteel dus bereiden we ons er niet op voor met alle ellende vandien.
En dan ontdekken dat de wedstrijd wordt afgelastquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:42 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik zal inderdaad wel de weg op moeten ja.
En in welke staat, in dat geval.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:17 schreef lpg het volgende:
[..]
Dat lukt vast wel.
Maar of je ook veilig thuiskomt?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef Doc het volgende:
[..]
En dan ontdekken dat de wedstrijd wordt afgelast
Ja eens. Iedere automobilist zou best sneeuwkettingen in de kofferbak kunnen hebben liggen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef Baleog het volgende:
[..]
en dat is best dom, want het is nou ook niet alsof het een wonder is dat het sneeuwt
Ik weet niet of die mensen bitchen, tenslotte hebben die het op dit moment druk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:15 schreef Baleog het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo gemakkelijk van de mensen die verantwoordelijk zijn om meteen te bitchen dat anderen dat niet zijn, je krijgt er toch betaald voor?![]()
als ik dat zo zie.. is het allemaal zo weer voorbij??quote:
Ik wordt gekquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:50 schreef SCH het volgende:
Ik baal er echt van - iedereen wordt gek gemaakt
Merk je nietquote:
Ja, want in Amerika zat niet het halve land zonder stroom... Nee dan vind ik dat het hier nog best wel goed geregeld is. en ja ach NS ligt bij de kleinste druppel al stil.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef Toeps het volgende:
Ben jij al buiten geweest joh!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
![]()
Wow, ik wou dat iedereen meer als sch was. Dan waren we allemaal cool en relaxed. Van buiten that is... Van binnen is het wel andere koek, niet waar sch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:00 schreef SCH het volgende:
Lekker gewoontjes naar huis gereden, niks aan het handje.
De hysterie van collega's en gasten was gladder en glibberiger dan de sneeuwvlokjes
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:13 schreef Redux het volgende:
[..]
Wow, ik wou dat iedereen meer als sch was. Dan waren we allemaal cool en relaxed. Van buiten that is... Van binnen is het wel andere koek, niet waar sch?
De eerste VKO BEKNELLING komt alweer voorbij...zal vast niet de laatste zijn voor komende uren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:15 schreef Oom_Agent het volgende:
Op sommige plaatsen in West Belgie en Noord Frankrijk ligt 4 cm aanvriezende regen op de weg. Mensen denken o fijn geen sneeuw maar een vochtige weg, gas erop.......
boem.............
en dat gedeelte moet nog komen
Haha!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef Gia het volgende:
Wij gaan vanavond uit eten.
Mijn moeder: neem maar dekens mee in de auto, je weet maar nooit!![]()
Ja mam!![]()
Erg he, die media in Nederland..quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
![]()
Wow, ik ben het met SCH eens...quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
![]()
Was in November ook zo, sneeuwde smorgens om half zeven al, en de gemeente apeldoorn begon 2 uur later pas met strooien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:51 schreef robh het volgende:
Het was goddomme een ijsbaan vanochtend![]()
Kom je op je werk, beginnen ze met strooien![]()
Welk weeralarm?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef Rekkie het volgende:
Terecht weeralarm natuurlijk.
Zeker als je al ziet hoeveel ongelukken er in het noorden plaats hebben gevonden en hoeveel gewonden + levensgevaarlijke gewonden er zijn gevallen
In het noorden wel....quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welk weeralarm?
Er was helemaal geen weeralarm
Nee, er was klote weer, maar geen knmi weeralarm voorafquote:
Raar, wel een officiele waarschuwing op alle lokale radiozender overigens......quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, er was klote weer, maar geen knmi weeralarm vooraf
Wat belangrijker is, zal het amateurvoetbal dit weekend afgelast worden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef space-kees het volgende:
UPDATE van [1 maart 2006] zal er weer een Weeralarm komen deze week??
zeker weten!! al ligt het niet vol met sneeuw.. is het wel waterquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat belangrijker is, zal het amateurvoetbal dit weekend afgelast worden?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:58 schreef space-kees het volgende:
[..]
zeker weten!! al licht het niet vol met sneeuw.. is het wel water![]()
sukkelquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:58 schreef space-kees het volgende:
[..]
zeker weten!! al licht het niet vol met sneeuw.. is het wel water![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |