uhmm, uitzondering moet kunnenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:11 schreef Baleog het volgende:
[..]
ik heb die woorden ook wel eens gebruikt![]()
Precies, hier, Renkum, ook niks aan de hand. Maar ben wel thuis gebeleven gezien ik in het westen werk... maar ik hoorde dat ze iedereen naar huis gestuurd haddenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:04 schreef Barcelona het volgende:Hier, arnhem, schijnt de zon.. superlekkerweer!!
Ja hier hetzelfdequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef Baleog het volgende:
weet je wat pas matig is? een heel tof pre oud en nieuw feest organiseren, bier+booze+voer in huis gehaald, bellen er een aantal mensen af, ja word afgeraden om te reizen blablabla
daar zit ik dan met mn ranzige chips
schrale troost, morgen is het oud en nieuw gewoon die hapjes meenemen als je ergens naar toe gaatquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde. Mijn vriend viert zijn verjaardag vandaag en er hebben meerdere mensen afgezegd!
Zit ik hier met alle lekkere hapjes die nu gaan verpieteren omdat ik ze no way allemaal zelf opkrijg
En wij wonen verdorie in Twente, het is hier nu nog stralend weer! Voordat het hier noodweer wordt is het wel morgen ofzo.
Een vlokje sneeuw kan al dodelijk zijn voor de gemiddelde bovenleiding.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:13 schreef popolon het volgende:
Weeralaram.
Voor die paar vlokjes sneeuw.
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef Baleog het volgende:
[..]
schrale troost, morgen is het oud en nieuw gewoon die hapjes meenemen als je ergens naar toe gaat![]()
Ik wil ook wel langs komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:46 schreef Baleog het volgende:
ik heb nou alleen een voorraad bier staan, terwijl ik amper alcohol drink![]()
Zou een optie kunnen zijn, moet ik alleen even overleggen!!quote:
whoei!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef space-kees het volgende:
[..]
Zou een optie kunnen zijn, moet ik alleen even overleggen!!
waar woon je?quote:
Dat ik nog eens met jou zou kunnen lachen om een ander, niet te geloven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Wauw, wat een mooie zinnen - het KNMI is een typisch instituut van onze verzorgingsstaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |