abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63235886
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef msnk het volgende:
Bovenste meisie ziet er leuk uit

Maar ehm. En nu ? Is ze solo ofzo?
Nu is ze presentator.

Ze is uit Morning Musume geschopt toen ze n่t de leider werd. Een Japans roddelblad kwam erachter dat ze een relatie had met Shun Oguri (bekende Japanse acteur) en relaties zijn niet toegestaan voor leden van Momusume. Poosje niets van haar gehoord (want ze werd op non-actief gesteld). Daarna verscheen ze weer in verschillende programma's en ging ze ้้n-en-ander presenteren.

Dat groepje op de foto, MiniMoni, had trouwens als opvallende punt dat alle leden kleiner waren dan 1m50...

Dat bovenste meisje is Mika Todd. Een Amerikaanse van Hawaii. Ze komt uit Coconut Musume (ook een subgroup van Momusume). Ze is nu Jazz-zangeres, maar niet erg goed.

De rechter is Kago Ai. Zij kwam uit Momusume. Nadat Minimoni ontbonden werd, heeft ze samen met Nozomi Tsuji (de linker, eveneens uit Momusume) de groep W (double U) opgericht, waarmee ze behoorlijk succesvol was... Was, want door het eerder genoemde roddelblad zijn foto's van Ai gepubliceerd waaruit bleek dat ze rookte. Roken is in Japan verboden voor jeugd jonger dan 20, dus exit Kago Ai.

Nozomi Tsuji zat toen zonder band. Een poosje (en een heftige gebitscorrectie) later stond ze op het punt om van een nieuwe groep deel uit te gaan maken, maar toen werd ze zwanger. Exit Tsuji

Heerlijk, dat Japanse geroddel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 15-11-2008 00:11:44 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_63239549
Zo jij weet er veel van zeg

Morning Musume kende ik wel en ze hebben volgens mij al 100 verschillende leden gehad en de oudste wordt automatisch de 'leider' of zo. Ik kan ze eigenlijk maar moeilijk serieus nemen door die regeltjes. Ik heb liever een groep die jaren hetzelfde blijft. De muziek die ze maken kan me ook niet echt boeien. Maar ik luister dan wel weer naar YUI.. ook zoetsappige j-pop maar dan goedbeter
pi_63241745
HIZAKI Grace Project, die dingen die ze maken zijn nog best wel tof ook
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_63241831
Ja
Al luister ik nu meer naar Versailles. Een aantal leden van HGP zitten nu in Versailles zeg maar. Zij hebben nog mooiere nummers in beetje dezelfde stijl

'The Revenant Choir'
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:28:38 #130
137556 L.no
Midlife crisis
pi_63246962
*Post random liedje*

Btw, de bovenstaande liedjes zijn vet. ^^
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_63247925
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 09:46 schreef Desunoto het volgende:
Zo jij weet er veel van zeg

Morning Musume kende ik wel en ze hebben volgens mij al 100 verschillende leden gehad en de oudste wordt automatisch de 'leider' of zo. Ik kan ze eigenlijk maar moeilijk serieus nemen door die regeltjes. Ik heb liever een groep die jaren hetzelfde blijft. De muziek die ze maken kan me ook niet echt boeien. Maar ik luister dan wel weer naar YUI.. ook zoetsappige j-pop maar dan goedbeter
Ik heb momusume eigenlijk niet meer gevolgd nadat Hitomi Yoshizawa vertrok. Inmiddels zijn er al heel wat nieuwe leden bij. Chineesjes, geloof ik (Momusume is Japans)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 16 november 2008 @ 14:28:40 #132
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_63262477
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 07:49 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie zouden ook eens naar Yui moeten luisteren
Ze kan echt zo mooi zingen en nog gitaar spelen ook.
Rolling Star vind ik tot nu toe haar mooiste nummer.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zo h้, da's een knap meisje! Gitaar rif is wel leuk
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_63321306
Koreaans :
Se7en - Passion

Chae Yeon - Two of Us

Park Jun Hyun (Lena Park) - Dal

En dramatische muziek

Yoon Gun - It can't be true

Kiss - Because I'm a girl
(zeker de moeite waard om helemaal te kijken, het zijn maar 8 minuten! )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2008 17:31:09 ]
pi_63321880
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:23:49 #135
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_63322631
Voor de liefhebbers.. Hij is uit:

Mocht je nog een Special Edition(er zit een DVD bij met 3 clips en een verslag van haar 3de tour. ) willen scoren dan moet je snel zijn. CD-Japan geeft al out of print aan.
The Light Is Leaving Us All
pi_63323074
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:23 schreef Zeitgeist het volgende:

[ afbeelding ]

Mocht je nog een Special Edition(er zit een DVD bij met 3 clips en een verslag van haar 3de tour. ) willen scoren dan moet je snel zijn. CD-Japan geeft al out of print aan.
Heb hem net geluisterd. Mooie CD.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63323886

Shibata Jun... Prachtige stem en ze speelt een behoorlijk stukkie piano.
pi_63326423
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:23 schreef Zeitgeist het volgende:

[ afbeelding ]

Yui

Ik luister op dit moment naar Cloudy, staat ook op dat album
Ik ga het album alleen niet kopen denk ik, ik koop From Me To You of Can't Buy My Love wel een keer denk ik
pi_63329226
Ik vind zelf Why Me een prachtig nummer.
pi_63354935
Nieuwste single van SCREW!
+ video

Ik vind hem vet
  woensdag 19 november 2008 @ 20:27:00 #141
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63355476
Ik kom net pas achter Mami Kawada (zal vast wel een keer genoemd zijn). Best wel leuk liedjes YouTube maar op haar naam kom vanzelf wel zat dingen tegen

Ze zit achter de OST van Shakugan no Shana schijnbaar
AFC AJAX
pi_63564947
quote:
In februari volgend jaar zal Kanon Wakeshima's eerste album uitgebracht worden. Het album is getiteld Shinshoku dolce. De exacte releasedatum is op dit moment nog niet bekend.
Leuk
quote:
De release datum van Dio - distraught overlord's eerste volledige album DICTATOR is uitgesteld. Oorspronkelijk zou het album op 10 december uitkomen. Een nieuwe datum is nog niet aangekondigd.
Minder leuk
quote:
In maart, v๓๓r hun aankomende tour in 2009, zal An Cafe in Europa een exclusieve CD uitbrengen. De CD zal onder anderen de nummers Summer Dive en My Heart Leaps for C bevatten. Ook staat er een DVD release gepland, meer hierover is op dit moment nog niet bekend.
Wel leuk

Zo, even wat nieuws van http://www.jame-world.com/nl/ , handige site toch zo nu en dan
  zaterdag 29 november 2008 @ 14:41:16 #143
137556 L.no
Midlife crisis
pi_63619232
^ bedankt voor het melden van die site.

*Post random leuk liedje
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  zondag 30 november 2008 @ 16:44:05 #144
122997 zquing
Drama Junk
pi_63646375
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_63672735
hun laatste album single:

pi_63678660

Ik ben weer eens even gaan googlen en al m'n bookmarks afgegaan en er komt vet veel.. veelbelovends aan binnenkort!

Begin December alleen al denk ik:

Nightmare single (Naked Love)
D'espairsRay single (Horizon)
Sadie single (Ice Romancer)
Lolita23q single (CERAMIC★STAR)
Versailles single (Prince & Princess)

En net uit:

Nieuw Jealkb album (Noroshi)
Nieuw Duel Jewel album (Glassfia)
Nieuwe Merry single (Fuyu no Castanet)

En nog wel meer

Oh ja ik kan wel sites gaan posten maar aangezien daar (*kuch*illegale?*kuch*) downloads op staan doe ik dat maar niet

En ik zou er bijna een KLB topic over openen..
Klacht: Japanse muziek moet meer, makkelijker, goedkoper en sneller te krijgen zijn in Nederland

[ Bericht 2% gewijzigd door Desunoto op 01-12-2008 21:07:02 (kleine correctie: album van Duel Jewel is al uit) ]
  dinsdag 2 december 2008 @ 17:30:10 #148
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63700925
Je zou altijd PM's kunnen versturen naar mensen die er interesse voor tonen Desunoto.

Hoeven de admins niet te weten waar het over gaat.

Plaatjes van lieve poesjes, lieve admins
AFC AJAX
pi_63701445
Nieuw nummer van Ayumi Hamasaki. Klinkt goed.

dinsdag 2 december 2008 @ 19:41:52 #150
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63704597
Vind dat toch een zeer matige (lees; niet leuk) nummer ...
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')