Het is vrij populair en voor zover ik ze gehoord heb klinkt het ook best pop-rockish. Dus jawel.quote:Op maandag 3 november 2008 22:51 schreef marp0 het volgende:
AKFG!![]()
Ooh wacht, dat is geen popmuziek of wel
Veel is j-rock/visual kei, maar er zit ook pop van vrouwelijke artiesten tussen wat ook érg goed kan zijnquote:Japanse bands/artiesten (die ik luister):
12012, Acid Black Cherry, Alice Nine, An Cafe, Ayabie, D, D'espairsRay, Dio, Dolly, Duel Jewel, Gackt, The GazettE, Girugamesh, Heidi, High and Mighty Color, Hime Ichigo, Hitomi Takahashi, Hizaki Grace Project, Janne Da Arc, Jealkb, Kanon Wakeshima, Kagrra, Kain, La'cryma Christi, L'Arc en Ciel, Lareine, Lolita23q, Luna Sea, Matenrou Opera, Nana Mizuki, Nightmare, Onmyouza, Phantasmagoria, Rentrer en Soi, Sadie, Screw, SuG, T.M.Revolution, Utada Hikaru, Vamps, Versailles, Vidoll, Villain, X Japan, Yui
Is dat een vent?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:12 schreef Desunoto het volgende:
Wat een rare site, ik snap het niet![]()
De video waar m'n avatar (wel ingekort) van is, trouwens:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hizaki, speelt nu gitaar in de band Versailles. En damn wat kan ie goed spelen zeg! Zijn solo's, ook live..![]()
![]()
Nu is ze presentator.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:46 schreef msnk het volgende:
Bovenste meisie ziet er leuk uit
Maar ehm. En nu? Is ze solo ofzo?
Ik heb momusume eigenlijk niet meer gevolgd nadat Hitomi Yoshizawa vertrok. Inmiddels zijn er al heel wat nieuwe leden bij. Chineesjes, geloof ik (Momusume is Japans)quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:46 schreef Desunoto het volgende:
Zo jij weet er veel van zeg
Morning Musume kende ik wel en ze hebben volgens mij al 100 verschillende leden gehad en de oudste wordt automatisch de 'leider' of zo. Ik kan ze eigenlijk maar moeilijk serieus nemen door die regeltjes. Ik heb liever een groep die jaren hetzelfde blijft. De muziek die ze maken kan me ook niet echt boeien. Maar ik luister dan wel weer naar YUI.. ook zoetsappige j-pop maar dan goedbeter![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:49 schreef horned_reaper het volgende:
Jullie zouden ook eens naar Yui moeten luisteren![]()
Ze kan echt zo mooi zingen en nog gitaar spelen ook.
Rolling Star vind ik tot nu toe haar mooiste nummer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb hem net geluisterd. Mooie CD.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:23 schreef Zeitgeist het volgende:
Voor de liefhebbers.. Hij is uit:
[ afbeelding ]
Mocht je nog een Special Edition(er zit een DVD bij met 3 clips en een verslag van haar 3de tour. ) willen scoren dan moet je snel zijn. CD-Japan geeft al out of print aan.
Yuiquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:23 schreef Zeitgeist het volgende:
Voor de liefhebbers.. Hij is uit:
[ afbeelding ]
Mocht je nog een Special Edition(er zit een DVD bij met 3 clips en een verslag van haar 3de tour. ) willen scoren dan moet je snel zijn. CD-Japan geeft al out of print aan.
Leukquote:In februari volgend jaar zal Kanon Wakeshima's eerste album uitgebracht worden. Het album is getiteld Shinshoku dolce. De exacte releasedatum is op dit moment nog niet bekend.
Minder leukquote:De release datum van Dio - distraught overlord's eerste volledige album DICTATOR is uitgesteld. Oorspronkelijk zou het album op 10 december uitkomen. Een nieuwe datum is nog niet aangekondigd.
Wel leukquote:In maart, vóór hun aankomende tour in 2009, zal An Cafe in Europa een exclusieve CD uitbrengen. De CD zal onder anderen de nummers Summer Dive en My Heart Leaps for C bevatten. Ook staat er een DVD release gepland, meer hierover is op dit moment nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |