Was die zo moeilijk te vinden dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb eindelijk de debuut plaat van X Japan gevonden:Vanishing Vision
zeer toffe mp3's![]()
![]()
in iedergeval niet op slskquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Was die zo moeilijk te vinden dan?
quote:
Ik hou me aanbevolen voor exclusief X-Japan materiaalquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
in iedergeval niet op slsk
en volgens mij is ie niet op cd te krijgen,alleen heel soms op lp,maar dan kost ie nogal veel![]()
die lp maakten ze in hun indie periode
en Marylin Manson ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:29 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
[afbeelding]
aha..dus daar haalt Die (dir en grey) zijn inspiratie vandaan..![]()
Waar wacht je op?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
en nog maar een kick
Niets over gehoord. Maar ik weet wel dat Takkyu Ishino 28 januari in Dusseldorf draaitquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:53 schreef lucky_birdie het volgende:
Iemand al iets gehoord al over de geruchten dat Dir en Grey weer naar Europa komen?
O.a.dat ze weer op een paar Duitse festivals staan... Zou leuk zijn als ze naar NL komen![]()
Uzumaki_Naruto; nog tips waar ik die video kan vinden? youtube!
Morning Musume is coolquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:33 schreef Coastertommm het volgende:
De Japanse K3, maar dan met zn dertienen: Morning Musume![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |