Waarom staat hij dan niet op deze site?quote:
Wat een pauper sitequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan niet op deze site?
Deze dan?quote:
Nou... vooruit dan: Godt, je bent geweeeeeeldig!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En mijn ava ook nog zelf gemaakt![]()
we hadden het over de 70-300 lens van Canon en Sigmaquote:
Dank je voor de bevestigingquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou... vooruit dan: Godt, je bent geweeeeeeldig!![]()
ja, maar er zijn ook weer verschillende canon lenzen. Die met USM zijn een stuk sneller dan de 'standaard'lenzen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
we hadden het over de 70-300 lens van Canon en Sigma
Nu heb ik natuurlijk ook een wapen... Maar met deze dames hoef ik toch liever niet geassocieerd te worden geloof ik...quote:
Maak er een avatar mee!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nu heb ik natuurlijk ook een wapen...
klopt en duurderquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, maar er zijn ook weer verschillende canon lenzen. Die met USM zijn een stuk sneller dan de 'standaard'lenzen.
maak muuk blijquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
Iemand nog tips van welke films ik nog meer aan ava kan bouwen![]()
De heroïne-spuit scenes uit Requiem for a dream!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
Iemand nog tips van welke films ik nog meer aan ava kan bouwen![]()
Helaas wel jaquote:
Die film heb ik ergens liggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De heroïne-spuit scenes uit Requiem for a dream!
zorg dan meteen voor een goed statiefquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas wel ja
Kwam net die 1200 mm lens weer tegen. Die wil ik echt hebben. Al kan je er ook 4 goede auto's voor kopen
Of de podiumact van de twee dames tegen het einde van de film...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De heroïne-spuit scenes uit Requiem for a dream!
Omdat ze lekker zijnquote:
Naturalquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef Mokster het volgende:
Pulp Fiction
Natural Born Killers
Trainspotting
Lock Stock and two Smoking Barrels
Of die briljante scene uit Indiana Jones waar die Arabier een indrukwekkende solo geeft met z'n zwaard en vervolgens wordt neergeknald met een enkel schot!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die film heb ik ergens liggen
ik zal vanavond ff zoeken!
En de scene van Pulp fiction waar er op ze geschoten is en alle koogels mis zijn
Dan wel van de Director's Cut anders zie je niks...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of de podiumact van de twee dames tegen het einde van de film...
Uh ja, kan allemaal geen kwaad. Maar als die lens te betalen is kan de rest ook met gemak natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
zorg dan meteen voor een goed statief
enneh een paar sterke armen
en een afstandsbediening
Die is idd erg goedquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of die briljante scene uit Indiana Jones waar die Arabier een indrukwekkende solo geeft met z'n zwaard en vervolgens wordt neergeknald met een enkel schot!
Ik zei dat het kon!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had ook moeten weten dat Godt altijd gelijk heeft!
We maken allemaal ruimte voor Godt z'n one-hour-of-fame voor z'n mooie ava!quote:
Ik ga naar huis, duh. Mijn (nou ja, die van de baas financieel gezien) nieuwe laptop eens vol met illegale spullen zetten. Met 2g aan ram kan ik ook wat fatsoenlijks draaienquote:
Eventjes nog, over een kwartiertje mag ik ook naar huis!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:28 schreef Mokster het volgende:
Ah! Daar zijn jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |