Schrijf maar op je to do lijst voor volgend jaar dan!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan je lang wachten
Geen tijd meer voor
Gaat 'ie lekker frustie?quote:
Beetje stoken, altijd leukquote:
Die schijnen ook goed te zijn jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dezelfde lens Sigma
rond de 169 euro
en ben er dik tevreden mee
Dat zeker, wanneer zien jij en Ynske elkaar weer bijvoorbeeld?quote:
Zojuist nog, in US-SCquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeker, wanneer zien jij en Ynske elkaar weer bijvoorbeeld?![]()
Misschien krijg je eind 2006 dan nog wel antwoordquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:49 schreef AirwiN het volgende:
Schrijf maar op je to do lijst voor volgend jaar dan!![]()
Wie heeft het hier nu weer over sexquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
US-SC is uitermate geschikt voor inteelt sex
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:53 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien krijg je eind 2006 dan nog wel antwoord
Noem eens drie users van daar met wie jij wel inteelt sex zou willen dan...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
US-SC is uitermate geschikt voor inteelt sex
Ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Wie heeft het hier nu weer over sex![]()
Ik post er niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem eens drie users van daar met wie jij wel inteelt sex zou willen dan...
schrijf dat iets minder maar onder je schoenen het verschil tussen de canon en de sgma is toch wel behoorlijk meer dan ietsquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die schijnen ook goed te zijn ja
@Sjowhan, gewoon kijken. Het beste kan je een originele Canon lens kopen die zijn meestal net iets sneller. Als je net iets minder wil uitgeven zijn sigma en tamron ook heel erg goed hoor
En met wie van de US-SC heb je al sex gehad dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik post er niet meer![]()
Zegt dat genoeg?
Met wie nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En met wie van de US-SC heb je al sex gehad dan?![]()
Ah moet het echtquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:00 schreef webspider het volgende:
13:00 .. tijd om mn bed eens uit te komen
Zo'n antwoord duidt over het algemeen op allemaal niet...quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n antwoord duidt over het algemeen op allemaal niet...
Vuurwerk halenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah moet het echt![]()
Ik lig nog lekker
Is beter. Ik bedoel... Sex met Sararaats.... Brrrrrr....quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n antwoord duidt over het algemeen op allemaal niet...
Is dat die met die ontplofte mol als huisdier?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is beter. Ik bedoel... Sex met Sararaats.... Brrrrrr....![]()
Orienteren doe ik sowieso wel voordat ik wat aanschaf (> 150 euro vooral). Userreviews/professionele reviews helpen mij daarbijquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die schijnen ook goed te zijn ja
@Sjowhan, gewoon kijken. Het beste kan je een originele Canon lens kopen die zijn meestal net iets sneller. Als je net iets minder wil uitgeven zijn sigma en tamron ook heel erg goed hoor
't Kan ook niet meer interessant genoeg zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik post er niet meer![]()
Zegt dat genoeg?
Bij MissMSX (nog) niet, maar verder heb ik er behoorlijk wat ervaring mee.quote:
Dank uquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ff tussendoor: ik vind je nieuwe ava geweldig!
Is het het ooit geweestquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Kan ook niet meer interessant genoeg zijn
lush![]()
Ik al jaren niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja zonde, ik zou wat sier kopen als ik 't geld had, laat ik 't daar maar op houden
Understatement of the year!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Kan ook niet meer interessant genoeg zijn
lush![]()
en bedankt.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is beter. Ik bedoel... Sex met Sararaats.... Brrrrrr....![]()
Misschien beschikt zij wel over de vaardigheden om 'er een kurkentrekker van te maken'. Een foto is niet representatief voor de kwaliteit natuurlijk!quote:
je moet 'm wel omhoog krijgen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien beschikt zij wel over de vaardigheden om 'er een kurkentrekker van te maken'. Een foto is niet representatief voor de kwaliteit natuurlijk!![]()
Er!! Niet doen! Ik ben net aan het eten...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien beschikt zij wel over de vaardigheden om 'er een kurkentrekker van te maken'. Een foto is niet representatief voor de kwaliteit natuurlijk!![]()
Eetse!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er!! Niet doen! Ik ben net aan het eten...
Ook die levert bij mij geen erectie opquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef Godlike02 het volgende:
Ik dacht dat we het over mijn ava gingen hebben![]()
Er zit geeneens een lekker wijf in...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef Godlike02 het volgende:
Ik dacht dat we het over mijn ava gingen hebben![]()
Wel T Montanaquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zit geeneens een lekker wijf in...![]()
Toen kwam ik net mn bed uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Mokster het volgende:
Zo! Thuis!
Ligt een beetje aan de lensquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
schrijf dat iets minder maar onder je schoenen het verschil tussen de canon en de sgma is toch wel behoorlijk meer dan iets
Ik zeg af en toe nog ff gedag en dat was het weer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
weet ik 't, zit al hele tijd er niet meer
Waarom staat hij dan niet op deze site?quote:
Wat een pauper sitequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan niet op deze site?
Deze dan?quote:
Nou... vooruit dan: Godt, je bent geweeeeeeldig!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En mijn ava ook nog zelf gemaakt![]()
we hadden het over de 70-300 lens van Canon en Sigmaquote:
Dank je voor de bevestigingquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou... vooruit dan: Godt, je bent geweeeeeeldig!![]()
ja, maar er zijn ook weer verschillende canon lenzen. Die met USM zijn een stuk sneller dan de 'standaard'lenzen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
we hadden het over de 70-300 lens van Canon en Sigma
Nu heb ik natuurlijk ook een wapen... Maar met deze dames hoef ik toch liever niet geassocieerd te worden geloof ik...quote:
Maak er een avatar mee!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nu heb ik natuurlijk ook een wapen...
klopt en duurderquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, maar er zijn ook weer verschillende canon lenzen. Die met USM zijn een stuk sneller dan de 'standaard'lenzen.
maak muuk blijquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
Iemand nog tips van welke films ik nog meer aan ava kan bouwen![]()
De heroïne-spuit scenes uit Requiem for a dream!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
Iemand nog tips van welke films ik nog meer aan ava kan bouwen![]()
Helaas wel jaquote:
Die film heb ik ergens liggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De heroïne-spuit scenes uit Requiem for a dream!
zorg dan meteen voor een goed statiefquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas wel ja
Kwam net die 1200 mm lens weer tegen. Die wil ik echt hebben. Al kan je er ook 4 goede auto's voor kopen
Of de podiumact van de twee dames tegen het einde van de film...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De heroïne-spuit scenes uit Requiem for a dream!
Omdat ze lekker zijnquote:
Naturalquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef Mokster het volgende:
Pulp Fiction
Natural Born Killers
Trainspotting
Lock Stock and two Smoking Barrels
Of die briljante scene uit Indiana Jones waar die Arabier een indrukwekkende solo geeft met z'n zwaard en vervolgens wordt neergeknald met een enkel schot!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die film heb ik ergens liggen
ik zal vanavond ff zoeken!
En de scene van Pulp fiction waar er op ze geschoten is en alle koogels mis zijn
Dan wel van de Director's Cut anders zie je niks...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of de podiumact van de twee dames tegen het einde van de film...
Uh ja, kan allemaal geen kwaad. Maar als die lens te betalen is kan de rest ook met gemak natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
zorg dan meteen voor een goed statief
enneh een paar sterke armen
en een afstandsbediening
Die is idd erg goedquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of die briljante scene uit Indiana Jones waar die Arabier een indrukwekkende solo geeft met z'n zwaard en vervolgens wordt neergeknald met een enkel schot!
Ik zei dat het kon!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had ook moeten weten dat Godt altijd gelijk heeft!
We maken allemaal ruimte voor Godt z'n one-hour-of-fame voor z'n mooie ava!quote:
Ik ga naar huis, duh. Mijn (nou ja, die van de baas financieel gezien) nieuwe laptop eens vol met illegale spullen zetten. Met 2g aan ram kan ik ook wat fatsoenlijks draaienquote:
Eventjes nog, over een kwartiertje mag ik ook naar huis!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:28 schreef Mokster het volgende:
Ah! Daar zijn jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |