Nee, maar ik les telkens 2 uur. En m'n eerste was een uur. Dus die tel ik niet voor 'vol'.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alle andere lessen werden voortijdig afgebroken voor deze of gene reden?
Kloptquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:47 schreef GF het volgende:
Er staat toch echt een d? Alleen een haakje verkeerd.
Fouten mogen niet ja, en zeker zulke niet, dus laten aanpassenquote:
Och ja heerlijk .. zit mn zomervakantie uit te zoeken maar weer.. wat wil een mens nog meer?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:49 schreef growth_stage het volgende:Internet spinnetje! Alles goed?
Niets mis met kutquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:04 schreef growth_stage het volgende:
jah kut.
Glijmiddel is voor mietjes!quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:53 schreef Pheno het volgende:
Dus iedereen gaat hier spelen met glijmiddel ofzo
Geheel mee eens!quote:
Wat een eensgezindheid in enen van jouw kant... Nu word ik pas echt argwanend...quote:
Ha Miss!quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:32 schreef MissMSX het volgende:
And another boring day at the office. We maken er maar het beste van he
En u bent?quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha Miss!(voordat ik weer valselijk wordt beschuldigd van jou negeren)
Morgenquote:
Om wat te doen?quote:
De man van uw dromen, aangenaam!quote:
Niet die van vannacht hoorquote:
Je werkt echt? Mwoehahaha stom!quote:
Klopt, vanaf 2006 pas....quote:
En nu ben je offlinequote:
Je hebt mail terugquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, vanaf 2006 pas....
Ik heb je maar ff gemaild...![]()
En wat voor één...quote:
Gaan we nu hier steeds melden dat we gereplied hebben?quote:
Over een paar uurtjes ga ik al weer naar huisquote:
Ik moet hier wel blijven tot een uur of 4 a 5, maar dat is puur omdat we een verplichte bezetting hebben. En als ik ga blijft er maar 1 overquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over een paar uurtjes ga ik al weer naar huis
Da's meer dan genoegquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet hier wel blijven tot een uur of 4 a 5, maar dat is puur omdat we een verplichte bezetting hebben. En als ik ga blijft er maar 1 over
Dat zou wel wat onzinnig zijn...quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaan we nu hier steeds melden dat we gereplied hebben?
Kom nou maar gewoon op MSNquote:
Helaas is die engelsman het daar mee oneensquote:
ICQ? Dat is oud... Ik behoor tot de illustere groep mensen die over een 6 cijferig nummer beschikt. Daar kun je geld mee verdienen op Ebay tegenwoordig...quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon op MSN
Of installeer icq ofzo
Ooooooooooit in een grijs verleden had ik dat ook ja... tot ik het wachtwoord kwijt wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ICQ? Dat is oud... Ik behoor tot de illustere groep mensen die over een 6 cijferig nummer beschikt. Daar kun je geld mee verdienen op Ebay tegenwoordig...![]()
Ow, ben jij er zo één die altijd alles kwijt raakt...quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooooooooooit in een grijs verleden had ik dat ook ja... tot ik het wachtwoord kwijt was
Nee, alleen m'n icq-wachtwoord hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ben jij er zo één die altijd alles kwijt raakt...![]()
Een uitermate geschikt middel om contact te houden met mensen die in de buitendienst zitten!quote:
Die hebben wij niet, wel mensen die buitenlopen, telt dat ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een uitermate geschikt middel om contact te houden met mensen die in de buitendienst zitten!
Is dat sowieso niet jouw normale werktijd voor de vrijdag?quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:32 schreef Mokster het volgende:
Hulde aan mijn direct leidinggevende. Niet alleen ziet ie er überlekker uit, maar tevens heeft ie heerlijke koekjes en chocola meegenomen en komt ie ons net vertellen dat ie wil dat we vanmiddag allemaal om 1 uur allemaal naar huis gaan in verband met de weersvoorspellingen.
![]()
Het ging me ook meer om het gebaar...quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat sowieso niet jouw normale werktijd voor de vrijdag?(los van het feit dat je vaak langer zit)
Volgens mij ging het jou vooral om die überlekkere leidinggevende... Alweer zo'n man met macht!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om het gebaar...
Ik mag ook eigenlijk niet MSN-en bij m'n opdrachtgever...quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:32 schreef Mokster het volgende:
Hulde aan mijn direct leidinggevende. Niet alleen ziet ie er überlekker uit, maar tevens heeft ie heerlijke koekjes en chocola meegenomen en komt ie ons net vertellen dat ie wil dat we vanmiddag allemaal om 1 uur allemaal naar huis gaan in verband met de weersvoorspellingen.
![]()
Bij ons is het zelfs een standaard tool (ja, officiële mailquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik mag ook eigenlijk niet MSN-en bij m'n opdrachtgever...
Leuke signature!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:40 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Bij ons is het zelfs een standaard tool (ja, officiële mail)
Dat ik het mailadres van m'n werk niet gebruik is wat anders natuurlijk
*jaloerst* zit ik daar met die brakke centericq... maar hey, it beats having nothingquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:40 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Bij ons is het zelfs een standaard tool (ja, officiële mail)
Dat ik het mailadres van m'n werk niet gebruik is wat anders natuurlijk
ICQ2Go werkt eveneens prima (handig als je toch domain admin bentquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:43 schreef MissMSX het volgende:
*jaloerst* zit ik daar met die brakke centericq... maar hey, it beats having nothing
Prima gebaar tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om het gebaar...
Met dank aan John Tickle (ja, ik heb een beetje te vaak naar Brainiac gekeken)quote:
Het is vooral heel erg met al die waarschuwingen... Bespottelijk dat de NS met een negatief reisadvies komt, allemaal onder het mom van: we hebben het in ieder geval aangegeven...quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
De NS geeft een negatief reisadvies
Het wordt wel heel erg in Nederland zo
Die waarschuwingen slaan werkelijk nergens op. In vrijwel alle gevallen klopt er gewoon helemaal niets van. Voorspellen ze zware sneeuwval, valt er niets of hooguit een paar vlokken. Gebeurt er wel iets, dan hebben ze het zogenaamd niet gezien op de radarbeeldenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:04 schreef AirwiN het volgende:
Het is vooral heel erg met al die waarschuwingen... Bespottelijk dat de NS met een negatief reisadvies komt, allemaal onder het mom van: we hebben het in ieder geval aangegeven...
En het is de ns he, dus gebeuren zal er vast wel watquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vooral heel erg met al die waarschuwingen... Bespottelijk dat de NS met een negatief reisadvies komt, allemaal onder het mom van: we hebben het in ieder geval aangegeven...
Always walk around with paper in your handsquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:32 schreef MissMSX het volgende:
And another boring day at the office. We maken er maar het beste van he
[afbeelding]
Heb jij mazzel .. ik mag vandaag van 17:00 tot 02:00 aan de bakquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:32 schreef Mokster het volgende:
![]()
laten we maar hopen dat ik morgen iig kom waar ik komen wilquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het is de ns he, dus gebeuren zal er vast wel wat![]()
Een ijverige ambtenaar ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:24 schreef AirwiN het volgende:
Het moet niet gekker worden. Ik had zonet gewoon een gemeentemedewerker aan de lijn. Hebben die niet allemaal vakantie tussen Oud en Nieuw?![]()
Een contradictio in terminis...quote:
Stomme automatische 'AirwiN heeft zijn bericht gewijzigd' melding...quote:
Morgen gaat het waar goed dooien, dus alleen regen. Gaat wel goedkomen dan tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
laten we maar hopen dat ik morgen iig kom waar ik komen wil
dat zou tof zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen gaat het waar goed dooien, dus alleen regen. Gaat wel goedkomen dan toch
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stomme automatische 'AirwiN heeft zijn bericht gewijzigd' melding...![]()
Ik dacht, ik pas het ff stiekum aan en zeg vervolgens dat je niet goed hebt gekeken...quote:
Wijfquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:39 schreef JoeyT het volgende:
Joey heeft zin om te shoppen, maar er is niemand om mee te shoppen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht, ik pas het ff stiekum aan en zeg vervolgens dat je niet goed hebt gekeken...![]()
Ja lekker he..quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:41 schreef MissMSX het volgende:
Oooooooooooooooooowh wat word ik chago van alle nieuwe en vooral onduidelijke financiele regelingen
Die kom je idd veel tegen als je aant shoppen bentquote:
Wil je nog een levensloopregeling?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:41 schreef MissMSX het volgende:
Oooooooooooooooooowh wat word ik chago van alle nieuwe en vooral onduidelijke financiele regelingen
Goh, hoe zou dat nou kunnenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die kom je idd veel tegen als je aant shoppen bent![]()
Staan ook altijd in de weg bij de lingerie![]()
WALVISquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:42 schreef webspider het volgende:
[..]
Wil je nog een levensloopregeling?
Misschien een leasewagen?
Of toch maar zo'n lekker geile WIA ?
![]()
![]()
![]()
Neem je riotgun mee !quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Staan ook altijd in de weg bij de lingerie![]()
Ah, daar heb ik onze salarisadministratie ook over horen miepen ja ..quote:
Maar welke zijn onduidelijk dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:41 schreef MissMSX het volgende:
Eeeeuhm, gokje...quote:
Ik moet toch weer wat vaker gamen denk ikquote:
Echt nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik moet toch weer wat vaker gamen denk ik![]()
Niet?quote:
Omdat we wisten dat jij zou komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een drukte op eens
Een of andere vage wetquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eeeeuhm, gokje...
Zij neuken wel en jij niet?
![]()
Nou maar hopen dat ik Den Haag zo nog in kom dan...quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:53 schreef Mokster het volgende:
De eerste sneeuwwolken beginnen zich boven Den Haag samen te pakken...
Tijd om mn spullen in te pakken en thuis verder te gaan werken geloof ik!
Wil je dat echt?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ik Den Haag zo nog in kom dan...![]()
Absoluut! Den Haag =quote:
zorgtoeslag is voor paupersquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja lekker he..
En ik heb dat zorgtoeslagpapiertje ook nog niet binnen.. Heerlijk 't nieuwe jaar ingaan, not
Leger des Heilsquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Den Haag = [afbeelding]
En anders heb ik ook geen plek om te slapen...
Nee maar waarom zou je lingerie kopen als je toch niet neuktquote:
We hebben hier bedden zat staan, dus plek om te slapen heb ik hier wel als ik niet weg kom. Met verpleging en ongelofelijk smerig eten erbijquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Den Haag = [afbeelding]
Daarvoor moet ik ook naar Den Haag...quote:
In Ypenburg zijn ze momenteel wat minder blij overigens.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef AirwiN het volgende:
Absoluut! Den Haag =
Pauperwijk!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:01 schreef MSXUser het volgende:
[..]
In Ypenburg zijn ze momenteel wat minder blij overigens.
(verwarming is daar uitgevallen)
Geen ideequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:01 schreef Viper_74 het volgende:
Guess who's back
eminem?quote:
Zo maar even wat foto's schieten denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:01 schreef Godlike02 het volgende:
Ben ik even blij dat ik al thuis ben
Ik heb hier echt veel sneeuw
Ook cm 5?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo maar even wat foto's schieten denk ik
Geen 5 cm, drukte en warmte van de huizen maken 't snel smeltenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook cm 5?
Als het niet meer is!
Echt goed gesneeuwd ook vannacht nog
Hier in de rustige straatjes zeker nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen 5 cm, drukte en warmte van de huizen maken 't snel smelten
Da's ook tof..quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hier in de rustige straatjes zeker niet
Zoals mijn achtertuin![]()
Maar gisternacht was de hele stad wit
Je aanwezigheid ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:05 schreef Viper_74 het volgende:
Ik merk alweer dat mijn afwezigheid opgemerkt is
Wat voor lenzen ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's ook tof..
Nog even een bakkie en dan maar op pad met camera(canon eos350d)
Mag ik je aanraken?quote:
gewoon standaardlens nog (18-55). Heb de nodige centen niet om grotere/betere/duurderequote:
Die is zo goedquote:
quote:
Zat in 't pakket hequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is zo goed![]()
alleen heb ik er wel een 70-300mm lens bij
Same here .. en een flitsertjequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is zo goed![]()
alleen heb ik er wel een 70-300mm lens bij
Oh, dat moet ik ook nog hebbenquote:
Ik snap nu wel dat niemand je mist hier!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:14 schreef Viper_74 het volgende:
Als voorbeeldfunctie kan m'n imago niet geschaad worden door gezien te worden met jou samen
Alleen nog een portable harddrive erbij en ik ben helemaal klaar voor mn safari aankomende zomerquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wil zoveel, maar 't geld groeit me niet op de rug.. Eerst maar weer wat sparen
Doe maar niet, dan zien we straks scherpe foto's van je op fok!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
En ik zit al half jaar te bedenken of ik hem moet gaan kopen![]()
Yep, is ook een goede lens hoor, die standaard. Alleen voor mijn vakantie wou ik dus meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zat in 't pakket he.
Heb wel een 1gig ultra(2) kaartje erbij gekocht, 256MB van canon schiet je zo vol
Heb ik dus nog niet. Sinds afgelopen week wel een rugzak om alles mee te vervoerenquote:
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
En ik zit al half jaar te bedenken of ik hem moet gaan kopen![]()
Wat moet ik me daarbij voorstellen ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik heb er een imagetank bij.
Foto's van mezelf makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan zien we straks scherpe foto's van je op fok!
Portable HD die je geheugenkaart leegtrektquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen ?
Een portable hardeschijf met een kaartlezer eraan. Heel handig voor als je langer weg bentquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen ?
Ik haal hm uit mn broekzakquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:30 schreef Ynske het volgende:kan niet quoten dan hangt pc
@marc die vind ik juist zo onhandig he die rugzakken, schouder is veel makkelijker om ff snel je cam te pakken.
En ik werd nou juist helemaal gestoord van die schoudertasquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:30 schreef Ynske het volgende:kan niet quoten dan hangt pc
@marc die vind ik juist zo onhandig he die rugzakken, schouder is veel makkelijker om ff snel je cam te pakken.
je voorbindpenis?quote:
investering is het inderdaad waard, maar mensen verklaren me voor gek dat ik 'zo'n dure' camera heb gekocht toendertijd..quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef Ynske het volgende:
ah wat joh sjowhan, zoveel geld is t niet, en t is de investering echt waard
* Ynske is helemaal verliefd op haar setje
Heb ik ook, goede combinatie hoor en SLR en een compactquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
investering is het inderdaad waard, maar mensen verklaren me voor gek dat ik 'zo'n dure' camera heb gekocht toendertijd..
Terwijl 't gewoon heeft wat ik wil, een compactcamera zou ik er alleen nog naast willen (ixus 20 ofzo) voor snelle schotjes en voor grote feesten. Met een SLR kom je daar niet de zaal binnen
quote:
Ik zit nog te wachten op iets...quote:
Hmm, tamronlens valt qua prijs wel mee (denk ik?), 135 euro voor een 70-300mm lens.. Kom/Kwam een beetje in 't digitale fotocamera-wereldje binnenstappen, heb dus ook nog een hele hoop zelf te lerenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ik ook, goede combinatie hoor en SLR en een compactEn dat hoeft niet echt duur te zijn. Alleen zou ik als ik jou was wel eerst voor een goede lens gaan (kijk eens naar Tamron)
Heb ook vaak mijn compact bij me als ik gewoon even weg ga. Vandaag dus ook![]()
lekker laten lullenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
investering is het inderdaad waard, maar mensen verklaren me voor gek dat ik 'zo'n dure' camera heb gekocht toendertijd..
Terwijl 't gewoon heeft wat ik wil, een compactcamera zou ik er alleen nog naast willen (ixus 20 ofzo) voor snelle schotjes en voor grote feesten. Met een SLR kom je daar niet de zaal binnen
dezelfde lens Sigmaquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, tamronlens valt qua prijs wel mee (denk ik?), 135 euro voor een 70-300mm lens.. Kom/Kwam een beetje in 't digitale fotocamera-wereldje binnenstappen, heb dus ook nog een hele hoop zelf te leren
Kan je lang wachtenquote:
Laatste keer dat ik keek was de 70-300/eur135 eigenlijk voor analoge camera's. Meer details daarover in FOTquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, tamronlens valt qua prijs wel mee (denk ik?), 135 euro voor een 70-300mm lens..
Geen oudjaarssex ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan je lang wachten
Geen tijd meer voor
Schrijf maar op je to do lijst voor volgend jaar dan!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan je lang wachten
Geen tijd meer voor
Gaat 'ie lekker frustie?quote:
Beetje stoken, altijd leukquote:
Die schijnen ook goed te zijn jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dezelfde lens Sigma
rond de 169 euro
en ben er dik tevreden mee
Dat zeker, wanneer zien jij en Ynske elkaar weer bijvoorbeeld?quote:
Zojuist nog, in US-SCquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeker, wanneer zien jij en Ynske elkaar weer bijvoorbeeld?![]()
Misschien krijg je eind 2006 dan nog wel antwoordquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:49 schreef AirwiN het volgende:
Schrijf maar op je to do lijst voor volgend jaar dan!![]()
Wie heeft het hier nu weer over sexquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
US-SC is uitermate geschikt voor inteelt sex
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:53 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien krijg je eind 2006 dan nog wel antwoord
Noem eens drie users van daar met wie jij wel inteelt sex zou willen dan...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
US-SC is uitermate geschikt voor inteelt sex
Ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Wie heeft het hier nu weer over sex![]()
Ik post er niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem eens drie users van daar met wie jij wel inteelt sex zou willen dan...
schrijf dat iets minder maar onder je schoenen het verschil tussen de canon en de sgma is toch wel behoorlijk meer dan ietsquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die schijnen ook goed te zijn ja
@Sjowhan, gewoon kijken. Het beste kan je een originele Canon lens kopen die zijn meestal net iets sneller. Als je net iets minder wil uitgeven zijn sigma en tamron ook heel erg goed hoor
En met wie van de US-SC heb je al sex gehad dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik post er niet meer![]()
Zegt dat genoeg?
Met wie nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En met wie van de US-SC heb je al sex gehad dan?![]()
Ah moet het echtquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:00 schreef webspider het volgende:
13:00 .. tijd om mn bed eens uit te komen
Zo'n antwoord duidt over het algemeen op allemaal niet...quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n antwoord duidt over het algemeen op allemaal niet...
Vuurwerk halenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah moet het echt![]()
Ik lig nog lekker
Is beter. Ik bedoel... Sex met Sararaats.... Brrrrrr....quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n antwoord duidt over het algemeen op allemaal niet...
Is dat die met die ontplofte mol als huisdier?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is beter. Ik bedoel... Sex met Sararaats.... Brrrrrr....![]()
Orienteren doe ik sowieso wel voordat ik wat aanschaf (> 150 euro vooral). Userreviews/professionele reviews helpen mij daarbijquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die schijnen ook goed te zijn ja
@Sjowhan, gewoon kijken. Het beste kan je een originele Canon lens kopen die zijn meestal net iets sneller. Als je net iets minder wil uitgeven zijn sigma en tamron ook heel erg goed hoor
't Kan ook niet meer interessant genoeg zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik post er niet meer![]()
Zegt dat genoeg?
Bij MissMSX (nog) niet, maar verder heb ik er behoorlijk wat ervaring mee.quote:
Dank uquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ff tussendoor: ik vind je nieuwe ava geweldig!
Is het het ooit geweestquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Kan ook niet meer interessant genoeg zijn
lush![]()
Ik al jaren niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja zonde, ik zou wat sier kopen als ik 't geld had, laat ik 't daar maar op houden
Understatement of the year!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Kan ook niet meer interessant genoeg zijn
lush![]()
en bedankt.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is beter. Ik bedoel... Sex met Sararaats.... Brrrrrr....![]()
Misschien beschikt zij wel over de vaardigheden om 'er een kurkentrekker van te maken'. Een foto is niet representatief voor de kwaliteit natuurlijk!quote:
je moet 'm wel omhoog krijgen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien beschikt zij wel over de vaardigheden om 'er een kurkentrekker van te maken'. Een foto is niet representatief voor de kwaliteit natuurlijk!![]()
Er!! Niet doen! Ik ben net aan het eten...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien beschikt zij wel over de vaardigheden om 'er een kurkentrekker van te maken'. Een foto is niet representatief voor de kwaliteit natuurlijk!![]()
Eetse!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er!! Niet doen! Ik ben net aan het eten...
Ook die levert bij mij geen erectie opquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef Godlike02 het volgende:
Ik dacht dat we het over mijn ava gingen hebben![]()
Er zit geeneens een lekker wijf in...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef Godlike02 het volgende:
Ik dacht dat we het over mijn ava gingen hebben![]()
Wel T Montanaquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zit geeneens een lekker wijf in...![]()
Toen kwam ik net mn bed uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Mokster het volgende:
Zo! Thuis!
Ligt een beetje aan de lensquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
schrijf dat iets minder maar onder je schoenen het verschil tussen de canon en de sgma is toch wel behoorlijk meer dan iets
Ik zeg af en toe nog ff gedag en dat was het weer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
weet ik 't, zit al hele tijd er niet meer
Waarom staat hij dan niet op deze site?quote:
Wat een pauper sitequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan niet op deze site?
Deze dan?quote:
Nou... vooruit dan: Godt, je bent geweeeeeeldig!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En mijn ava ook nog zelf gemaakt![]()
we hadden het over de 70-300 lens van Canon en Sigmaquote:
Dank je voor de bevestigingquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou... vooruit dan: Godt, je bent geweeeeeeldig!![]()
ja, maar er zijn ook weer verschillende canon lenzen. Die met USM zijn een stuk sneller dan de 'standaard'lenzen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
we hadden het over de 70-300 lens van Canon en Sigma
Nu heb ik natuurlijk ook een wapen... Maar met deze dames hoef ik toch liever niet geassocieerd te worden geloof ik...quote:
Maak er een avatar mee!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nu heb ik natuurlijk ook een wapen...
klopt en duurderquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, maar er zijn ook weer verschillende canon lenzen. Die met USM zijn een stuk sneller dan de 'standaard'lenzen.
maak muuk blijquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
Iemand nog tips van welke films ik nog meer aan ava kan bouwen![]()
De heroïne-spuit scenes uit Requiem for a dream!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
Iemand nog tips van welke films ik nog meer aan ava kan bouwen![]()
Helaas wel jaquote:
Die film heb ik ergens liggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De heroïne-spuit scenes uit Requiem for a dream!
zorg dan meteen voor een goed statiefquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas wel ja
Kwam net die 1200 mm lens weer tegen. Die wil ik echt hebben. Al kan je er ook 4 goede auto's voor kopen
Of de podiumact van de twee dames tegen het einde van de film...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De heroïne-spuit scenes uit Requiem for a dream!
Omdat ze lekker zijnquote:
Naturalquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef Mokster het volgende:
Pulp Fiction
Natural Born Killers
Trainspotting
Lock Stock and two Smoking Barrels
Of die briljante scene uit Indiana Jones waar die Arabier een indrukwekkende solo geeft met z'n zwaard en vervolgens wordt neergeknald met een enkel schot!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die film heb ik ergens liggen
ik zal vanavond ff zoeken!
En de scene van Pulp fiction waar er op ze geschoten is en alle koogels mis zijn
Dan wel van de Director's Cut anders zie je niks...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of de podiumact van de twee dames tegen het einde van de film...
Uh ja, kan allemaal geen kwaad. Maar als die lens te betalen is kan de rest ook met gemak natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
zorg dan meteen voor een goed statief
enneh een paar sterke armen
en een afstandsbediening
Die is idd erg goedquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of die briljante scene uit Indiana Jones waar die Arabier een indrukwekkende solo geeft met z'n zwaard en vervolgens wordt neergeknald met een enkel schot!
Ik zei dat het kon!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had ook moeten weten dat Godt altijd gelijk heeft!
We maken allemaal ruimte voor Godt z'n one-hour-of-fame voor z'n mooie ava!quote:
Ik ga naar huis, duh. Mijn (nou ja, die van de baas financieel gezien) nieuwe laptop eens vol met illegale spullen zetten. Met 2g aan ram kan ik ook wat fatsoenlijks draaienquote:
Eventjes nog, over een kwartiertje mag ik ook naar huis!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:28 schreef Mokster het volgende:
Ah! Daar zijn jullie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |