Krijgen we dan ook foto's te zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:32 schreef Subhuman het volgende:
Beste mensen... Lynx en ik hebben een aankondiging te doen. Binnenkort zijn wij met nog wat anderen te beluisteren bij Fok Radio!Vooral niet afstemmen dan dus!
We gaan er een gezellige avond van maken met bier, bitterballen, kroketten en pizza's! Stay tuned (of niet).
Wat snap je niet aan het woord Fok Radio?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook foto's te zien![]()
alles beter als iemand die brakke webcam screen shots maaktquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord Fok Radio?
Er zal vast wel iemand een digitale camera bij zich hebben.
Ik kan niet naar buiten, wel jammer ... het kriebelt wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:37 schreef Esto het volgende:
Hmmm, net lekker een sneeuwwandeling gemaakt
Geloof niet dat de foto's veel soeps geworden zijn, maar die bekijk ik straks wel. Eerst een warme douche!
Wrom kan je niet naar buitenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:38 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik kan niet naar buiten, wel jammer ... het kriebelt wel.
aha. Been there done that (en er zwerven foute foto's rond van dude die ik gemaakt heb bij de radioquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:32 schreef Subhuman het volgende:
Beste mensen... Lynx en ik hebben een aankondiging te doen. Binnenkort zijn wij met nog wat anderen te beluisteren bij Fok Radio!Vooral niet afstemmen dan dus!
We gaan er een gezellige avond van maken met bier, bitterballen, kroketten en pizza's! Stay tuned (of niet).
Er loopt hier een kleine door het huis, die niet alleen gelaten mag worden. Had anders graag gewild!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:40 schreef Esto het volgende:
[..]
Wrom kan je niet naar buiten
Jas aan, camera mee en goooo
We hebben een datum voorgesteld, maar die is nog niet bevestigd. Het wordt in elk geval een gezellig zooitje want er gaan nog een stuk of wat mensen mee!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
aha. Been there done that (en er zwerven foute foto's rond van dude die ik gemaakt heb bij de radio)
Ik zal wel weer ff luisteren voor een keer, tis lang geleden tenslotte
wanneer? Of hoor je dat nog?
Oké dan!! Maar kleintjes zijn ook leuk!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Er loopt hier een kleine door het huis, die niet alleen gelaten mag worden. Had anders graag gewild!!!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:38 schreef Subhuman het volgende:
Ik zal natuurlijk de gelegenheid aangrijpen om schaamteloos onze fotowedstrijden en ons forum te promoten.
Ja, maar somsssssssssssssssquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:45 schreef Esto het volgende:
[..]
Oké dan!! Maar kleintjes zijn ook leuk!
Hahaha, ja ik las het. Mij te koud hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:54 schreef blackbully het volgende:
we hebben een leuk foto plan met de sneeuw intresse?
![]()
Goed zo, ff bellen ..afspreken en klaar is Marjoquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik las het. Mij te koud hoor.
Wel een leuk idee trouwens. Ik opperde het laatst nog tegen iemand...
Jij gaat natuurlijk een camera meenemen om vervolgens hier allemaal leuke foto's te laten zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord Fok Radio?
Er zal vast wel iemand een digitale camera bij zich hebben.
Oh dat! Ja dat was ik wel van plan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk een camera meenemen om vervolgens hier allemaal leuke foto's te laten zienDat bedoelde ik eigenlijk te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |