Alles boven de rivier is ruckquote:Op donderdag 29 december 2005 22:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Dan zou ik maar niet de rivier over gaan. Als je Dordrecht al een strontstad vindt.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:01 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Alles bovenbeneden de rivier is ruk
Wat doe je ?quote:
Een brabanderquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef Allan24 het volgende:
Wordt dit een boven-/benedensloters issue?
*Brabant meldt zich*![]()
Ik wou ,t bijna zeggen.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef MaVeJuH het volgende:
Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het word..
Inderdaad, heb daar ooit een date gehad, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef MaVeJuH het volgende:
Renzor woont er ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:37 schreef BrauN het volgende:
Yvonne woont in Dordrecht.
En mijn oom en tante ook.
En héél veel allochtonen ook.
Nee, Dordrecht is niet mijn ding.
Ach, zelfs de stadswachten daar snappen niets van het parkeerbeleid.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:21 schreef Conflict het volgende:
Ik ga altijd wiet halen in Dordrecht en stap nooit in de poep, wel jammer dat je overal stiekum moet parkeren als je geen vergunning hebt!
maar eenmaal erin heb je het altijd naar je zinquote:Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het word
Zwijndrechtse brug...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef OMG het volgende:
Hoe noemen jullie de brug tussen Dordt en Zwijndrecht?
Nee man. Wat 2Drix zeiquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:27 schreef TheSorrow het volgende:
Dordtse brug
Soort zoekt soort zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef Anonymouscoward het volgende:
Ik was er weer eens een dagje met Kerst, maar WAT een hondestront ligt daar in de stad zeg! Niet normaal meer. Gatverdamme. O-ver-al. En er nog ingestapt ook... AAAARGH![]()
![]()
Zit je er eenmaal in, heb je het naar je zin..quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef MaVeJuH het volgende:
En ik ook!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:37 schreef BrauN het volgende:
Yvonne woont in Dordrecht.
En mijn oom en tante ook.
En héél veel allochtonen ook.
Nee, Dordrecht is niet mijn ding.
[slijmmode]quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:14 schreef Brechtje het volgende:
Ik woon in Dordrecht.
Het is lief hier!
FC Dordrecht, dat is echt een club waar het "no one likes us" op van toepassing is. Zelfs niet geliefd in je eigen stad.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:25 schreef PLAE@ het volgende:
Komt ook door Dordrecht '90 en wat boeken die ik gelezen heb
Volgens mij heet de brug officieel: 'Stadsbrug' ofzo, maar ik zeg altijd Zwijndrechtse Brug.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:32 schreef IbeBen het volgende:
Ik woon ook in Dordt![]()
Nooit begrepen dat iemand daar voor zn lol naar toe zou komen![]()
En ja, dat ding heet Zwijndrechtse brug![]()
Papendrechtquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:27 schreef TheSorrow het volgende:
Dordtse brugEn vanaf Paap de Papendrechste brug...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:07 schreef DRD het volgende:
Dordt is geen Brabant en geen Rotterdam. Als je er niks te zoeken hebt, kom je er je hele leven niet. En dat maakt het zo heerlijk om er vandaan te komen.
Dat blijkt, worDTquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:11 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt hoe gekker ik wordt.![]()
Godzijdank niet zegquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:07 schreef DRD het volgende:
Dordt is geen Brabant en geen Rotterdam.
En dan vergeet je nog dat Dordt tot twee keer toe uitgeroepen is tot "Marktstad van het Jaar"quote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef moemoe het volgende:
Ik ben in Dordrecht geboren en woon er nog steeds. Vroeger vond ik het een vreselijke stad, ik vond dat het centrum niet veel voorstelde en dat er weinig te doen was. Tegenwoordig ben ik er trots op, in 2003 was Dordrecht de evenementenstad van het jaar. En in 2005 is Dordrecht op de derde plaats geëindigd. Dordt is tevens de oudste stad van Holland.
En de grootste boekenmarkt als ik me niet vergis...quote:Op maandag 2 januari 2006 21:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog dat Dordt tot twee keer toe uitgeroepen is tot "Marktstad van het Jaar"
Tja, Dordrecht, ik heb er wel wat mee![]()
Op de binnestad na danquote:
Geckste, ik las bestequote:Op maandag 2 januari 2006 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weet ik, heb er vakantiewerk gedaan, plantsoenendienst
Kutquote:Op maandag 2 januari 2006 21:53 schreef BIGGI het volgende:
Mijn Dordrecht, wat doe je?!?
[afbeelding]
Topper van het jaar
Jup! Ashilah vind ik een betere tent trouwensquote:Op maandag 2 januari 2006 21:54 schreef TheSorrow het volgende:
Aight woon je in de Joy straat?![]()
(wijnstraat
)
Vetquote:Op maandag 2 januari 2006 21:53 schreef BIGGI het volgende:
[afbeelding]
Topper van het jaar
Ik heb 't nog niet eens bezocht.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:53 schreef BIGGI het volgende:
[afbeelding]
Topper van het jaar
Gaan we nu een zwijndrecht-topic openen? Volgens mij komen er best nog wat Fok!kers vandaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:53 schreef TheSorrow het volgende:
renz0r woont in Zwijndrecht, ik ook
Yep.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar nog een Stadspoldernaar?
Samen schaatsenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
Gratis kaartje hebben?
Ik durf namelijk toch niet
Die vind ik juist niet zo...quote:Op maandag 2 januari 2006 21:57 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Jup! Ashilah vind ik een betere tent trouwens
Wat valt er te juichen?quote:
Mij ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:51 schreef OMG het volgende:
Ja, het ontgaat mij nu ook even.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:02 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik woon in het centrum van Dordrecht en het bevalt me wel![]()
historische binnenstad![]()
Heeft elke stad niet een historie..quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:02 schreef gitaarsnaar het volgende:
ik woon in het centrum van Dordrecht en het bevalt me wel![]()
historische binnenstad![]()
Zwijndrecht doorzwervenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:58 schreef Mar10Segovia het volgende:
En waar is iedereen uit z'n dak gegaan met jaarwisseling?
Ikzelf was in Bibelot en Dolhuys.
Thuisquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:58 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nee, was een nutteloze opmerkingquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ja, waarom zou je hard gaan lopen met oud en nieuw?
Er lopen inderdaad veel negers jaquote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef Anonymouscoward het volgende:
Ik was er weer eens een dagje met Kerst, maar WAT een hondestront ligt daar in de stad zeg! Niet normaal meer. Gatverdamme. O-ver-al. En er nog ingestapt ook... AAAARGH![]()
![]()
Dat is om de Belgen buiten te houden. Zolang ze denken dat het daar beter is dan hier in Holland komen ze niet. En wat zien ze van Holland? Juist ...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:23 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Er lopen inderdaad veel negers ja![]()
Waren er in Dolhuys wel mensen aanwezig?quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:58 schreef Mar10Segovia het volgende:
ghahahahaquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:17 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ga zondag weer naar Dordt. Vriendin woont er
.
Crooswijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:15 schreef Chav het volgende:
Crooswijk de Gekste !
Oudelandshoek de 2e Gekste !
Nou ja.. ik zal weinig van Dordt zien omdat we toch de meeste tijd bij haar binnen zijn hoorquote:
Nee klopt, ben geboren en getogen in Rotterdamquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:05 schreef DieEneMetDatHoofd het volgende:
[..]
CrooswijkDat ligt niet in Dordt
Ahhh, braaf naast elkaar op bed naar een filmpje staren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:07 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nou ja.. ik zal weinig van Dordt zien omdat we toch de meeste tijd bij haar binnen zijn hoor. Op haar slaapkamer!
![]()
![]()
.
Zoiets ja...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:11 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ahhh, braaf naast elkaar op bed naar een filmpje staren.
Baloe Beer... Echt waar, ik verzin het niet!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:50 schreef Sport_Life het volgende:
Vandaag nog geweest, stad vond ik niet zoveel aan eigenlijk vond het een super mooie stad... Wel chill die banken bij de berenkroeg of weet ik veel hoe die kroeg heet
.
![]()
Haha, nou je kan zeggen wat je wilt, maar die banken zijn echt vet relax!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:40 schreef nweenink het volgende:
[..]
Baloe Beer... Echt waar, ik verzin het niet!![]()
Maar inderdaad, hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt!![]()
owja, met het liftje omhoogquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:05 schreef koning_leeuw het volgende:
Ben vandaag nog de binnenstad in geweest en met mijn ex wezen poolen in friends. Was wel lache
Als ik langzaam loop of kruip ben ik in 1 minuut in het Dolhuys, als ik hard ga lopen red ik het denk ik in een seconde of 20...quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Thuis![]()
Als ik hard loop ben ik in 1 minuut in het Dolhuys.
Ik denk dat ik het ook wel sneller red, als ik echt ga rennen, moet 30 a 40 sec te doen zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:06 schreef SevenWonders het volgende:
Als ik langzaam loop of kruip ben ik in 1 minuut in het Dolhuys, als ik hard ga lopen red ik het denk ik in een seconde of 20...
Zo absoluut zeg!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:40 schreef Boombastic het volgende:
Geef mij maar schiedam![]()
Alhoewel Theo Maassen was wel goed in Dordrecht![]()
Klopt, klopt, maar wel gezellig. Lekker gewerkt. Volgende week weer werkenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:Dordrecht!!
Bibelot
Afgelopen vrijdag gewerkt en het was druuuuuuk....he Handschoen?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef 2Drix het volgende:
Zwijndrechtse brug...
De Beatbusters hadden van mij ook nog wel even door mogen spelenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yep was leuk tot de Beatbusters klaar waren. Toen kwamen er WEER gare DJ's met hun bagger Drum 'N Bass.![]()
![]()
Geen dance in BIbelot please
Dus toen ben ik maar wat glazen gaan halen en heb nog een uurtje bar gedraaid. Daarna bier gedronken in Bubbels.
* Morpheus2002 ziet dat gekke_sandra in de DnB-Addicts Crew zit
Exactlywhat he saidquote:Op maandag 9 januari 2006 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen idee. Toen was ik nog in Cafe de Reiziger...was pas om 22:00 uur in Bibelot.
Nijmegen is de oudste stad van nederland hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef moemoe het volgende:
Ik ben in Dordrecht geboren en woon er nog steeds. Vroeger vond ik het een vreselijke stad, ik vond dat het centrum niet veel voorstelde en dat er weinig te doen was. Tegenwoordig ben ik er trots op, in 2003 was Dordrecht de evenementenstad van het jaar. En in 2005 is Dordrecht op de derde plaats geëindigd. Dordt is tevens de oudste stad van Holland.
Op koopavonden en 's nachts voel ik me vaak onveilig, maar als ik in een andere stad ben raad ik mensen toch wel aan naar Dordrecht te komen. Je kunt er ook zo leuk winkelen.
Dordrecht, ik heb er een haat-liefdeverhouding mee.![]()
![]()
En trouwens ts... Hondenpoep? Ik heb er vrijwel nooit last van hier.![]()
Nederland ja...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nijmegen is de oudste stad van nederland hoor
Ikke ookquote:
Stadsbrug eigenlijkquote:En ja, dat ding heet Zwijndrechtse brug![]()
Echt zo bijdehand die Nijmegenaren!!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:25 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nederland ja...
Holland daarentegen
Is dat de officiële naam van dat ding? Zo ja, mooi, dan is dat mysterie ook weer opgelost. Voor mij danquote:
Staat wel zo op de kaart.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:29 schreef OMG het volgende:
[..]
Is dat de officiële naam van dat ding? Zo ja, mooi, dan is dat mysterie ook weer opgelost. Voor mij dan.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:24 schreef renz0r het volgende:
Dordt is zeker een strontstad, vooral met uitgaan, je hebt er helemaal niks
twee cafeetjes ofzo
Laten we bibelot dan nog noemen, kom ik dan geregeld. Net als lekker belangrijk en bruintje beer.quote:
aaah, dan ken je ook Jonathan en Karolien, twee vrienden van mijquote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yep was leuk tot de Beatbusters klaar waren. Toen kwamen er WEER gare DJ's met hun bagger Drum 'N Bass.![]()
![]()
Geen dance in BIbelot please
Dus toen ben ik maar wat glazen gaan halen en heb nog een uurtje bar gedraaid. Daarna bier gedronken in Bubbels.
* Morpheus2002 ziet dat gekke_sandra in de DnB-Addicts Crew zit
Ik ken Jonathan & Karolien ja...vaak zat mee samengewerktquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:17 schreef renz0r het volgende:
[..]
aaah, dan ken je ook Jonathan en Karolien, twee vrienden van mij
hmmz....Heb jij (ik meen) krulletjeshaar of iig bijna krullen en dat tot ongeveer je nek/ schouders?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ken Jonathan & Karolien ja...vaak zat mee samengewerkt
Zaterdag 80's Party
euh dat is kevin, een vriend van mij. die werkt niet in bibelot dudequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef renz0r het volgende:
Wie is die knaap dan? Die werkt dacht ik bij de FRS in Zwijndrecht
Mja, als die ook in de free record shop werkt dan is het hem, ken hem vaag.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:09 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
euh dat is kevin, een vriend van mij. die werkt niet in bibelot dude
Daarom staat er ook Holland.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nijmegen is de oudste stad van nederland hoor
lijkt me stug. hoeveel had je op? misschien leek het zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef renz0r het volgende:
Mja, als die ook in de free record shop werkt dan is het hem, ken hem vaag.
Toenk laatst in de bibelot was stond die achter de bar dacht ik.
niet dat ik weet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, Kevin, die werkt ook in de keuken van Woon-zorg centrum de Merwelanden toch?
dat snap ik echt niet hoor.. als je 22 bent. heb je geen rijbewijs of welwillende vrienden die ergens anders uit willen? ik moet er echt niet aan denken om er wekelijks op de (veel te lege) dansvloer te staan..quote:
Dordrecht is de oudste stad van Holland en Nijmegen van Nederland. Er is alleen weinig ouds te zien in Nijmegen en in Dordrecht welquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:02 schreef trith het volgende:
/offtopic
erg sneu ja... en ze zijn nog geen eens (provincie)hoofdstad haha![]()
(nee kom niet uit arnep)
/offtopicquote:Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Echt zo bijdehand die Nijmegenaren!!
Die gasten denken echt dat ze alles zijn met hun oudste stad van Nederland...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |