Alles boven de rivier is ruckquote:Op donderdag 29 december 2005 22:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Dan zou ik maar niet de rivier over gaan. Als je Dordrecht al een strontstad vindt.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:01 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Alles bovenbeneden de rivier is ruk
Wat doe je ?quote:
Een brabanderquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef Allan24 het volgende:
Wordt dit een boven-/benedensloters issue?
*Brabant meldt zich*![]()
Ik wou ,t bijna zeggen.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef MaVeJuH het volgende:
Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het word..
Inderdaad, heb daar ooit een date gehad, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef MaVeJuH het volgende:
Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het word..
Renzor woont er ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:37 schreef BrauN het volgende:
Yvonne woont in Dordrecht.
En mijn oom en tante ook.
En héél veel allochtonen ook.
Nee, Dordrecht is niet mijn ding.
Ach, zelfs de stadswachten daar snappen niets van het parkeerbeleid.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:21 schreef Conflict het volgende:
Ik ga altijd wiet halen in Dordrecht en stap nooit in de poep, wel jammer dat je overal stiekum moet parkeren als je geen vergunning hebt!
maar eenmaal erin heb je het altijd naar je zinquote:Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het word
Zwijndrechtse brug...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef OMG het volgende:
Hoe noemen jullie de brug tussen Dordt en Zwijndrecht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |