Alles boven de rivier is ruckquote:Op donderdag 29 december 2005 22:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Dan zou ik maar niet de rivier over gaan. Als je Dordrecht al een strontstad vindt.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:01 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Alles bovenbeneden de rivier is ruk
Wat doe je ?quote:
Een brabanderquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:25 schreef Allan24 het volgende:
Wordt dit een boven-/benedensloters issue?
*Brabant meldt zich*![]()
Ik wou ,t bijna zeggen.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef MaVeJuH het volgende:
Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het word..
Inderdaad, heb daar ooit een date gehad, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef MaVeJuH het volgende:
Renzor woont er ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:37 schreef BrauN het volgende:
Yvonne woont in Dordrecht.
En mijn oom en tante ook.
En héél veel allochtonen ook.
Nee, Dordrecht is niet mijn ding.
Ach, zelfs de stadswachten daar snappen niets van het parkeerbeleid.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:21 schreef Conflict het volgende:
Ik ga altijd wiet halen in Dordrecht en stap nooit in de poep, wel jammer dat je overal stiekum moet parkeren als je geen vergunning hebt!
maar eenmaal erin heb je het altijd naar je zinquote:Hoe dichter bij Dordt hoe rotter het word
Zwijndrechtse brug...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef OMG het volgende:
Hoe noemen jullie de brug tussen Dordt en Zwijndrecht?
Nee man. Wat 2Drix zeiquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:27 schreef TheSorrow het volgende:
Dordtse brug
Soort zoekt soort zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef Anonymouscoward het volgende:
Ik was er weer eens een dagje met Kerst, maar WAT een hondestront ligt daar in de stad zeg! Niet normaal meer. Gatverdamme. O-ver-al. En er nog ingestapt ook... AAAARGH![]()
![]()
Zit je er eenmaal in, heb je het naar je zin..quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef MaVeJuH het volgende:
En ik ook!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:37 schreef BrauN het volgende:
Yvonne woont in Dordrecht.
En mijn oom en tante ook.
En héél veel allochtonen ook.
Nee, Dordrecht is niet mijn ding.
[slijmmode]quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:14 schreef Brechtje het volgende:
Ik woon in Dordrecht.
Het is lief hier!
FC Dordrecht, dat is echt een club waar het "no one likes us" op van toepassing is. Zelfs niet geliefd in je eigen stad.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:25 schreef PLAE@ het volgende:
Komt ook door Dordrecht '90 en wat boeken die ik gelezen heb
Volgens mij heet de brug officieel: 'Stadsbrug' ofzo, maar ik zeg altijd Zwijndrechtse Brug.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:32 schreef IbeBen het volgende:
Ik woon ook in Dordt![]()
Nooit begrepen dat iemand daar voor zn lol naar toe zou komen![]()
En ja, dat ding heet Zwijndrechtse brug![]()
Papendrechtquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:27 schreef TheSorrow het volgende:
Dordtse brugEn vanaf Paap de Papendrechste brug...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:07 schreef DRD het volgende:
Dordt is geen Brabant en geen Rotterdam. Als je er niks te zoeken hebt, kom je er je hele leven niet. En dat maakt het zo heerlijk om er vandaan te komen.
Dat blijkt, worDTquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:11 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt hoe gekker ik wordt.![]()
Godzijdank niet zegquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:07 schreef DRD het volgende:
Dordt is geen Brabant en geen Rotterdam.
En dan vergeet je nog dat Dordt tot twee keer toe uitgeroepen is tot "Marktstad van het Jaar"quote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef moemoe het volgende:
Ik ben in Dordrecht geboren en woon er nog steeds. Vroeger vond ik het een vreselijke stad, ik vond dat het centrum niet veel voorstelde en dat er weinig te doen was. Tegenwoordig ben ik er trots op, in 2003 was Dordrecht de evenementenstad van het jaar. En in 2005 is Dordrecht op de derde plaats geëindigd. Dordt is tevens de oudste stad van Holland.
En de grootste boekenmarkt als ik me niet vergis...quote:Op maandag 2 januari 2006 21:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog dat Dordt tot twee keer toe uitgeroepen is tot "Marktstad van het Jaar"
Tja, Dordrecht, ik heb er wel wat mee![]()
Op de binnestad na danquote:
Geckste, ik las bestequote:Op maandag 2 januari 2006 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weet ik, heb er vakantiewerk gedaan, plantsoenendienst
Kutquote:Op maandag 2 januari 2006 21:53 schreef BIGGI het volgende:
Mijn Dordrecht, wat doe je?!?
[afbeelding]
Topper van het jaar
Jup! Ashilah vind ik een betere tent trouwensquote:Op maandag 2 januari 2006 21:54 schreef TheSorrow het volgende:
Aight woon je in de Joy straat?![]()
(wijnstraat
)
Vetquote:Op maandag 2 januari 2006 21:53 schreef BIGGI het volgende:
[afbeelding]
Topper van het jaar
Ik heb 't nog niet eens bezocht.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:53 schreef BIGGI het volgende:
[afbeelding]
Topper van het jaar
Gaan we nu een zwijndrecht-topic openen? Volgens mij komen er best nog wat Fok!kers vandaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:53 schreef TheSorrow het volgende:
renz0r woont in Zwijndrecht, ik ook
Yep.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar nog een Stadspoldernaar?
Samen schaatsenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
Gratis kaartje hebben?
Ik durf namelijk toch niet
Die vind ik juist niet zo...quote:Op maandag 2 januari 2006 21:57 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Jup! Ashilah vind ik een betere tent trouwens
Wat valt er te juichen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |