Toch hoop ik dat ze bij volgende afleveringen iets nieuws gaan doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk 4 afleveringen wel wat weinig.
misschien moet hij er Robbert van den Broeke's Magic Show van maken. De nieuwe Hans Kazanquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef Bboy het volgende:
Ik zat laatst te denken dat ik nou erg benieuwd ben of er een vervolg komt op Robberts programma en wat hij daarin gaat doen?? Iemand nog leuke ideeen.
wat we dan ook weer kunnen ontkrachtenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef Bboy het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat ze bij volgende afleveringen iets nieuws gaan doen.
Door een foto van een alien in een doos te maken en die doos dan door midden te zagenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien moet hij er Robbert van den Broeke's Magic Show van maken. De nieuwe Hans Kazan
Apart dat je nog wel aanhanger van Robbert bent.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:47 schreef pikki het volgende:
[..]
Luister eens.
Ik hou mij niet op met de grootste fraudeurs en nep-goochelaars zoals Randi .
ja, foto van de voeten van de alien in de éne kant en z'n hoofd in de anderequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:02 schreef Bboy het volgende:
[..]
Door een foto van een alien in een doos te maken en die doos dan door midden te zagen![]()
En daarna graancirkels laten verdwijnenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, foto van de voeten van de alien in de éne kant en z'n hoofd in de andere
Bboy,quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:35 schreef Bboy het volgende:
Yo Pikki,
Ik heb al een paar dagen je posts aan het doorlezen en ik vind het eigenlijk erg oppervlakkig wat je zegt. Er is zelfs iemand geweest die je serieuze vragen stelt en in plaats van je ze beantwoorden maak je je er vanaf door te zeggen dat je niet overal antwoord op hoeft te geven.
Tevens zeg je dat je in verbinding staat met het hoger, dat je bedient bent met de hogere kennis en meesters ed. Dat Mozart en Einstein dat ook hadden en zo. Ook heb ik al het argument voorbij zien komen dat als je niet in verbinding staat met het hogere dat je het dan toch niet weet.
Al degene die er niet in geloven en daar argumenten aanleveren, maak je af als leugenaars, oplichters en slechte persoonlijkheden.
Ik vind het best dat je spiritueel bezig bent, sterker nog, ga daar mee door. Maar impliceer niet dat je boven de rest staat. Buitendat kan ik me niet voorstellen dat je parapsychologie als bron aanhaalt, want die gaat ervanuit dat geesten en hogere en lagere emoties helemaal niet bestaan.
Daarnaast zijn er ook nog mensen die wel in Robbert geloven en daar kritische vragen overstellen. Of te wel ze willen een goede gefundeerde mening vormen. En dan kan deze persoon ook tot de conclusie koment dat hij/zij het niet gelooft.
En ik beschuldig je van hokjes denken
En degenen die deze test ontworpen hebben , daar is van bewezen dat zij zelf de maatstaf steeds verleggen waaraan beantwoordt dient te worden , ik heb er heeele verhalen over gelezen, en ....het zijn fraudeurs !quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:04 schreef Monocultuur het volgende:
tot nu toe zijn alle kandidaten, voor de 1 miljoen dollar prijs voor wie kan bewijzen dat ie paranormaal is, door de mand gevallen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/James_Randi
paranormaal bestaat dus gewoon tot op heden niet. misschien in de toekomst maar tot nu toe zijn het alleen maar zakkenvullers.
Ik ben wel benieuwd naar dat bewijsquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef pikki het volgende:
[..]
En degenen die deze test ontworpen hebben , daar is van bewezen dzt zij zelf de maatstaf steeds verleggen waaraan beantwoordt dient te worden , ik heb er heeele verhalen over gelezen, en ....het zijn fraudeurs !![]()
Je hebt nou al 3 reacties gegeven op hetzelfde bericht, dus het moet je op een of andere manier hoogzitten dat ik dit heb gezegd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:09 schreef pikki het volgende:
[..]
Bboy,
Je hoeft zelf niet paranormaal te zijn, om deze dingen over Robbert te begrijpen.
Daarom heeft hij ook zijn ERG duidelijk boek erover gepubliceerd.
Enne... ik maak helemaal niet degenen af die niet geloven ... ik heb hier letterlijk geschreven dat ik het zelf nobel vond van Robbert dat hij verkondigde dat iedereen vrij is het zelf te geloven of niet .
Dus jij verdraait bepaalde feiten die ik geschreven heb .
Het zit mij hélemaal niet hoog, ik hou gewoonweg van eerlijkheid en rechtvaardigheid.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef Bboy het volgende:
[..]
Je hebt nou al 3 reacties gegeven op hetzelfde bericht, dus het moet je op een of andere manier hoogzitten dat ik dit heb gezegd.
Ik hou ook van eerlijkheidquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:16 schreef pikki het volgende:
[..]
Het zit mij hélemaal niet hoog, ik hou gewoonweg van eerlijkheid en rechtvaardigheid.
Bewijs dat dan ook , en oordeel niet zoals velen hier doen ....quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hou ook van eerlijkheid
En daarom mag van mij het fenomeen Robbert van de Broeke kritisch onderzocht worden, en als het een charlatan is, dient hij ontmaskerd te worden.
Het is niet aan mij omdat te bewijzen. Daarvoor moet gewoon een wetenschappelijk experiment voor opgesteld worden, maar grote kans dat hij daar niet aan mee wil werken, wat overigens ook al verdacht is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef pikki het volgende:
[..]
Bewijs dat dan ook , en oordeel niet zoals velen hier doen ....
Nou heb ik persoonlijk wat positieve ervaringen met Robbert. Maar als er sluitend bewijs is dat Robbert de boel aan het flessen is, dan vind ik zeker dat dat aan de kaak gesteld moet worden. Ik vind echter het artikel van Rob Nanninga mager en niet sluitend.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hou ook van eerlijkheid
En daarom mag van mij het fenomeen Robbert van de Broeke kritisch onderzocht worden, en als het een charlatan is, dient hij ontmaskerd te worden.
Die spelfout is inderdaad geen bewijs, maar wel een opvallende constatering. Het is ook niet zo dat ik een hekel aan Robbert heb, in tegendeel, het is leuk dat hij zijn hoofd boven het maaiveld (hoe toepasselijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:21 schreef Bboy het volgende:
[..]
Nou heb ik persoonlijk wat positieve ervaringen met Robbert. Maar als er sluitend bewijs is dat Robbert de boel aan het flessen is, dan vind ik zeker dat dat aan de kaak gesteld moet worden. Ik vind echter het artikel van Rob Nanninga mager en niet sluitend.
Dan zitten we in ieder geval op dezelfde golflengte. Maak ik denk dat het nog wel even zal duren voordat Robbert zich laat onderwerpen aan wetenschappelijk onderzoeken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die spelfout is inderdaad geen bewijs, maar wel een opvallende constatering. Het is ook niet zo dat ik een hekel aan Robbert heb, in tegendeel, het is leuk dat hij zijn hoofd boven het maaiveld (hoe toepasselijk) durft uit te steken.
Maar als blijkt dat hij gewoon de boel aan het bedriegen is, moet dat aan de kaak worden gesteld. En daar moet hij ook tegen kunnen, wie A zegt moet ook B durven zeggen.
Zoals?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef pikki het volgende:
[..]
En degenen die deze test ontworpen hebben , daar is van bewezen dat zij zelf de maatstaf steeds verleggen waaraan beantwoordt dient te worden , ik heb er heeele verhalen over gelezen, en ....het zijn fraudeurs !![]()
http://www.rense.com/general50/james.htmquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:42 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Zoals?
Geef eens voorbeelden.
Ik kan wel voorbeelden geven van iemand die absoluut door de mand is gevallen en nu doet voorkomen alsof JREF hem wel heeft onderzocht.
http://forums.randi.org/showthread.php?t=41556
Nu jij.
Oh nee, je gaat dit weer af doen met een domme opmerking, of weer lopen ouwehoeren dat er voorbeelden zijn zonder ze te geven.
Hier zit je duchtig fout.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:35 schreef Bboy het volgende:
[..]
Dan zitten we in ieder geval op dezelfde golflengte. Maak ik denk dat het nog wel even zal duren voordat Robbert zich laat onderwerpen aan wetenschappelijk onderzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |