quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ben een meisje.
Kuifjina dan.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef Offy het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden met wat ze hebbenHeb ik zoveel moeite gedaan voor die statistieken, is het nog niet goed genoeg
quote:
PdeHoog.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik vind het fantastisch
![]()
Maar je moet het zo zien....er is nu een voortschrijdend inzicht in wat de mogelijkheden zijn en wat voor informatie gewenst isJe moet natuurlijk ook altijd eerst een definitiestudie schrijven voor je gaat ontwikkelen
Anders krijg je een hiaat tussen verwachte en gerealiseerde functionaliteit
Dusquote:
Zelfs met mijn punten had je het dus niet gehaald. Volgende keer beter...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:14 schreef k_man het volgende:
Laat maar, ik heb ergens een foutje gemaakt geloof ik. Ook niet de moeite waard om het verder uit te zoeken.![]()
Zoals ik al zei: je doet het zelf maarquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:22 schreef PdeHoog het volgende:Ik vind het fantastisch
![]()
Maar je moet het zo zien....er is nu een voortschrijdend inzicht in wat de mogelijkheden zijn en wat voor informatie gewenst isJe moet natuurlijk ook altijd eerst een definitiestudie schrijven voor je gaat ontwikkelen
Anders krijg je een hiaat tussen verwachte en gerealiseerde functionaliteit
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:24 schreef Offy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: je doet het zelf maar
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Ik ga trouwens morgen geen oliebollen eten bij pea
Dus ik kom Splinter ook niet vasthouden
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik heb hem al beloofd dat je langs zou komen om hem te knuffelen
Kom eens IRC-en aubquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik heb hem al beloofd dat je langs zou komen om hem te knuffelen
Jep, eerste keer. Als ie hier niet reageert zal ik hem wel een mailtje sturen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:37 schreef k_man het volgende:
Geen flauw idee wie of wat Topperrr is. Eerste keer dat ie meedoet?
Ik mail mijn onderwerpen straks.
aightquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:39 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jep, eerste keer. Als ie hier niet reageert zal ik hem wel een mailtje sturen.
quote:
http://irc.tweakers.netquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:48 schreef Offy het volgende:
[..]Ik heb geen mirc meer
Ben er al maanden niet meer geweest, misschien dat ik in het nieuwe jaar weer eens kom kletsen
Hmm hij heeft net te vroeg ingezonden, ik heb het hier niet op de computer staan. Het mailtje staat op m'n eigen computer in Enschede. Ik zal eens kijken of ik ergens een e-mailadres vandaan kan peuteren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:47 schreef Schanulleke het volgende:
Dat mailtje zal wel nodig zijn, zijn profiel verraadt dat hij niet een hele vaste bezoeker is. ( of dat hij alleen maar lurkt natuurlijk). Mijn onderwerpen zijn verzonden.
0 Keer eerste.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:00 schreef k_man het volgende:
Statistiekjes:
Er zijn t/m december 2005 in totaal 32 wedstrijden geweest. Daarvan heb ik 30 keer meegedaan.
Van die 30 keer heb ik:
- 5 keer 0 punten gehaald;
- 4 keer wel punten gehaald, maar zat ik niet bij de top 20;
- 8 keer een plaats behaald ergens tussen plaats 11 en 20;
- 13 keer binnen de top 10 gescoord.
Van die 13 keer in de top 10 was ik:
- 4 keer tweede;
- 1 keer vijfde;
- 1 keer zesde;
- 1 keer zevende;
- 2 keer achtste;
- 2 keer negende;
- 2 keer tiende.
Interessant hè?
Daar zijn de eerste beschuldigingen al! Ik zei het toch! Wie heeft mij overgehaald om te gaan stemmen!?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is allemaal een groot complot. En de regering weet ervan.
Offyquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Daar zijn de eerste beschuldigingen al! Ik zei het toch! Wie heeft mij overgehaald om te gaan stemmen!?
Heeft er eigenlijk iemand vaker dan 30 keer meegedaan?quote:
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef k_man het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand vaker dan 30 keer meegedaan?
En is er iemand vaker dan vier keer tweede geworden?
geen enkele keer derde. Maar ja, daar heeft Puckzzz een abo op. die is zo vaak derde... da's nog zieliger dan altijd tweedequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:00 schreef k_man het volgende:
Statistiekjes:
Er zijn t/m december 2005 in totaal 32 wedstrijden geweest. Daarvan heb ik 30 keer meegedaan.
Van die 30 keer heb ik:
- 5 keer 0 punten gehaald;
- 4 keer wel punten gehaald, maar zat ik niet bij de top 20;
- 8 keer een plaats behaald ergens tussen plaats 11 en 20;
- 13 keer binnen de top 10 gescoord.
Van die 13 keer in de top 10 was ik:
- 4 keer tweede;
- 1 keer vijfde;
- 1 keer zesde;
- 1 keer zevende;
- 2 keer achtste;
- 2 keer negende;
- 2 keer tiende.
Interessant hè?
drie keer eerstequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef k_man het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand vaker dan 30 keer meegedaan?
En is er iemand vaker dan vier keer tweede geworden?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef k_man het volgende:
Omdat jij vreselijk goed bent in statistiek.![]()
Ja maar Puckzz wint ook wel eens.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
geen enkele keer derde. Maar ja, daar heeft Puckzzz een abo op. die is zo vaak derde... da's nog zieliger dan altijd tweede
Kun jij Arcee niet verleiden?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:12 schreef Offy het volgende:
Nee, voor zover ik hier kan zien is er niemand geweest die vaker mee heeft gedaan dan 30 keer. Gefeliciteerd
Of er iemand vaker dan 4x 2e is geworden is wat moeilijker te zien
Oja?quote:
Ook 3 keer al volgens mij. Join the clubquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Oja?
Dan moet ik toch eens ff goed kijken wanneer dat was dan...
Bij deze: ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:12 schreef Offy het volgende:
Of er iemand vaker dan 4x 2e is geworden is wat moeilijker te zien
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef Offy het volgende:
Nou, kwartet dan maar, stelletje saaiers
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oja?
Dan moet ik toch eens ff goed kijken wanneer dat was dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |