quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef k_man het volgende:
Ik kom aan een iets andere telling, maar voor de volgorde van de top 3 maakt het geen verschil.
Ben jij wel helemaal goed wijs?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Offy, kun je niet wat statistiekjes per nick maken![]()
Welke plaats en dan hoeveel keer of zo
lui ben jequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef Offy het volgende:
Ben jij wel helemaal goed wijs?Daar ben ik 4 dagen mee bezig. Typ je naam maar in bij 'zoek' en doe verder het rekenwerk zelf maar
helemaal? dus je bent het een beetje? *werpt blik in fotoboek* Oja..kuifjequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
maar ik vond de foto van schannuleke echt om helemaal gek van te worden
Ik zie het jou anders ook niet doenquote:
Laat maar, ik heb ergens een foutje gemaakt geloof ik. Ook niet de moeite waard om het verder uit te zoeken.quote:
Kuifje?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
helemaal? dus je bent het een beetje? *werpt blik in fotoboek* Oja..kuifje
Minder stemmers dan deelnemers! Wie hebben er niet gestemd!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:13 schreef Offy het volgende:
[..]
Maar (in de categorie: hoe spam ik zo vaak mogelijk mijn statistiekjes) ik kan je wel het nieuwe staafdiagrammetje laten zien
[afbeelding]
Kijk Hans lief aan en vraag of hij het ff PHP-tquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef Offy het volgende:Gefeliciteerd Schanulleke, K_man en topperrr!
[..]
Ben jij wel helemaal goed wijs?Daar ben ik 4 dagen mee bezig. Typ je naam maar in bij 'zoek' en doe verder het rekenwerk zelf maar
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:18 schreef Offy het volgende:
Oei, 2005 is een slecht jaar geweest voor de FOT-fotowedstrijd. Om dit jaar evenveel inzendingen te tellen als in 2004 moeten we voor de 'Mooiste foto van 2005'-wedstrijd 320 inzendingen krijgen
ik ga het nog eens natellen...
Je moet de afkortingen kennen Subjequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het is dat Sinterklaas al weg is en z'n smileys heeft meegenomen...
Ja, die bedoelde ik!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet de afkortingen kennen Subje![]()
![]()
Die nieuwe wedstrijd begint 1 januariquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:18 schreef Subhuman het volgende:
Nou eens kijken wanneer we de nieuwe wedstrijd opstarten... Zou zomaar kunnen dat dat na oud en nieuw is, als ik uitgebrakt ben.
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden met wat ze hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk Hans lief aan en vraag of hij het ff PHP-t
De rest van de smilies kun je in FEE vindenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik!
Wacht, ik zal die post even editten
Heb ik veel werk aan gehad:quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:14 schreef Subhuman het volgende:
Minder stemmers dan deelnemers! Wie hebben er niet gestemd!![]()
Het is dat Sinterklaas al weg is en z'n smileys heeft meegenomen..
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ben een meisje.
Kuifjina dan.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef Offy het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden met wat ze hebbenHeb ik zoveel moeite gedaan voor die statistieken, is het nog niet goed genoeg
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |