yepquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
Wat een gebral weer. Produceert Endemol nog steeds ONM of niet?
Beetje Franse woorden ertussen plempen zodat ie een beetje beter betaald krijgtquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Een souschef is een plaatsvervangend/adjunct chef.
Das minder.quote:
20.000 zelfs. Prachtig!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:56 schreef Iwan1976 het volgende:
LOL @ banner 'BNN Cash Cab', nadat Shirina te horen heeft gekregen dat ze Sven 10.000 euro schuldig is.![]()
Is die scheiding al helemaal rond? Anders mag Daan de andere helft dokken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
Heeft ze die andere tienduizend dan al terugbetaald?
Ik dacht het wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Is die scheiding al helemaal rond? Anders mag Daan de andere helft dokken.
Behoorlijkquote:
En alles wat blijkbaar weer kut vandaag. Hoe vaak is dat woord gevallen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:56 schreef -Marlii- het volgende:
BehoorlijkEnige leuke was dat Sanne zei dat ze bruidsmeisje werd
Ilyas doet tenminste nog iets nuttigs. Elif is gewoon een narcist.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
Idd saai, wat een zeikwijf die Elif
Dat gaat een beetje moeilijk als je er niet in kunt komenquote:
Ik wilde haar nog zo graag met een schoenlepel helpen, maar dat wilde ze niet....quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:47 schreef -Marlii- het volgende:
Dat gaat een beetje moeilijk als je er niet in kunt komen
En ik wil mijn Lizzy terug!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef Viking84 het volgende:
En ik wilde m'n ouders nog wel laten zien dat ONM toch een hele leuke serie is
Ja, die mag idd wel eens terugkomen jaquote:
Zo zie je maar weer dat een man een goede vrouw niet kan missen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
Ja, die mag idd wel eens terugkomen ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |