Ze beschouwt het als een groot compliment dat een of andere drugsdealer met haar naar bed wilquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
Esmee, het slimste wezen van ONM.
Ze vertrekt binnenkort toch naar Trinidad?!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
Van Tara de bitch is weinig over. Hup, een vervanger!
gaat ze de serie uit?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze vertrekt binnenkort toch naar Trinidad?!![]()
quote:
Volgens de kristallen bol van BNN vertrekt ze uit Amsterdam en gaat ze Hugo opzoeken in Trinidad. In eerste instantie neemt Daan DOK over en later wordt Joost de nieuwe mede-eigenaar. Dus het lijkt erop dat Tara de serie uitgaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
gaat ze de serie uit?
bol van Wup zul je bedoelen....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens de kristallen bol van BNN
ah komt daar niet de pa van Sabine Koning vandaan???quote:vertrekt ze uit Amsterdam en gaat ze Hugo opzoeken in Trinidad.
verstandig... tenzij ze weer gaan terugruilen, zitten we straks weer met meisje Klompquote:Dus het lijkt erop dat Tara de serie uitgaat.
zolang ze dat kind niet meeneemt...quote:
Neeee zeg, dan wordt Bettina gelijk weer zo'n softie....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
zolang ze dat kind niet meeneemt...
Dat kunnen we natuurlijk niet hebben. Ze is net weer op de goede weg met haar chantagepraktijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:47 schreef soapie het volgende:
Neeee zeg, dan wordt Bettina gelijk weer zo'n softie....![]()
Dat bedoel ik.quote:
De vader van Sabine komt inderdaad uit Trinidad.quote:ah komt daar niet de pa van Sabine Koning vandaan???
krijgen we Yvonne ook weer terug... en Serge... en... oké ik draaf door
Zeg dat nou niet te hard.quote:verstandig... tenzij ze weer gaan terugruilen, zitten we straks weer met meisje Klomp
quote:
wat weet ik toch veelquote:De vader van Sabine komt inderdaad uit Trinidad.![]()
ach de onmdagen zoals wij die kennen zijn toch al tijden overquote:Zeg dat nou niet te hard.
Hmmm...ik vond haar een betere Tara dan Simone. Ben ik daar de enige in?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:23 schreef babette21 het volgende:
verstandig... tenzij ze weer gaan terugruilen, zitten we straks weer met meisje Klomp
Je bent niet de enige die dat vindt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef Lovechild het volgende:
Hmmm...ik vond haar een betere Tara dan Simone. Ben ik daar de enige in?
Ik vind ze allebei niet bijzonder, maar Simone doet het inderdaad iets beter!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hmmm...ik vond haar een betere Tara dan Simone. Ben ik daar de enige in?
Maar ik zeg dat ik meisje Klomp beter vondquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei niet bijzonder, maar Simone doet het inderdaad iets beter!!!!!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar ik zeg dat ik meisje Klomp beter vond![]()
Die pijpt 'm een ongeluk! Zijn we daar ook weer van af.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef DeTolk het volgende:
Zal Smee vanavond meegaan met die mattie van Gyman?
(ex-)vriendje van Kasper?quote:Woensdag 25 januari
Junior is zeer verbaasd als Kasper wegvlucht wanneer een totaal ongevaarlijke jongen naar hem vraagt.
Dit gaat toch geen verkapt exit-lijntje voor Bettina worden?!quote:Vrijdag 27 januari
Bettina moet aan Joyce bekennen dat zij zich de laatste tijd vaak onwel voelt. Er zal toch niets met haar aan de hand zijn?
Dat zijn geen disco's. Dat zijn hoerenkotten. Die wijven moeten natuurlijk wel de prijs verstaanbaar kunnen maken!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn soaps de enige plekken waar je wel normaal verstaanbaar kunt praten in een disco?
Het verschil is dat de kerels met die tienerhoer van Dr. van Nix een lekkere avond hebben gehad en dat de vent die het met die Bosnomuts deed zijn verdiende straf heeft gekregen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Esmee en Shirina? Esmee gaat voor 2000 euro met iemand naar bed, maar een kerel geeft 2000 euro uit aan Shirina en ze gaat daarna waarschijnlijk ook met hem naar bed
Niet alleen in Utrecht.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef pberends het volgende:
Geeltjes!
Das nog altijd geld hier in Utrecht.
Het zijn niet alleen zestienjarigen die meespelen. Ze schrijven er ook aan mee. Na een paar afleveringen is het vocabulaire uitgeput en kunnen ze alleen nog maar "kut" roepen of iets recyclen.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Sven (van Santen;) had het over ene ranzige Ron, toevallig (of niet) ook het koosnaampje van Joost voor Ron Raven... weer een sterk staalje scriptrecycling.
Nee, aan Joost!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Vandaag gaat Tara de tent overdragen aan Daan.
In eerste instantie aan Daan (ik neem aan de dagelijkse leiding). Later wordt Joost mede-eigenaar van DOK.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:14 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nee, aan Joost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |