Het voordeel van een hoer is dat ze na een uur opsodemietert en niet aan je kop blijft zaniken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:58 schreef DeTolk het volgende:
Misschien is dat het enige waar ie ervaring mee heeft![]()
geintje BVO
Als ze allemaal zo waren als zij, dan wel jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Misschien is dat het enige waar ie ervaring mee heeft![]()
geintje BVO
Dan had ik het toch goed gezien in de vooruitblik vorige week. Leuke comedy trouwens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
Mimi zit ook in Shouf Shouf de serie morgennavond.
19.00 uur, NED 2 (Shouf Shouf dus)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:11 schreef haagse_elfje het volgende:
dat ga ik wel ff kijken, hoe laat is het morgenavond als ik vragen mag?
Mimi zit ook in een aflevering van Costa.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
Mimi zit ook in Shouf Shouf de serie morgennavond.
Het was een druk weekje voor Mike Reus. Vandaag had hij een kleine gastrol in 'Vuurzee'.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:59 schreef Wup het volgende:
@ Iwan [ en andere fans]
maandag 02 januari 2006, 20:30 RTL5, IC met Mike Reus
[ als de promo tijdens DOOL klopte tenminste, zo niet excuses voor de valse informatie]
Fout! Ned 3quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
19.00 uur, NED 2 (Shouf Shouf dus)
aha!quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:54 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Om Bosnomuts en Noor Goor bij te staan.
Ik denk liever na over zinnige dingen...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Bij jou is het nadenken vast en zeker niet met de paplepel ingegoten, hè?
Dan heeft je breintje niet veel te doen, hè?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik denk liever na over zinnige dingen...
quote:Woensdag 18 januari
Sven belooft Shirina een avond om nooit te vergeten. En hij krijgt hartstikke gelijk, hoewel Shirina zich in eerste instantie helemaal niets kan herinneren van wat er toch allemaal gebeurd is.
Zeg dat wel. Sven is bad news.quote:
Eindelijk weer eens wat leven in de brouwerij.quote:Shirina wordt op sleeptouw genomen door Sven, een parttime partyanimal en fulltime louche figuur. Tegen Iris liegt Shirina de volgende ochtend dat het allemaal niets voorstelt.
Sven belooft Shirina een avond om nooit te vergeten. En hij krijgt hartstikke gelijk, hoewel Shirina zich in eerste instantie helemaal niets kan herinneren van wat er toch allemaal gebeurd is.
Het angstzweet breekt Shirina uit als zij herinneringen krijgt aan haar stapavondje met Sven: veel drank, veel geld en gokken. Tonnie waarschuwt Shirina: die Sven is onderwereld, dus levensgevaarlijk.
Shirina zit diep in de sh*t en smeekt Joyce om rechtsbijstand. Als ze die niet krijgt speelt ze hoog spel, veel te hoog spel en brengt daarmee haarzelf en haar vrienden in groot gevaar.
Ik voorspel dat ik aardig zal tegenvallenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:26 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Sven is bad news.
[..]
Eindelijk weer eens wat leven in de brouwerij.![]()
Foutquote:Op maandag 9 januari 2006 18:02 schreef LeefbaarFok het volgende:
Vandaag is het dan zo ver: Juniman wordt de laan uitgestuurd en mag hij terug naar de tuchtschool.
Nou voor deze keer dan...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:48 schreef zoeperzazke het volgende:
mag ik een tvptje zetten? Als iemand die al bijna 6 jaar kijkt?
*Kuchkuch*quote:Op maandag 9 januari 2006 18:02 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dan heeft je breintje niet veel te doen, hè?
Vandaag is het dan zo ver: Juniman wordt de laan uitgestuurd en mag hij terug naar de tuchtschool.
Die Joyce is knettergek! Ze had hem gewoon moeten laten vallen, was ik ook verlost van dat wagelijke ventje.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Klopt! Alleen het nette volk wordt nog genaaid.
Hij kan beter gaan vertellen met wie die niet heeft ge...Nouja, je weet wel...Dan is tie eerder klaar...God mag weten hoeveel exen die gast heeft..quote:Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
Gaat Marnix ook nog eens vertellen dat hij ook een studentleerlinge (Iris) van Annemarie heeft genueckt?
Ehmmm, jaartje of 5, 6quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Dank jeHoelang kijken de meesten in dit topic al?
Vanaf aflevering 1.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Dank jeHoelang kijken de meesten in dit topic al?
nou snap ik het nog nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:58 schreef -Marlii- het volgende:
Gyman was van vroeger, dus heet ie nu maar Junior.
De recycleprocedure is weer in werking gezet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Sven Shirina zijn zwarte mamba laat zien?
Nu weet ik weer waar ik hem van ken. Yair van der Wieken speelde vorig seizoen een rechercheur in GTST.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |