M-Kay_-_Mp3-Tunes_Top_25_2005-LINE-01-09-2006-HSALIVEquote:Op zondag 8 januari 2006 19:14 schreef m-kay het volgende:
*spam*
Now playing » mp3-tunes top-25 2005 [] [152:55m | 0kbps | 1543,61MB] «
Morgenavond voor u allen te beluisteren van 21.00 tot 0.00!! Zorg dat u dit spektakel niet mist! Meer informatie op de voor u vertrouwde website..
*spam*
nee geen open boek tentamen, uit den hoofd... tis gewoon n soort marketing dus t past wel n btje bij bedrijfskundige informatica ook...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Grappig... in mijn studie bedrijfskundige informatica komen dit soort grappen zelfs voor... Porter en SWOT. Niet echt super moeilijk toch... ik neem aan open boek ?
stoer dat deze zo hoog staat, niet verwachtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
#11: David West ft. Andreas Hermansson - Larry
Mountains 54
Erg goeie plaat en er zitten op MTU ook wel wat gasten die er verstand van hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:40 schreef Xantra het volgende:
[..]
stoer dat deze zo hoog staat, niet verwacht
Een vriend van mij had ooit ook 's zo'n tentamen. Ging ook over hoe dancenummers populair werden. Dus - in het kort - die vriend: "eerst underground, dan draaien een paar dj's het, en dan wordt het populair".quote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef DreamAway het volgende:
[..]
was een tentamen Strategie, hierbij samenvatting vd vragen:
jah, maar de top 3 vind ik rukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Erg goeie plaat en er zitten op MTU ook wel wat gasten die er verstand van hebben
Hij wordt al door veel mensen beter genoemd dan de top zoveels van TATW en ASOT.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:01 schreef Xantra het volgende:
[..]
jah, maar de top 3 vind ik ruk![]()
maar ik ga hem wel ff downloaden, leuk om te luisteren zo'n lijst![]()
hmm...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:32 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ooit ook 's zo'n tentamen. Ging ook over hoe dancenummers populair werden. Dus - in het kort - die vriend: "eerst underground, dan draaien een paar dj's het, en dan wordt het populair".
Maar het goede antwoord moest zijn: "eerst top 40, dan de massa"..
Die van TATW was dan ook door Above & Beyond zelf samengesteld, veel eigen nummers enzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:20 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hij wordt al door veel mensen beter genoemd dan de top zoveels van TATW en ASOT.
Ah, daar draait mijn complete studie om! Maar ik moet 't doen met Senseo en Beertender cases (in 't gunstigste geval...)quote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef DreamAway het volgende:
[..]
was een tentamen Strategie, hierbij samenvatting vd vragen:
- ik moest een marktafbakening van de dance feesten markt maken dmv het model van Abell,
- uitleggen waar een nieuwe activiteit van ID&T ik zou plaatsen in het Ansoff model,
- welk voorbeeld van marktontwikkeling door ID&T in de tekst werd gegeven en hoe succesvol het was,
- 5-krachten model van Porter invullen,
- een kerncompetentie geven
- omschrijven wat de marktomvang was van de dance en hoe het met de martkgroei stond,
- last but not least een SWOT confrontatiematrix maken met kansen, bedreigingen, sterkten en zwaktes!
En uiteindelijk een strategie kiezen die voor ID&T het beste zou zijn....![]()
wat klinkt dit heerlijk intelligent... ik vond t wel moeilijk!
maar toch leuk eindelijk eens een interessant tentamen te zien!![]()
zal best wel, bekijk nooit zoveel lijstjes, bedoel er verder niks mee... gewoon met smaak te maken enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:20 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hij wordt al door veel mensen beter genoemd dan de top zoveels van TATW en ASOT.
haha mijn proeftentamen was de Senseo case!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:00 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ah, daar draait mijn complete studie om! Maar ik moet 't doen met Senseo en Beertender cases (in 't gunstigste geval...)
haha, dat is echt hét marketingvoorbeeld anno 21e eeuwquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:09 schreef DreamAway het volgende:
[..]
haha mijn proeftentamen was de Senseo case!!!![]()
Die was goed te doen, vond je niet!
maar wat doe jij dan?
Beter dan die kut cases over gare bedrijven e.d. Alhoewel mijn vorige project wel tof wasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:00 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ah, daar draait mijn complete studie om! Maar ik moet 't doen met Senseo en Beertender cases (in 't gunstigste geval...)
Ik ook... heb een ander album van die Satoshi Tomiie liggen hier en die is erg vet. Soms wel een saaie track ertussen maar over het algemeen erg goeie shitquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:33 schreef Xantra het volgende:
Op maandag 30 januari verschijnt Renaissance Presents 3D: Satoshi Tomiie, een driedubbele mixcompilatie die is samengesteld door de van Japan naar New York verhuiste DJ Satoshi Tomiie. Het is de eerste CD release van het befaamde Britse Renaissance label sinds de mixdubbelaar van Nic Fanciulli uit september 2005.
voor de mensen die meer van de housey kant van prgressive houden, wordt dit waarschijnlijk een genot voor je oren!![]()
ik ben er in ieder geval benieuwd naar
Tof gedaan! Creatiefquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:40 schreef DreamAway het volgende:
Beatje...hoe vind je em tot nu? er moet waarschijnlijk nog een hoop veranderd worden, maar dit is ongeveer de opzet! Ben benieuwd wat je (+ de rest!) ervan vindt! kwaliteit is ietsje minder vanwege omzetting van photoshop naar jpeg...
http://img203.imageshack.us/my.php?image=beatmelogo3kopie8ho.jpg
Hmm, doet me nog al aan het Shadowlands logo denken,quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:40 schreef DreamAway het volgende:
Beatje...hoe vind je em tot nu? er moet waarschijnlijk nog een hoop veranderd worden, maar dit is ongeveer de opzet! Ben benieuwd wat je (+ de rest!) ervan vindt! kwaliteit is ietsje minder vanwege omzetting van photoshop naar jpeg...
http://img203.imageshack.us/my.php?image=beatmelogo3kopie8ho.jpg
hmm idd, maar die is evil, deze nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:02 schreef Joppy het volgende:
[..]
Hmm, doet me nog al aan het Shadowlands logo denken,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |