quote:
Oldie enzo gok ik.quote:
dat nummer kan je beter in verband brengen met 02-02-2002, Dutch Dimension, Tiësto die solo was in HMH op de dag dat Prins Willem-Alexander en Maxima gingen trouwen, hij opende toen met Magik Journey, toen was ook net zijn album In My Memory uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het derde nummer dat je hoort is DJ Tiësto – Magik Journey. Dit nummer heeft hij gebruikt bij de opening van de olympische spelen.
Zal het veranderen, dankje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:54 schreef Xantra het volgende:
[..]
dat nummer kan je beter in verband brengen met 02-02-2002, Dutch Dimension, Tiësto die solo was in HMH op de dag dat Prins Willem-Alexander en Maxima gingen trouwen, hij opende toen met Magik Journey, toen was ook net zijn album In My Memory uit.
(heb het nog steeds op videoband liggen trouwens, mijn 1e aanraking met trance en met name Voyage heeft van me een platendraaier gemaakt)
CKV!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef m-kay het volgende:
Geluidscollages, wtf gebeurt hier nu weer allemaal!??!!??!
Jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef m-kay het volgende:
Geluidscollages, wtf gebeurt hier nu weer allemaal!??!!??!
Iets met smaak ofzo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is er trouwens zo mooi aan Pryda - Aftermath ?
Vind het maar niks![]()
The Gift > Aftermath![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enzovoort.
2 wereldplaten imo. Ben blij dat ik em op vinyl heb... erg stoere soundquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vind het maar niks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enzovoort.
Bannen deze goser!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vind het maar niks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enzovoort.
Ken je hem zo goed dat je weet wat hij zou zeggen joh? Of zei hij datquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:55 schreef Xantra het volgende:
zoals Laidback Luke het zou zeggen over deze plaat in zijn top 10:
jah is een grote mattie van mequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ken je hem zo goed dat je weet wat hij zou zeggen joh? Of zei hij dat
Begin astronomische lentequote:
Ahhh lachen weer! Andy Moor zou ik graag een keer horenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:22 schreef hp22 het volgende:
11 maart, Intuition winter event:
Andy Moor
Orkidea
Airbase
Menno de Jong vs. Jonas Steur
BMP's van 10 Mb .... goed werkquote:
Ik zou een bepaalde opmerking kunnen plaatsen over de voorkant, maar ik doe 't niet...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef Xantra het volgende:
haha heb er jpg van gemaakt, ze begonnen bij sohosted ook te zeuren
Barry D - Conspiracy (Xantra's Dreaming Of Space Mix) (5DJ's Anthem)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:58 schreef Xantra het volgende:
ik doe mee, maak wel ff in een weekie tijd een wereldproductie![]()
Wie kijkt er nou idolsquote:
Een of andere remix van Racoon - Love you more, begreep ik.quote:Más schreef op zaterdag 7 januari 2006 om 22:05
Ik heb met verbazing gekeken naar de opening van Idols.. Lasers, een beat, rook... en ineens staat daar Armin van Buuren te draaien! Wat doet hij daar? Volgens Martijn Krabbé heeft ie een optreden in Lima, Peru afgezegd om bij Idols te komen draaien. Gelul natuurlijk.
Bij Idols Backstage is het ineens: "we gaan nu even naar Armin kijken". Vervolgens komt er een minutenlang promofilmpje van hem, met beelden van concerten en een begeleidende stem die vertelt wie hij is, wat hij doet, waar hij heeft gedraaid enz. Vervolgens zie je Armin op het Idols podium draaien en wordt ie uitgebreid geinterviewd.
Ik begrijp er niks van, waarom wordt hij ineens gepromoot door Idols? Vooral dat promofilmpje vond ik echt raar. Wat heeft een DJ met Idols te maken, waarom doet hij eraan mee... waarom waarom waarom?
Heeeeeeele vette plaat!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef m-kay het volgende:
[..]
Een of andere remix van Racoon - Love you more, begreep ik..
Doet me gelijk denken aan die überslechte remix van Krezip. Hoeft van mij niet zo nodig.
Nu word ik toch wel een beetje benieuwd!quote:
Spinned @ Armin Only & X-mas party in de melkwegquote:Op zondag 8 januari 2006 00:09 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nu word ik toch wel een beetje benieuwd!
@ Armin Only live! Hoe cool was dat!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Spinned @ Armin Only & X-mas party in de melkweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |